Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהג חדש - תאונה


Guest brk
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם שווה לי לפנות לביטוח?

 

בקצרה

 

הוא לא עצר בעצור, נכנסתי בו,

לו - יש תיקון פח בחלק האחורי של האוטו

לי - יש תיקון פח מקדימה והחלפת בקלית

 

הוא מנסה להפיל את זה עלי וכמובן מצפה שאני אשלם את התיקון שלו

 

מה כדאי לי לעשות?

 

לסרב?

לפנות לביטוח? זה יעלה לי את המחיר של הביטוח וכו....

 

:agrue:

:mad2:

:2gunfire:

פורסם

אם מה שתיארת זה באמת מה שקרה אז מן הסתם הוא אשם.

 

כמו כן במידה והוא מנסה להפיל את האשמה עליך אז בכל מקרה הוא כבר ידווח לביטוח שלו על התאונה, כך שאין לך מה לא לדווח לביטוח שלך, הם ידעו מזה דרך הביטוח שלו.

 

דווח לביטוח שלך, ספר להם מה קרה, פרט ככל האפשר.

 

נסה למצוא עדים לתאונה, מיקום הפגיעה ברכבים של שניכם יעזור גם (צלם את הרכב שלך, אם אפשר גם את שלו - לפני התיקון).

 

כל אלה יעזרו לך לבסס תביעה אמינה ככל האפשר.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

נהג חדש יקר,

היות והוא לא עצר בעצור, ואתה נכנסת בו - אם זה 100% מדוייק הרי שאתה צודק...

אם הוא לא ציית לתמרור יש לך עילה כמובן לא להודות....

בביטוח, כל אחד מצידו יטען ל- "לא מודה באשמה" והביטוחים יריבו ביניהם.

בכל מקרה, קח בחשבון שהפרמיה שלך תישאר כמו שהיא, אלא תעלה טיפה בפעם הבאה שתרצה לבטח.

 

בכל מקרה, עדיף לך להתייעץ עם סוכן הביטוח שלך - הרי החלפתם פרטים ואני מניח שהבחור ההוא יפנה לחברת הביטוח שלו שיפנו לחברת הביטוח שלך..אז מבחינתך עדיף להקדים תרופה למכה.

 

לדעתי, העיקר פה זה שלא נפצע אף אחד כי זה כבר סרט אחר...ובתור נהג חדש עלולה המשטרה לקחת לך את הרישיון לתקופה מסויימת.

 

שיהיה לך בהצלחה!

 

אל תתרגש, כל נהג פה בארץ עבר אי אילו תאונות או דברים דומים (אני אישית יכול להעיד מניסיון אישי מתקופת הנהג חדש שלי)

 

לומדים רק מניסיון.....

 

תעדכן לגבי העניין, אם תרצה, ואם יש עוד שאלות אני בטוח שעוד הרבה פה ישמחו לענות

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

זה היה מול הבית שלו ככה שיש לו כ10 עדים (בני משפחה) ו10 שכנים שלא היו שמה שראו שאני זה שטס ב150 קמ"ש ונכנס בו :2gunfire:

 

לא רציתי להתחיל שמה בלאגן, החלפנו פרטים והתחפפתי.

 

הקטע הוא, שהוא רוצה שנסדר את העניין בלי הביטוח אז אני חושב שהוא לא פנה\יפנה לביטוח שלו

 

השאלה שלי ..

 

מה לעשות כשהוא יתקשר אלי לבקש שאני אשלם את התיקון שלו?

פורסם

תחליט איך נסעת.

 

אם נסעת כמו שצריך, תעמוד על שלך ותקווה שהצדק ינצח.

 

אם לא, סגור את העניין בלי לערב ביטוח.

 

סייג אחד, יתכן שעלות התיקון היא זניחה בשבילך. אולי תעדיף לא להתעסק עם העניין יותר מדי ולסגור אותו בלי לערב ביטוח. נהגים חדשים בד"כ לא יותר מדי עשירים אבל גם זאת גם אופצייה, השיקול הוא שלך.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אני נסעתי רגוע. אני הסתכלתי בדיוק על הטורים לפני שנכנסתי ל"צומת" וראיתי 3K בשני.

 

 

הוא הגיע לעצור, האט (עד מהירות אפסית) ופתאום התחיל לסוע.

 

הייתי במרחק של כ10 מטר ממנו על 50 קמ"ש וישר הלכתי לברקס.

 

 

הוא האשם

100%

פורסם

אם נסעת כמו שצריך, תעמוד על שלך ותקווה שהצדק ינצח.

 

נהג חדש+אימפרזה טורבו+תאונה בעיני השוטרים\ביטוח=סיבה למסיבה :roll:

 

בעניין הכסף, זה פרינציפ.

 

מה פתאום שאני אשלם כשהוא אשם?!

פורסם

כי הוא היה יכול לנצל את התרגשותך מתאונה וכו' ולהחתים אותך על מין הצהרה של לקיחת אשמה, אפילו מאולתרת, אפילו שהוא מבקש "רק לאשר שפרטיך נכונים"... הוא גם היה יכול להקליט אותך ומספיק שאמרת משהו כמו "סליחה, לא ראיתי..." - אבוד.

אם הוא לא נתן לך זכות קדימה תוך כדי כך שהוא מתעלם מתמרור עצור, אז יתכן ששמאי מנוסה או בוחן תנועה יכול להסיק זאת מאופן וצורת הפגיעה. צלם את המכונית שלך. על תנבה "לסדר" פגוש או משהו כזה.

ועוד, דבר אם האיש, אם הוא נחוש ללכת ולתבוע את הביטוח שלך, אז דווח מיידית לביטוח שלך, כך שהוא לא יספיק לתקן את האוטו שלו לפני בדיקת שמאי מטעם חברת הביטוח שלך. לא אמרת איזה ביטוח יש לך (צד ג' או מקיף). אבל בכל מקרה, תן לשתי החברות לריב בינהן. מכסימום שאתה יכול להפסיד זה השתתפות עצמית.

לא נורא, העיקר שאף אחד לא נפגע והמשטרה לא מעורבת. כי היו מקרים שאחרי מכה קלה בפגוש נהג יוצא, צועק וקופץ עליך וא"כ מתישב באוטו ומזמין אמבולנס. לא חסרים מ%#^קים...

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

אם נסעת כמו שצריך, תעמוד על שלך ותקווה שהצדק ינצח.

 

נהג חדש+אימפרזה טורבו+תאונה בעיני השוטרים\ביטוח=סיבה למסיבה :roll:

 

בעניין הכסף, זה פרינציפ.

 

מה פתאום שאני אשלם כשהוא אשם?!

 

אם תצליח להוכיח שהוא אשם - שיחקת אותה! לכאורה פגיעה מאחור - הרכב הפוגע אשם בגין אי-שמירת מרחק, אבל לא תמיד. במקרה שלך למשל הוא אשם, אין וויכוח בכך, מקרה קלאסי של אי-מתן זכות קדימה בהשתלבות לנתיב. מה שנישאר - זניח - רק להוכיח שהכל היה כמו שאתה מספר ולא כמו שהוא יכול להמציא. למשל הוא יכול לטעון שהוא בכלל לא השתלב, אלא נסע ישר ואתה הגחת מאחור במהירות, לא שמרת מרחק ופגעת בו. כמו שאמרתי, לא חסרים מ%#^קים...

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

אם נסעת כמו שצריך, תעמוד על שלך ותקווה שהצדק ינצח.

 

נהג חדש+אימפרזה טורבו+תאונה בעיני השוטרים\ביטוח=סיבה למסיבה :roll:

 

בעניין הכסף, זה פרינציפ.

 

מה פתאום שאני אשלם כשהוא אשם?!

נו...

 

מה עושים במקרה הזה...?

 

רמז - רשמתי את זה למעלה.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

 

הוא הגיע לעצור, האט (עד מהירות אפסית) ופתאום התחיל לסוע.

 

הייתי במרחק של כ10 מטר ממנו על 50 קמ"ש וישר הלכתי לברקס.

 

בדיווח לחברת ביטוח דייק ככול האפשר על מקום התאונה. אפילו יש טעם לצלם את המקום כך שבצילום ייראה התמרור שהוא לא ציית לו.

 

בהצלחה!

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

 

נהג חדש+אימפרזה טורבו+תאונה בעיני השוטרים\ביטוח=סיבה למסיבה :roll:

 

לא אומר כלום. יכול להיות לנהג הרכב שפגעת בו יש "תיק" עבה בביטוח (סביר להניח לפי העבירה שהוא עשה לדבריך)...

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם
לא משנה אם יש לו 100 עדים, פעם אחרונה שבדקתי עיניים אנושיות לא כוללות מד מהירות, ואין לאיש מהם שום יכולת לקבוע/להעריך/לנחש מה היתה מהירותך באופן שיהיה קביל בבית משפט.

 

אם התאונה ארעה בצומת, ובצומת יש תמרור עצור מהכיוון ממנו הוא בא, סגרנו את העניין, הוא אשם באי מתן זכות קדימה, ושום עד לא יכול להוכיח שהוא כן נתן זכות קדימה, כי אם היה נוהג כך לא היתה מתרחשת כלל תאונה. כך שאם זה הסיפור שהוא דבק בו, אין לך מה לחשוש.

 

בקשר למהירות, כשהוא יצא מהאוטו שלו הוא שאל אותי .. למה אתה נוהג כל כך מהר בתוך עיר?

 

עניתי לו 50 קמ"ש זה כלל לא מהר וגם שהיתה לי זכות קדימה, הוא התפלא ששמעו צמיגים בברקס חזק מכ50קמ"ש ל0 בכ10מטר :roll:

 

התאונה היתה בצומת T, הוא כאילו יכול רק שמאלה או ימינה אך הוא המשיך ישר בשביל להיכנס לתוך חנייה.

 

נ.ב.

 

אני לא חושש, אני מעוצבן כי אני לא מבין איך לעזאזל התאונה הזאת קרתה.

 

שמש, צומת T גדולה, שדה ראייה מצויין, מוזיקה "חזקה" עם חלונות פתוחים

נראה לי הוא רצה שאני אכנס בו :screwy:

פורסם

בשורה התחתונה,אם נהגת במהירות סבירה ולא עברת על אף חוק, והוא באמת לא ציית לתמרור עצור כהלכה (כלומר עצירה מוחלטת) אז אתה יכול להיות רגוע,כי במקרה הכי גרוע זה יכול להגיע לבית משפט לתביעות קטנות,ועל סמך מה שאתה אומר אני מאמין שאתה תזכה או מקסימום זה יגמר בפשרה שכל צד משלם את הנזק העצמי שלו.

 

לי היה מקרה כזה לפני איזה 3 שנים כשהייתי נהג חדש,נכנסתי לצומת וב.מ.וו שבאה מולי נכנסה לצומת באדום ונכנסה בי,וכמובן שבעל הרכב יצא ואיים להזמין משטרה וכו' ושישללו לי את הרשיון עד שבסוף אחי הגיע למקום התאונה והוציא לנהג הבמוו את האויר (לא היה לו ביטוח רכב וטסט לאוטו).

 

זה הגיע לבית משפט (הוא הגיש תביעה כי היה לו נזק של 10,000 ש"ח,לי היה נזק פעוט- 400 ש"ח כי נשברה לי בקלית...) ובית המשפט הוציא פשרה שכל אחד ישלם את הנזק שלו כי לא ניתן להוכיח מי אשם בתאונה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...