Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקרוב ארכוש וולוו c30 (דומה מאוד מבחינה פנימית ל-s40). המערכת הבסיסית שלה מורכבת ממגבר פנימי של 20W*4 וארבעה רמקולים. שוכבת אצלי בבית המערכת הישנה שלי שמורכבת ממגבר שרווד 50W*4 RMS, סאב וופר, קרוסאובר ועוד מגבר קטן של פיוניר. המערכת בוולוו היא מערכת built in.

1) האם ניתן לחבר את המערכת הישנה שלי?

2) האם זה כדאי?

 

תודה,

 

אודי

פורסם

1)כן

2)ללא ספק

בברכה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

יעקב על סמך מה ולמה?

 

 

1. צריך לבדוק את סוג החיבורים של המגבר, כיוון שזה בילט אין יכול להיות מצב שמדובר בצמות יחודיות (אני לא מכיר ספציפית את הרכב)

 

2 לא בטוח , תבדוק קודם איך נשמעת המערכת.

בנוסף חיבור מגבר (שהוא לא בדיוק ברמה גבוהה) לרמקולים שבאים עם הרכב לא בטוח יתן תוצאה טובה

הרמקולים ברכב( אם לא הוחלפו) מתאימים למגבר שהיצרן מספק

 

לדעתי לא כדאי, אלא אם המערכת ברמה מחפירה

פורסם

במכוניות יוקרה יש מערכות שלא כל כך קל להתעלות עליהן. אמנם הC30 היא לא מכונית יוקרה, אבל היא גם לא קורולה. אני הייתי מציע לשמוע את המערכת כנגד מערכות אחרות. לדעתי אין סיכוי שתהיה איזושהיא צמה שהיא לא לפחות בחלקה אוניברסלית.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

בS70 T5 שהיתה לי הצמה היתה אוניברסאלית לחלוטין

שאר הדברים ממש לא - כמו גם הצורה שהרמקול יושב - זה מעיין FREE AIR בתוך סטנד יעודי שכזה...

פורסם

אם מדובר בצמה ייחודית זה אומר שלא אוכל לחבר את המערכת?

 

אם הרמקול יושב בצורה ייחודית בתוך סטנד ייעודי זה אומר שלא אוכל להתקין רמקול סטנדרטי?

 

ברור שאם אחבר את המערכת אקנה רמקולים חלופיים שמתאימים להספק. בטוח אשמע יותר חזק, אני לא בטוח אם אשמע יותר טוב. בגלל זה רציתי להתייעץ כאן. האם רמקולים שאקנה בעצמי לא יכולים להיות טובים יותר מאלו שמסופקים על ידי וולוו?

 

איך אוכל לדעת מה נשמע יותר טוב בלי ממש להתקין את המערכת?

 

איפה כדאי לבדוק את הנושא? אני רוצה שיטפלו לי ברכב אנשים מקצועיים, עדיף עם ניסיון בהרכבת מערכות על וולוו c30 או s40 כדי שלא ייגרם נזק כלשהו. אתם יכולים להמליץ על מקום כלשהו?

 

תודה,

 

אודי

פורסם

אין שום בעיה להתקין מגבר ברכב הנ"ל הרכב סטנדרטי לחלוטין כמו כל רכב שמגיע עם רדיו מקורי. התקנת מגבר בוודאי תשפר את הסאונד אבל הייתי ממליץ לך להחליף את המגבר והרמקולים המקוריים.

פורסם
אין שום בעיה להתקין מגבר ברכב הנ"ל הרכב סטנדרטי לחלוטין כמו כל רכב שמגיע עם רדיו מקורי. התקנת מגבר בוודאי תשפר את הסאונד אבל הייתי ממליץ לך להחליף את המגבר והרמקולים המקוריים.

 

איזה מגבר להחליף? זה שמגיע עם הוולוו או המגבר שרווד שיש לי?

 

אני מכפר סבא. המקום היחיד שאני מכיר וסומך עליו זה מצקין-טייפ, אבל הם הודו בפניי שמעולם לא התעסקו עם וולו C30 או S40 ושהם "צריכים להתייעץ עם מומחים". זה קצת הטריד אותי, אני מעדיף שיעשו ניסויים על רכב אחר.

 

אודי

פורסם

האם בדקת את מערכת השמע ברכב ניסיון של החברה ?

 

המערכות סטריאו של וולוו ידועות כמושקעות ואיכותיות , הייתי מציע לבדוק האם היא מספקת אותך , לפני שתשקול החלפה .

פורסם

אני אישית לא הייתי הולך אליהם , אם הם לא מבינים בסוג הרכב שאתה נותן להם.

אתה יכול להשקיע טיפה יותר בנסיעה למקומות רחוקים יותר ?

תראה בדר"כ הרמקולים המקוריים לא מגיעים ברמה גבוהה(אפילו שוולוו מביאים אותם ברמה טובה אבל עדיין לא מספקות), ולכן עדיף להחליפם ברמקולים חדשים .

בברכה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם
אני אישית לא הייתי הולך אליהם , אם הם לא מבינים בסוג הרכב שאתה נותן להם.

אתה יכול להשקיע טיפה יותר בנסיעה למקומות רחוקים יותר ?

תראה בדר"כ הרמקולים המקוריים לא מגיעים ברמה גבוהה(אפילו שוולוו מביאים אותם ברמה טובה אבל עדיין לא מספקות), ולכן עדיף להחליפם ברמקולים חדשים .

בברכה

יעקב

 

בטח שאני מוכן להשקיע נסיעה. רק שיהיה מקום טוב. אשמח לקבל שם של מקום כאן או בפרטי.

 

בכל אופן אשמח להמלצה על רמקולים.

 

אודי

פורסם
האם בדקת את מערכת השמע ברכב ניסיון של החברה ?

 

המערכות סטריאו של וולוו ידועות כמושקעות ואיכותיות , הייתי מציע לבדוק האם היא מספקת אותך , לפני שתשקול החלפה .

 

המערכת ברכב ניסיון הייתה בדרגת ביניים ואני אקבל את המערכת הבסיסית. בכל אופן ברור שאתרשם לפני החלטה.

פורסם

סאונדר באזור המרכז (לא יודע בדיוק איפה )

וא.ד.י מערכות בראשל"צ .

 

בברכה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

×
×
  • תוכן חדש...