Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

אני חדש פה ורציתי לשמוע בעצתכם.

 

על הפרק עומדות המכוניות:

פורד פוקוס 2000-2002 מנוע 1600 אוטו'. שמתי לב שהיא יותר זולה במחירון, יש סיבה מיחדת או שזה בגלל המונופול של לוי יצחק?

טויוטה קורולה 2001-2002 (הצורה היותר ישנה) מנוע 1600 אוטו'

סובארו B4, מודל 2000-2002 אוטו'.

 

אחת מאלה תחליף אימפרזה 96'.

הדרישות שתהיה מהנה לנהיגה בדגש על הגה (שלא תהיה משעממת), שהבלמים לא יהיו מעורפלים ושהרכב יהיה אמין. כמו כן זריזות זה דבר די חשוב עבורי.

 

הבנתי שה B4 נוחה ומהנה, האם היא עגלה ?

הטויוטה משעממת? הבנתי שמחליפים לה רפידות קדמיות כל טיפול, זה נכון למודלים האלה ?

גם על הפורד שמעתי מילים טובות אבל חלק טוענים שהיא עצלה.

 

מחירי הביטוח שלהם דומים או שיש הבדלים?

 

אשמח לשמוע מכם.

תודה

פורסם

מהנה לנהיגה עד כמה שאפשר.

נוחה וזריזה.

אמינה.

 

זריזה שתהיה יותר חזקה מהאימפרזה 96 שהייתה לי

פורסם

אני מכיר את הקורולה וה- B4. לא נוחות במיוחד (מבחינת מושב ומבחינת נסיעה - שבה ה- B4 טובהיותר לדעתי) ולא זריזות במיוחד. לצורך העניין, גם הפוקוס לא זריזה במיוחד אם כי את נוחותה אינני מכיר, כאמור.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

שלום samy

אם אני הייתי צריך להחיט הייתי הולך על הb-4 מכמה סיבות

היא הגדולה והמרווחת ביותר , אמינות מעולה של סובארו כמו שאתה כבר יודע בטח

היא גם נראית הכי טוב לטעמי ומצויידת במנוע 2000 סמ"ק

הקורולה גם בחירה לא רעה אך העיצוב שלה לא לטעמי בשנתונים הנ"ל

על הפוקוס הייתי מוותר מראש היא לא חזקה , פחות אמינה , והיא אירופאית

הבחירה שלי היא הסובארו

בהצלחה

נדב:lol:

פורסם

"על הפוקוס הייתי מוותר כי היא אירופאית" - איזה משפט מטופש.

 

B4 - גדולה יותר מהאחרות, כלומר מרווחת יותר, כנראה מאובזרת מעט יותר, יקרה יותר לאחזקה, שווה יותר במחירון, נוחות טובה

למדי, מהנה יחסית לנהיגה. מנוע חלש למדי שסוחב את המרכב הכבד רק קצת יותר מהר מבמשפחתית 1.6 אוטומטית רגילה (כמו שתי האחרות). עדיפה אם יש לך התקציב ואם אתה צריך רכב גדול יותר.

 

קורולה - מיושנת, צפופה, זריזה, מוניטין אמינות, רפידות בלמים זה למיטב ידיעתי רק בדגם החדש (ואולי אני טועה?), פחות בטיחותית, נוחות בינונית ומטה, היגוי גרוע.

 

פוקוס - בטיחותית, מרווחת למדי, פחות זריזה מהקורולה, מוניטין אמינות סביר בהחלט, הכי זולה לקניה (מחירון נמוך יחסית לאחרות), נוחות נסיעה טובה, היגוי מצוין, מהנה לנהיגה.

 

מחירי ביטוח - בדוק באתרים ייעודיים ברשת (בצע חיפוש)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מהנה לנהיגה עד כמה שאפשר.

נוחה וזריזה.

אמינה.

 

זריזה שתהיה יותר חזקה מהאימפרזה 96 שהייתה לי

 

לפי הסדר הפוקוס היא התשובה היחידה.

היא מהנה מאוד, בדגש על ההגה. נוחה, וביצועיה טובים. מבחינת אמינות, גם גדולים נופלים לפעמים. אבל הפוקוס יותר אמינה מתדמיתה.

רק תיזהר מאיזה רכב שעבר חיים קשים בחברות הליסינג.

 

ג'ימי.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

דבר ראשון הייתי מציע לך להחליט על הגודל שאתה רוצה, הB4 היא קבוצה אחרת לגמרי מהקורולה והפוקס.

 

לאחר מכן אני חושב שיהיה לך יותר קל לבחור..

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
legacy - לא נראה לי שפוקוס וזריזה מסתדרים באותו המשפט.

 

טוב, אם אתה חושב שאחת מהשלשיה של פותח השרשור היא מטוס סילון - אז אני חוזר בדבריי.

 

ה B4 כבדה ו 125 סוסיה לא עוזרים לה להיות מהירה - אבל ביום יום היא נינוחה בזכות מומנט טוב שמגיע בסל"ד בינוני.

 

הקורולה והפוקוס קלילות. שתיהן לא חורכות אספלט. שניה פלוס מינוס למאה קמ"ש, זה לא כזה הפרש.

 

מי שמחפש זריזות אמיתית, שיקנה ידני.

 

*חוץ מזה, אפשר להתפשר על קצת ביצועים תמורת הרבה הנאה !! לא ?

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

לדעתי מה שאתה צריך לחפש זה פוקוס עם מנוע 2.0L - הרבה יותר נדירה אבל עם קצת סבלנות תמצא אחת.

 

גלעד

×
×
  • תוכן חדש...