Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, עבר כבר חודש שלם ללא תקלות, והגיע זמן להיזכר באמא של הצרפתים פעם נוספת.

לאחרונה האיתותים התחילו לעבוד בתדירות משתנה. כלומר, לפעמים עובדים כמו שצריך, לפעמים עובדים מהר עד כדי כך שהמנורות לא מספיקות להידלק, לפעמים עובר כ-5 שנ' בין איתות לאיתות כאשר ביניהם אני שומע את ה"טיקטוקים" המהירים של הממסר.

בדקתי כאשר האיתות כן עובד, וכל ששת המנורות עובדות.

יכול להיות שהממסר הלך, ואיך אפשר לבדוק?

תודה.

פורסם

ניסיתי, אבל הסתבכתי קצת בפירוק של הפלסטיק המגן על ההגה והידית. פחדתי לשבור.

העניין הוא, שגם אם אני מפעיל את מאותתי החירום התופעה עדיין קיימת.

עדיין יתכן שהידית גורמת לבעיה?

פורסם

יכול להיות שהממסר הלך, ואיך אפשר לבדוק?

תודה.

 

היתה לי אותה תקלה לפני חודש והוחלף הממסר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
איזה שנה הרכב?

2001

היתה לי אותה תקלה לפני חודש והוחלף הממסר.

היום איתרתי את הממסר האחראי על האיתותים והצלבתי אותו עם אחד אחר זהה.

הבעיה נעלמה, אבל צריך לבדוק את זה גם מחר, כי גם לפני הבעיה לא הופיע תמיד.

איפה השגת את הממסר, או שעשית את זה במוסך?

פורסם

תתחיל מחיפוש אינטנסיבי ב-EBAY. מדי פעם אני נתקל בממסר כזה למכירה. כמובן כדאי לבדוק עלות במוסך מורשה ואם אתה מהמרכז אז ממליץ לדבר עם מוסך הפיתוח בהרצליה.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

היום נסעתי הרבה עם הרכב, ובעית איתותים נעלמה לחלוטין (הצלבתי בין ממסר האחראי לאיתות לאחד שהיה לידו).

מישהו יודע על מה אחראי הממסר השני? אני לא רוצה לפגוע במע' אחרת עד שאני אקנה חדש.

פורסם
היום נסעתי הרבה עם הרכב, ובעית איתותים נעלמה לחלוטין (הצלבתי בין ממסר האחראי לאיתות לאחד שהיה לידו).

מישהו יודע על מה אחראי הממסר השני? אני לא רוצה לפגוע במע' אחרת עד שאני אקנה חדש.

 

טוב שאתה שואל את השאלה אחרי שכבר נסעת ככה. :shock:

 

צלם את המקום כדי שנוכל להבין במה בדיוק מדובר.

פורסם
טוב שאתה שואל את השאלה אחרי שכבר נסעת ככה. :shock:

 

צלם את המקום כדי שנוכל להבין במה בדיוק מדובר.

אני לא מוכן לוותר על הוינקרים, זה לא בטיחותי.

19022007(003)1.jpg

×
×
  • תוכן חדש...