Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום כשנסעתי באוטו וולוו s80 שמתי לב לבריחת אוויר מהחלק התחתון של הרכב איפה שהדוושות חשבתי שזה פנצ’ר או משהו כזה אבל אני שמתי לב שאני לוחץ על הברקס הרעש מפסיק

אחר כך ראיתי שזה מהברקס כשאני לוחץ על הדוושה אין כלום כשאני עוזב אותה יש רעש של בריחת אוויר כמו שמשחררים וונטיל באופניים

מה זה יכול ליהיות?

 

מה נובע לבעיה?

 

בתודה מראש

פורסם

לחבר

דיאפרגמת מגבר הבלם מחוררת!

לחיצה תלווה בירידת סלד הסרק של המנוע ורעידות ,איכות בלימה לקויה (הרגשה שלוחצים על קיר )

גש למוסך לאלתר!

יגאל

פורסם

אז זהו שלא הבלם רך מאוד כרגיל והברקסים מתפקדים כרגיל

מלבד רעש של אוויר אין שום בעיה והבלמים מתפקדים כרגיל

  • ספונסר פורום
פורסם

יתכן בעיה בשסתום אוויר למגבר בלם, בכלל מקרה הרעש שאתה שומע הוא של דליפת וואקום ממגבר הבלם,יתכן מהדיאפרגמה יתכן מאטם הציר או מהשסתום, כל מקרה יש להחליף\לשפץ מגבר בלם.

אורן בן סימון

פורסם
יתכן בעיה בשסתום אוויר למגבר בלם, בכלל מקרה הרעש שאתה שומע הוא של דליפת וואקום ממגבר הבלם,יתכן מהדיאפרגמה יתכן מאטם הציר או מהשסתום, כל מקרה יש להחליף\לשפץ מגבר בלם.

אורן בן סימון

 

בעיה מוכרת יש לי את זה גם בוולו , אצלי זה בוסטר ברקס, רק חבל שזה יקר, אני נוסע עם זה כבר חצי שנה בלי שום בעיה זה בסה"כ חור קטן

מחפש הגה לclio b sport 2002 צורה ישנה

פורסם

לחברים שלום

בניגוד לקודמי ,הנני ממליץ להכנס למוסך ומייד,מכיון שחור בסופו של עניין יגדל ואינך יכול לדעת באילו תנאי דרך תהיה ,התופעה תהיה בדיוק כמו ללחוץ ברקס כשהמנוע כבוי לאחר לאחר כמה לחיצות .הקריסה תהיה מיידית !

יגאל

פורסם
בעיה מוכרת יש לי את זה גם בוולו , אצלי זה בוסטר ברקס, רק חבל שזה יקר, אני נוסע עם זה כבר חצי שנה בלי שום בעיה זה בסה"כ חור קטן

 

אדון ישראל ישראלי, מעניין מי הכשירך למהנדס מכונות או בטיחות שביכולתך לקבוע כיצד ישפיע ה"חור הקטן" כשתאלץ לבלום בחירום. אני מציע להשאיר את הקמצנות למקרים שמסכנים רק אותך ואת הנוסעים שלך, לא את כל הציבור. חבל שהחיסכון יגמר באסון.

גם אם לא יקרה אסון זה כנראה יתפוס אותך ברגע הכי לא מתאים.

פורסם

היום בקרתי במוסך המורשה של וולוו והוא אמר לי שישנו חור בבוסטר ושיפוץ עולה בסביבות 1000 שקל

זה הגיוני?

 

האם אתם מכירים מקום אמין שאני אוכל לתקן את הבעיה?

פורסם

אני מאמין כי המחיר שקיבלת הוא זול יותר ממחיר חיים.

 

תמיד תוכל לבדוק בעוד מה מוסכים.

כעת אתה יודע מה הבעיה וכך תוכל לבדוק .

בבלמים לא משחקים.

 

ירון מאיר

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אדון ישראל ישראלי, מעניין מי הכשירך למהנדס מכונות או בטיחות שביכולתך לקבוע כיצד ישפיע ה"חור הקטן" כשתאלץ לבלום בחירום. אני מציע להשאיר את הקמצנות למקרים שמסכנים רק אותך ואת הנוסעים שלך, לא את כל הציבור. חבל שהחיסכון יגמר באסון.

גם אם לא יקרה אסון זה כנראה יתפוס אותך ברגע הכי לא מתאים.

 

אז תשובתי אליך אדוני ה"נכבד" אני לא אזרח פשוט, האוטו לא שלי אלא של אבא שלי שבמקרה יש לו מוסך לכיוון פרונט "די" מצליח בתל אביב , ובמקרה הוא הלך לאיילנד מוסך מורשנה לוולו , וזה מה שנאמר לו שם , אז תשאיר את זה למומחים, באמת שלא הייתי מחליט דבר כזה לבד

מחפש הגה לclio b sport 2002 צורה ישנה

פורסם
אז תשובתי אליך אדוני ה"נכבד" אני לא אזרח פשוט, האוטו לא שלי אלא של אבא שלי שבמקרה יש לו מוסך לכיוון פרונט "די" מצליח בתל אביב , ובמקרה הוא הלך לאיילנד מוסך מורשנה לוולו , וזה מה שנאמר לו שם , אז תשאיר את זה למומחים, באמת שלא הייתי מחליט דבר כזה לבד

 

כמהנדס מכונות אני אומר לך שהמוסך דיבר שטויות ומסכן את חייכם. הדיאפרגמה בבוסטר לא יכול להיפגע מחפץ או ממכה ולכן הסיבה היחידה להיווצרות חור היא סוף חייה. אם אתה מוכן להמר שהחור לא יגדל או שהדיאפרגמה לא תחליט להתפוצץ דווקא כשתצטרך לבלום בלימת חירום וכל זאת בשביל סכום של 1000 ש"ח אז אתה מסוכן לציבור ומקומך לא על הכביש.

 

אני מאוד מקווה שאבא שלך לא מתיחס באותה הצורה לחיי לקוחותיו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
כמהנדס מכונות אני אומר לך שהמוסך דיבר שטויות ומסכן את חייכם. הדיאפרגמה בבוסטר לא יכול להיפגע מחפץ או ממכה ולכן הסיבה היחידה להיווצרות חור היא סוף חייה. אם אתה מוכן להמר שהחור לא יגדל או שהדיאפרגמה לא תחליט להתפוצץ דווקא כשתצטרך לבלום בלימת חירום וכל זאת בשביל סכום של 1000 ש"ח אז אתה מסוכן לציבור ומקומך לא על הכביש.

 

אני מאוד מקווה שאבא שלך לא מתיחס באותה הצורה לחיי לקוחותיו.

כמו שאמרתי לך , אני מאמין שלאבא שלי אכפת מחייו ,והחור לא מצריך החלפה מיידית, ברור שלקוח בא הוא לא לוקח שום סיכון וישר מודיע , יש לו מוסך מקצועי שקיים כבר 30 שנה ...

וכמו שאומרים הסנדלר הולך יחף על עצמו הוא לא מבזבז,למרות שאני בטוח שאם היה סיכון לחייו הוא לא היה לוקח צאנס ומחליף ישר

מחפש הגה לclio b sport 2002 צורה ישנה

פורסם
כמו שאמרתי לך , אני מאמין שלאבא שלי אכפת מחייו ,והחור לא מצריך החלפה מיידית, ברור שלקוח בא הוא לא לוקח שום סיכון וישר מודיע , יש לו מוסך מקצועי שקיים כבר 30 שנה ...

וכמו שאומרים הסנדלר הולך יחף על עצמו הוא לא מבזבז,למרות שאני בטוח שאם היה סיכון לחייו הוא לא היה לוקח צאנס ומחליף ישר

 

שמע ידיד העקשן, אני אגיד משהו כאמירה כללית ולאו דווקא לגביך או לגבי אביך אז אל תיקח את זה אישית. אני בטוח שברמה הכללית אתה תסכים איתי וזה יהיה הדבר האחרון שאני אגיד בנושא הזה בכל אופן.

 

יכול להיות אדם עם מוסך 50 שנה ועדיין רוב הידע שלו מבוסס על המקרים השכיחים בהם נתקל במהלך השנים. יכול להיות גם אדם פשוט שלא מתעמק בדברים וטורח להבין כל דבר מכל הכיוונים ולנתח את שראה. יכול להיות אדם שפשוט עוד לא נתקל (ותודה לאלוהים) במקרה שיכניס אותו לכלא בגין גרימת מוות ברשלנות. יכול להיות אדם שיש לו ידע תיאורטי ואפס נסיון ובעבור זה גם כן ישגה. בקיצור הבנת את הנקודה ובכל מקרה ותק לדעתי איננו מדד (בטח לא ישיר) לידע או למקצועיות, ולרעיה כל מומחי הפורום הצעירים ולא חסרים כאלו, ומנגד מוסכניקים ותיקים שאנשים בוכים בפורום לאחר שעברו תחת ידם.

 

עצתי לך בהקשר זה אל תתווכח יותר מידיי, ראש בקיר זו לא תכונה מועילה. קיבלת המלצה מכמה וכמה מקצוענים (ולמעל הסר ספק אני לא מחשיב את עצמי בכלל אלה) שאומרת אל תיקח סיכון והסיבות הובהרו לך.

אם אתה רוצה להמשיך להתווכח על הצד הטכני תשתמש בטיעונים והסברים מוחשיים ולא באמירות כמו "לאבא שלי יש מוסך 30 שנה", על אמירות טכניות קונקרטיות כולם ישמחו להתווכח.

פורסם

או קיי אז הסבר הכי פשוט, בוסתר ברקס , ההגדרה כמו המוצר עצמו בעצם גורמים לתחושה של בלימה יותר קלה עם הרגל,ולא לברקס עצמו, כאחד שנסע בכמה מכוניות שהבוסתר בהם לא פעל(אני גם עובד במוסך עם אבי) ההרגשה לא נעימה, אבל זה לא אומר שהברקס אינו פועל , פשוט יותר קשה ללחוץ על הדוושה , מבחינה בטיחותית אפשר לנסוע כך, ניתן לבלום בכל מצב, וזו הסיבה שהוא לא שש להחליף . או קיי?

מחפש הגה לclio b sport 2002 צורה ישנה

×
×
  • תוכן חדש...