Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלום לכולם...


koral
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.. :oops:

כן כן אני בת...

אבל אני לא ישתתף פה בפורום... אני כבר כמה זמן עוקבת אחרי הפורום הזה דרך השם של ידיד שלי. והחלטתי להירשם על השם שלי...פשוט כבר לא יכולתי להיתאפק ורציתי לרשום פה תגובה...

אין לי רישיון! אבל את האמת כל הנושא הזה ממש מעניין אותי...

(כן כן אני בת 18 עדיין בלי רישיון..מתוך עצלנות בלבד...)

אז רק רציתי להגיד לכם שאתם חבר'ה מצחיקים!

ואל תצפו ממני כל כך להישתתף :roll:

 

שיהייה לכולכם המשך יום טוב ותמשיכו עם התגובות המצחיקות שלכם!! אתם מצחיקים אותי פה כל פעם מחדש.. אז קבלו ח"ח!!! (ללא מבינים,זה חיזוק חיובי...) :lol:

פורסם

עוד פיקציה? :lol:

 

אם לא אז,

 

 

ברוכה הבאה, פשוט יש לנו פתאום מתקפת בנות, זאת אומרת שתי בנות חדשות בפורום תוך שבוע זה די הרבה בשבילנו. :wink:

 

בקשר לשינוי הניק - הודעה פרטית לעומר (את יכולה למצוא אותו במדור תמיכה טכנית).

 

מקווה שתהני אצלינו, והמשך גלישה נעימה.

 

* ולמה לעזאזל אני לא ישן בשעה כזאת... :shock:

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אני רוצה לשנות את השם שלי ולהוסיף לו משהו...

איך אני עושה את זה...? :roll:

 

 

ברוכה הבאה.

 

אנא לקרוא את כללי הפורום זה ימנע מצבים בעייתים. נש לשים לב שלכל הודעה המקום המתאים לה. ההודעה על שינוי הניק לדוגמא היתה צריכה להישאל בפורום תמיכה טכנית ולא באוף טופיק. כמו כן ניתן לערוך הודעות אין צורך לרשום הודעה חדשה עם ברצונך להוסיף משהו.

 

כפי שהרמן אמר - ה"פ לעומר (אפשר למצוא אותו ברשימת המשתמשים למעלה, הוא הראשון שם).

 

גיא.

פורסם
ברוכה הבאה , אני מקווה שתשארי ותמצאי עניין רב בפורום

:wink:

 

 

 

 

 

 

 

לירן.

 

לירן, משיב לעצמו :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
:lol: ויי זמיר... די באמת.. למי אכפת ברוחה או לא? מה לא ראינו בחורות אף פעם... ברוך הבא למי שבא ויאללה, נסענו לשלום...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
שלום לכולם.. :oops:

כן כן אני בת...

אבל אני לא ישתתף פה בפורום... אני כבר כמה זמן עוקבת אחרי הפורום הזה דרך השם של ידיד שלי. והחלטתי להירשם על השם שלי...פשוט כבר לא יכולתי להיתאפק ורציתי לרשום פה תגובה...

אין לי רישיון! אבל את האמת כל הנושא הזה ממש מעניין אותי...

(כן כן אני בת 18 עדיין בלי רישיון..מתוך עצלנות בלבד...)

אז רק רציתי להגיד לכם שאתם חבר'ה מצחיקים!

ואל תצפו ממני כל כך להישתתף :roll:

 

שיהייה לכולכם המשך יום טוב ותמשיכו עם התגובות המצחיקות שלכם!! אתם מצחיקים אותי פה כל פעם מחדש.. אז קבלו ח"ח!!! (ללא מבינים,זה חיזוק חיובי...) :lol:

טוב סבבה שבאמת ניכנסת למעגל הזה אבל רק חבל שאת לא רוצה להשתתף הרבה כאן

לדעתי את רק יכולה להוסיף עניין את יודעת בחורות פה זה דבר נדיר :lol:

רוצה שאני אני ילמד אותך לנהוג :?::lol:

פורסם

ברוכה הבאה,

אני שמח שאנחנו מצחיקים אותך כל פעם מחדש.

חלק מהאנשים פה הם בדרנים מהוללים. :D

 

באמת מתקפת בנות.

אז אורטל היא לא פיקציה ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

 

תגידי, את באת לפה בגלל אהבתך למכוניות :puzzled::puzzled: ?

 

או ששמעת מהשכנים שאנחנו רווקים :roll::roll: ?

 

 

נ.ב

 

אנחנו - לא מתייחס אליי ( נשוי למי שלא הבין ) :halfrobot:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

שלום, קוראים לי אישפוזה, אני בת 14 ועוד אין לי רשיון, אבל אני כל הזמן מציירת מכוניות במחברת תושב"ע. אני מה זה אוהבת מכוניות ואני אשמח לשבת על הברכיים של כל דוד נחמד מהפורום בזמן שהוא נוהג!

אשמח להגיע למפגש אם מישהו יוכל להחזיר אותי הביתה לפני הקידוש.

אני יודעת שישר תחשבו שאני אינפקציה, אבל אני לא!

 

ורק לטובת הגילוי הנאות: אני לא קשורה ללירן, חוץ מזה שלפעמים הוא נותן לי סוכריות ואני מרשה לו לגעת לי בתותא.

×
×
  • תוכן חדש...