Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרמקולים האחוריים פשוט מנגנים חזק מדי אני רוצה שהם היו טיפה יותר חלשים זה הכול.

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

שומאכר, לא הבנת נכון. האחוריים שלא מוגברים לא יותר חזקים מהקומפוננט אבל חזקים יותר ממה שהוא רוצה.

בטח הם מגיעים לווליום די גבוה ונשמעים רע ואפשר להבין את זה כי הם מחוברים לHU.

אמרתי לו שישחק עם הבאלאנס קדימה וככה הוא יקבע את העוצמה של האחוריים כאהבת נפשו.

הוא טוען שיש "שיטה אחרת" שהמתקין שלו כיוון איתה את האחוריים ואחד השלבים כולל את הניתוק של המגבר. מה שלא נראה לי הגיוני בכלל.

לפותח התרד, עשה לי טובה ותנסה לשחק עם הHU זה הפיתרון. ועוד דבר תגיד לי איזה רדיודיסק יש לך??

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

שיחקתי עם הרדיו דיסק וכלום...

יש לי רדיו דיסק של סוני: CDX-400R

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

לא יכול להיות שהאופציה לא קיימת.

ברכב השני שלנו (קורולה 96) יש ר"ד של סוני אבל דגם אחד מתחת לשלך ויש שם את האופציה הזאת.

שמע, גם ברדיודיסקים הסיניים הפשוטים ביותר שמוכרים ברשת ובשוק ב200 שקל יש אפשרות של הטיית הסאונד.

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

יש את האפשרות הזאת אבל זה לא משנה כלום...

יש את האפשרות של FRONT ו- REAR אז מתי שאני מעלה את הREAR אז זה מגביר את כול הרמקולים ומתי שאני מעלה את ה- FRONT זה מנמיך את הכול זה לא מחולק לקידמיים אחוריים וסאב...

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

לא נראה לי שאפשר לכוון בזרת המגבר יש לי 2 מגברים וכל המערכת מתחברת אליהם, והאפשרות היחידיה כמו שכבר נאמר כאן זה לכוון באופציות במערכת , יש עוד אפשרות אולי יש לך מן באס קונטרול או משהו כזה במגבר לרמקולים האחוריים אולי גם כך אפשר לסדר את הווליום שלהם .

אני מציע להשאיר אותם דווקא על ווליום גבוה כדי לקבל סראונד כלשהו , אבל כל אחד והטעם שלו :) בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...