Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זקוק לעזרתכם.

אני מחפש מסך מחשב LCD 15 אינץ עם כניסת חשמל עצמאית כדי לחבר אותו ברכב לנגן סרטים שיש לו יציאת וידאו ( רגילה וגם S_VIDEO ) כדי לראות סרטים בזמן שחונים בפיקניק או קמפינג.החשוב ביותר שתהיה למסך כניסת וידאו מכל סוג שהוא ( חוץ מכניסת DVI שאיננה בנגן ) כדי לחברו לנגן הסרטים.

את בעית אספקת חשמל 220 וולט ( למסך ולנגן) פתרתי בפשטות ע"י קנית ממיר מ12 וולט ל-220 וולט בהספק של 150 אמפר.

 

אודה לעזרתכם

ואם יש מי שיש לו מסך כזה אפילו משומש אך במצב מעולה, אשמח לקבל הצעות בפרטי.

תודה

עמי

פורסם

טיפה התעלקות.

יש לי מסך של מחשב נייד. המחשב גמור.

 

אני מחפש את הסכמה של מה אני צריך לחבר למסך כדי לעשות אותו עצמאי.

 

אני רוצה לעשות לו חיבור RCA או S VIDEO.

וחיבור חשמל לרכב.

 

אני ישמח לקישור למידע לגבי צורת החיבור.

תודה אלי

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אל תיכנס לבור ללא תחתית

 

http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/98801

 

ועוד ועוד ועוד

 

יש צורך בממירים ומתאמים= הרבה כסף

 

תעשה בגוגל חיפוש LAPTOP+TV+LCD

 

אין סוף לשאלות האלה בפורומים בחול

 

נ.ב

 

מסך פלייסטיישן 1 (העגול הקטן הזה) שעולה 300 שקל ניתן לחבר בקלות גם כVGA וגם כAV, יש לו כניסת AV חיצונית

פורסם
יש גם מסכים לרכב בגדלים האלה אני לא מבין למה לשבור את הראש

 

אילו מסכים יש לרכב בגודל הזה ומה המחירים שלהם ואיפה ראית מסך 15 אינש שיש לו כניסת וידאו ועולה סדר גודל של 500 שקל? האם יש להם אספקת חשמל עצמאית.

לא רוצה איזה מסך שהוא חלק ממערכת מולטימדיה יקרה כי אין לי צורך בנגן-יש לי כאמור.

 

ראיתי מסכי 7 אינש שמחברים אותם מאחורי משענות הראש של כל רכבי 4X4 סתם בלוורה וחבל על הזמן אי אפשר לראות בהם כלום והם יקרים ללא הצדקה וברוב זה סתם לפוזה.

 

אני חוזר ומדגיש שאין לי שום כוונה להפעיל את המסך תוך כדי נסיעה, לא לי ולא לאף אחד אחר באוטו.

הכוונה שעושים קמפינג ביחוד בערבים שכבר חשוך ואתה בכייף יושב עם החברים ליד האוטו, אז במקום לשמוע מוסיקה מנגן המולטימדיה חשבתי לעשות לחברים כייף וגם לראות כל מיני קליפים או סדרות אחרונות או איזה סרט אקשן לרפואה.

את בעית אספקת חשמל 220 וולט ( למסך ולנגן) פתרתי בפשטות ע"י קנית ממיר מ12 וולט ל-220 וולט בהספק של 150 אמפר, לא עלה הרבה קניתי שלשום ב"אדוויס" ראש העין ועלה לי רק 190 שקל מוצר איכותיי עם שנה אחריות ולא איזה סיני מאפיין שיכול רק לדפוק מערכות יקרות.

פורסם
אילו מסכים יש לרכב בגודל הזה ומה המחירים שלהם ואיפה ראית מסך 15 אינש שיש לו כניסת וידאו ועולה סדר גודל של 500 שקל? האם יש להם אספקת חשמל עצמאית.

לא רוצה איזה מסך שהוא חלק ממערכת מולטימדיה יקרה כי אין לי צורך בנגן-יש לי כאמור.

 

ראיתי מסכי 7 אינש שמחברים אותם מאחורי משענות הראש של כל רכבי 4X4 סתם בלוורה וחבל על הזמן אי אפשר לראות בהם כלום והם יקרים ללא הצדקה וברוב זה סתם לפוזה.

 

אני חוזר ומדגיש שאין לי שום כוונה להפעיל את המסך תוך כדי נסיעה, לא לי ולא לאף אחד אחר באוטו.

הכוונה שעושים קמפינג ביחוד בערבים שכבר חשוך ואתה בכייף יושב עם החברים ליד האוטו, אז במקום לשמוע מוסיקה מנגן המולטימדיה חשבתי לעשות לחברים כייף וגם לראות כל מיני קליפים או סדרות אחרונות או איזה סרט אקשן לרפואה.

את בעית אספקת חשמל 220 וולט ( למסך ולנגן) פתרתי בפשטות ע"י קנית ממיר מ12 וולט ל-220 וולט בהספק של 150 אמפר, לא עלה הרבה קניתי שלשום ב"אדוויס" ראש העין ועלה לי רק 190 שקל מוצר איכותיי עם שנה אחריות ולא איזה סיני מאפיין שיכול רק לדפוק מערכות יקרות.

 

ממש חבל שעשית את זה

במקום השטות הזאת ( הממיר מתח ) היית קונה ממיר אות vga - component שעולה בסביבות אותו מחיר

וקונה מסך 15 אינץ' עם כניסת vga ( 500 שקל יש רק יד שנייה )

מסכי lcd עובדים בדרך כלל על מתח כניסה של 12v ככה שרק היית צריך לפתוח את הכבל חשמל ולאלתר חיבור למצת/למצבר

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

Dj-Gutz שלום,

לא הבנתי למה עשיתי שטות כדבריך.

אין קשר בין שני הדברים.דבר אחד הוא הפתרון לקבלת מתח חשמלי ודבר שני הוא הפתרון לקבלת אות וידאו בין שני מכשירים שלכל אחד ישנה כניסת/יציאת וידאו שונה.

 

1. הדבר הראשון שאני עשיתי:

ממיר המתח מ- 12 ל-220 איננו מיועד רק למסך LCD כזה שאני עדיין חולם עליו אלא להטעין / לחבר את כל המכשירים החשמליים שאני צריך תוך כדי שהיה באוטו כמו:

2 ניידים עם מטען שונה ( יש לי דיבורית בלוטוס קבועה ברכב שכפי שאתה יודע איננה מטעינה את הנייד), אוזנית בלוטוס, מטען סוללות למצלמה, מחשב נייד ועוד.

בשיטה הקודמת היית צריך לדאוג וכמובן לשלם שיהיה לך לכל מכשיר עוד מתאם מיוחד לחיבור המכשיר למצבר האוטו או למצית.- זה למשל לא עשיתי כי זאת הייתה שטות גמורה ומוחלטת והרבה הרבה כסף סתם.

כך חסכתי לי את כל המתאמים הנוספים האלו ואני פשוט לוקח איתי לנסיעות הארוכות שלי ( ויש הרבה לשמחתי) רק את המטענים הרגילים של המכשירים כפי שאני משתמש בהם בבית.

את הפטנט הזה למדתי בעבר מכמה חברים שמשתמשים בזה שנים- היית צריך לראות איזה תור היה תמיד במילואים ( בשטח לא בקריה) ליד המכוניות שלהם כדי שכל החברה שבאו עם המטענים הביתיים רצו לחברם לממיר שבאוטו כדי להטעין את הניידים. הם לא סתם הביאו את המטעני החשמל הרגילים כי כבר ידאו שאותו מיכאל ואות רוני יגיעו למילואים עם האוטו ועם הממיר.

 

2. הדבר השני שאתה עכשיו מדבר עליו :

כתבת : היית קונה ממיר אות vga - component שעולה בסביבות אותו מחיר

וקונה מסך 15 אינץ' עם כניסת vga ( 500 שקל יש רק יד שנייה )

היום 15:22

 

יפה מאד - זה מה שאני מחפש. האם אתה מתכוון שאותה כניסת VGA שקיימת בכל מסכי המחשב ניתן לחבר אליה ממיר כלשהוא אשר יאפשר לי עתה לחבר חיבור וידאו-קומפוננט לאותו כבל מסך הנוכחי. ? ? ?

 

אם ישנו ממיר כזה זה בהחלט פתרון,

האם אתה יודע איפה רוכשים ממיר כזה .? ? ?

כי ביומיים האחרונים חפרתי את האינטרנט באותו עניין ולא מצאתי אפילו מקום אחד.

הייתה מכוונתי לעשות מחר סיבוב בין חניות האלקטרוניה בדרום ת"א ( שד' הר ציון למשל) ובאמת לחפש ממיר כזה.

 

בכל מקרה תודה על תגובתך

פורסם

אוקי סבבה לגמרי

זה משהו אחר לגמרי אם יש לך עוד שימושים לזה

אם זה היה השימוש היחידי שלך אז זה כן שטות בגלל ההמרה המיותרת מ12 ל120 ל12 בחזרה וזאת הייתה הכוונה שלי..

 

ואין לי מושג איך לא מצאת מה שאתה מחפש אבל תתפנק :

http://www.lamir.co.il/product.asp?product=8483

 

אני אישית ראיתי לפני כמה זמן אחד באינטרנט ב250 בערך אבל אני לא מצליח למצוא אותו עכשיו

אם אני אמצא אני אביא לך

 

אבל בינתיים תמשיך לחפש בעצמך אני בטוח שיש יותר זולים

קבל התחלה לחיפוש :

http://www.google.com/search?hl=en&q=%D7%9E%D7%9E%D7%99%D7%A8+vga+tv

 

עריכה :

 

הנה משהו קצת יותר זול :

http://www.getit.co.il/Direct/36681/

 

עריכה 2 :

 

ועוד יותר :)

http://www.wallashops.co.il/m2/a/ap.aspx?pi=ST2323

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

לפני שחזרת אלי עשיתי עוד פעם חיפוש , הפעם האנגלית ומצאתי הרבה מתאמי VGA TO S_VIDEO אפילו אחד שעולה 5 דולר:

 

http://www.nextag.com/vga-to-s-video/search-html

 

רק עכשיו אני רואה שישנה בעיה - המתאם הוא מהלפטופ החוצה , כלומר כניסת הVGA היא זכר, ואני צריך שקצה הVGA יהיה "נקבה" כדי שאליה יכנס המחבר של המסך

 

עכשיו הבעיה איך מביאים אותו לארץ

עמי

פורסם

למצוא פתרון כזה כמו שאתה מציע הכל כך הרבה כסף זה נחמד אבל לא בשבילי.

סה"כ זה היה רעיון פראי אבל לכל דבר יש גבול.

ראית את המחבר ההוא ב- 5 דולר בתגובה שלי אחריך.

אני צריך כזה אך נקבה לכניסת VGA של המסך ואז הכל נפתר

תודה על ההכוונות

עמי

פורסם

נראה כמו סתם scam כי זה לא הגיוני וזה לא יעבוד..

 

vga משדר באות שונה מcomponent

אם זה היה ככה היית פשוט יכול לקחת כבל vga ולחבר את הפינים לבננה של svideo או rca

זה לא יעבוד בחיים תחסוך את הכסף שלך ותשקיע אותו על משהו שיעבוד..

 

בכל מקרה אחרי עיון קטן בקופסאות המרה האלה הן מקבלות מתח של 5v מהusb ככה שתצטרך לבנות/לקנות מיצב מתח קטן

 

עריכה :

 

בנוסף אתה חייב לברר אם הקופסא יכולה גם לשדר הפוך

כלומר לקבל אות component ולהפוך אותו לvga

כי המטרה של הקופסאות האלה הפוכה ( vga-component )

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם
אילו מסכים יש לרכב בגודל הזה ומה המחירים שלהם ואיפה ראית מסך 15 אינש שיש לו כניסת וידאו ועולה סדר גודל של 500 שקל? האם יש להם אספקת חשמל עצמאית.

לא רוצה איזה מסך שהוא חלק ממערכת מולטימדיה יקרה כי אין לי צורך בנגן-יש לי כאמור.

 

ראיתי מסכי 7 אינש שמחברים אותם מאחורי משענות הראש של כל רכבי 4X4 סתם בלוורה וחבל על הזמן אי אפשר לראות בהם כלום והם יקרים ללא הצדקה וברוב זה סתם לפוזה.

 

אני חוזר ומדגיש שאין לי שום כוונה להפעיל את המסך תוך כדי נסיעה, לא לי ולא לאף אחד אחר באוטו.

הכוונה שעושים קמפינג ביחוד בערבים שכבר חשוך ואתה בכייף יושב עם החברים ליד האוטו, אז במקום לשמוע מוסיקה מנגן המולטימדיה חשבתי לעשות לחברים כייף וגם לראות כל מיני קליפים או סדרות אחרונות או איזה סרט אקשן לרפואה.

את בעית אספקת חשמל 220 וולט ( למסך ולנגן) פתרתי בפשטות ע"י קנית ממיר מ12 וולט ל-220 וולט בהספק של 150 אמפר, לא עלה הרבה קניתי שלשום ב"אדוויס" ראש העין ועלה לי רק 190 שקל מוצר איכותיי עם שנה אחריות ולא איזה סיני מאפיין שיכול רק לדפוק מערכות יקרות.

ואלה אני לא מביין אותך אתה מבקש עזרה נותנים לך פיטרון טוב ואפילו יוטר איכוטי מאשר מסך מחשב + ממיר מתך +מאם VGA +מיצב זרם ובנוסף בזמן שהרכב מונע המון השראויות וריצודים מיניסיון בעבר אין אבל אין כמו מסך אם כניסות וידיאו ויש ידידי גם יש מסך17" אז אם אתה לא רוצה עזרה אז אין צורך אל תגיב לתגובה שלי .

ואני בתוך שלהתקין את המסך שאתה רוצה לא עולה לך 500 ש"ח אם כול התוספות .

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם
כניסות וידיאו ויש ידידי גם יש מסך17" אז אם אתה לא רוצה עזרה אז אין צורך אל תגיב לתגובה שלי .

ואני בתוך שלהתקין את המסך שאתה רוצה לא עולה לך 500 ש"ח אם כול התוספות .

 

יחיאל

אני כן רוצה עזרה ומודה לך על הזמן שאתה מקדיש לי

 

על איזה מסך 17" אתה מדבר שמתאים למה שתארתי מקודם.

כמה עולה ואיפה קונים והאם יש לך קישור או תמונה שמתארת אותו

שוב תודה על הכל

עמי

 

נ.ב. גם לאחי הגדול קוראים יחיאל

פורסם
יחיאל

אני כן רוצה עזרה ומודה לך על הזמן שאתה מקדיש לי

 

על איזה מסך 17" אתה מדבר שמתאים למה שתארתי מקודם.

כמה עולה ואיפה קונים והאם יש לך קישור או תמונה שמתארת אותו

שוב תודה על הכל

עמי

 

נ.ב. גם לאחי הגדול קוראים יחיאל

אני אבדוק לך מחירים מדויקים יותר מחר היה לי תשובות בישבילך ואני תמיד שמח לעזור

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
×
×
  • תוכן חדש...