Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם! יש לי בעיה מוזרה שלא מצאתי לה תשובה בפורום. בזמן נסיעה יש לי רעש מוזר מכיוון לוח השעונים, כמו חיכוך של שתי מתכות אבל חלש כזה, קצת קשה להגדיר אותו. כמו כירסום מתמשך.

יש למישהו כיוון מה אני עושה?

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

ניצן, הספידומטר שלי עובד מצוין. שעון הטורים לעומת זאת, קופץ מדי פעם. האם ניתן לפתוח את השעון ולסדר לבד או שאולי צריך מישהו מוסמך?

אגב, את רוב התיקונים הקטנים ברכב שלי אני מבצע לבד כך שיש לי ידע טכני וחוש.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

בעל מקצוע מהתחום הם יודעים לפרק בעדינות בלי להרוס חלקי פלסטיק

עדינים מסביב(כמובן לא מזלזל ביכולות הטכניים שלך)

ובטוח שיצטרך להחליף רכיב בלי נחושים ולרכבך תאמין לי לא חסר להם חלקים

בברכה ניצן

פורסם

אם השעון הוא מכאני (לא דיגיטלי) אז רוב הסיכויים שאחד הרכיבים בפנים הלך לעולמו או מראה סימנים לגסיסה.

 

כל מכשירן מקצועי יוכל לטפל לך בזה. ברוב המקרים אפשר לתקן, ובחלק מהמקרים צריך להחליף שעון קומפלט או לפחות את כל המנגנון שלו.

 

בשעונים דיגיטליים בדר"כ הולך ה"מנוע", ברוב המקרים אפשרי להחלפה אך עולה לא מעט.

 

בברכה,

דביר

Renault Clio 1.4 carb. mk1 1993 manual

 

מחפש קרטר (וחלקי מנוע חיוניים אחרים) במצב טוב למנוע אנרג'י 1.4 קרבורטור של רנו קליאו. בה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...