Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחי יש רכב דייהטסו שרייד 1300 שנת 93 , אתמול נשמעו סוג של דפיקות ונקישות מאיזור הגיר , לאחר גרירה למוסך, התברר שהגיר הלך . המוסכניק אומר שגיר חדש יעלה 25000 שקל!! .

חברים מישהו פה יודע כמה עולה להחליף גיר לאוטו כזה? כמה העלות של משופץ ? כמה עולה פחות או יותר פירוק והרכבה?

 

תודה מראש - טל.

ג'סטי 92 מנוע 1000 העונה לשם "אלפרד"

פורסם
לאחי יש רכב דייהטסו שרייד 1300 שנת 93 , אתמול נשמעו סוג של דפיקות ונקישות מאיזור הגיר , לאחר גרירה למוסך, התברר שהגיר הלך . המוסכניק אומר שגיר חדש יעלה 25000 שקל!! .

חברים מישהו פה יודע כמה עולה להחליף גיר לאוטו כזה? כמה העלות של משופץ ? כמה עולה פחות או יותר פירוק והרכבה?

 

תודה מראש - טל.

 

25,000 או 2,500 ?

יש הבדל "קטן" בין השניים....

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
נשמע מטורף, והמוסכניק כמובן אמר שאין מה לדבר על גיר חדש... יש לך מושג איציק כמה צריך לעלות כזה גיר משופץ?

 

עשרים וחמש אלף שקל ?

המכונאי שלך מרמה אותך.

 

גש למכון שיפוץ גירים אוטומטיים (בתל אביב יש המון) ובקש הצעות מחיר.

המחירים נעים בין 4000 שח לגירים בתצורה שלך ועד 15,000 לגירים מתוחכמים וחזקים יותר (פאסאט וכו').

 

אם מדובר בגיר ידני - אפשר לסיים את הנושא בכ-2000-3000 שח מפירוק.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

דרך אגב זה גיר ידני , וכן המסוכניק דיבר על 25000 שקל לגיר חדש , אני לא יודע אם כדאי ללכת על פירוק , אין לך מושג מה דוחפים לך שם , אבל שיפוץ נשמע טוב יותר , אז אם הבנתי נכון אתה אומר שגיר כמו שיש לאחי , השיפוץ שלו אמור לעלות בסביבות 4000 שקל ? ,(שגם זה סכום מכובד ביותר).

יש לך המלצה לאיזה משפץ גירים טוב שאני אפנה אליו להצעת מחיר?

 

וחוץ מזה , אולי תוסיף איזה פרוייקט חדש "שיפוץ הגיר בדייהטסו שרייד" :),

מה זה כזה דבר מסובך לשיפוץ הגיר?? לא חשבתי שזו מערכת כלכך יקרה.

ג'סטי 92 מנוע 1000 העונה לשם "אלפרד"

פורסם

בזמנו היתה לנו במשפחה דיהטסו שרייד אוטומטית...הגיר הלך ולקחתי ת'אוטו לשיפוץ...המחיר היה ואני זוכר את זה יופי (כי אני שילמתי :-)

2450 שקל (קיבלתי הנחה 50 שקל על מזומן :-)

 

זה נשמע מאד מאד מוזר שגיר של דיהטסו שרייד יעלה 25,000 שקל (זה מחיר כל האוטו :-)

 

יש ברעננה באזור תעשיה מוסך שמתמחה בגירים אוטומטיים - שם שיפצו ת'גיר שדרך אגב...עבד מצויין אח"כ לעוד כ - 80K קילומטר עד שמכרתי ת'אוטו

:-)

:-)

פורסם
דרך אגב זה גיר ידני , וכן המסוכניק דיבר על 25000 שקל לגיר חדש , אני לא יודע אם כדאי ללכת על פירוק , אין לך מושג מה דוחפים לך שם , אבל שיפוץ נשמע טוב יותר , אז אם הבנתי נכון אתה אומר שגיר כמו שיש לאחי , השיפוץ שלו אמור לעלות בסביבות 4000 שקל ? ,(שגם זה סכום מכובד ביותר).

יש לך המלצה לאיזה משפץ גירים טוב שאני אפנה אליו להצעת מחיר?

 

וחוץ מזה , אולי תוסיף איזה פרוייקט חדש "שיפוץ הגיר בדייהטסו שרייד" :),

מה זה כזה דבר מסובך לשיפוץ הגיר?? לא חשבתי שזו מערכת כלכך יקרה.

 

אפשר למצוא גיר במצב טוב של שרייד מפירוק. לא תמיד חייבים ללכת על שיפוץ.

תברר מחירים (של פירוק ושל שיפוץ) ותראה מה שווה לך יותר.

 

25,000 שח זה סכום אסטרונומי לגיר לרכב זה, המכונאי שלך דפוק או שזה רק החום שגרם לאיזה בורג במוח שלו להשתחרר ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

המחיר שצויין(25K ש"ח) הינו לגיר חדש דנדש מהארגז מבית דייטסו, מדובר על גיר בתול לחלוטין.

מתוך האתר של ה"אחים-יזדי"(פירוק) מחיר לגיר ידני(לא כולל מע"מ)-950 ש"ח.

http://www.yazdi.co.il/החלפת%20מנוע.xls

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...