Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה כנראה לא ממש מכיר את יכולות המנוע של ה-BP כמו גם את כל הקשור במחשבי ניהול מנוע.

ה-BP סוחב קרוב ל-250 כ"ס באמינות גבוהה מאוד, באזור של 220 לדוגמא, צפויות לך בערך 0 תקלות.

מי שלא רוצה שהרכב ישתה דלק שלא ירכיב טורבינה.

מחשבי ניהול מנוע כדוגמת ה-LINK הם בעלי Mode שנקרא Self-tuning ובד"כ אפילו מגיעים כשהצ'יפ הראשי כבר מתוכנת ברובו, אתה יכול לעקוב אחרי ההוראות של היצרן לגבי הכיוונון ולגמור את כל ההתעסקות עם המחשב בכמה שעות ושלום על ישראל - לעולם לא תצטרך לגעת בו אם אתה לא רוצה.

 

גנאדי -

ב-0.4 באר גדישה, עם אגזוז מקורי ובלי כמה שעות טובות של כיוונונים על דיינו עם WB (שאני בספק אם יצא לך לבצע), אלא אם אתה נוסע על טורבינה גדולה יחסית, אתה פשוט לא מגיע ל-190-200 כ"ס.

Sorry :|.

עצם העובדה שידוע שקלאצ'ים מקוריים נגמרים במהירות הבזק כשהם מתמודדים עם 180+ כ"ס מצביעה על משהו.

 

רוני -

אתה יכול לשאול את FM לגבי האינטרקולר, למרות שלדעתי עם הפגוש הקדמי שלך לא צריכה להיות שום בעיה.

כדאי גם לבדוק שניתן לעשות לוודו 2 שדרוג ל-FM2 אם תרצה בעתיד, לבדוק אם ה-Hardware דומה/זהה.

אני לא מכיר את מערכת הניהול של הוודו, אבל אם בהשוואה ל-LINK הדירוג של FM מראה שהיא יותר פשוטה אז היא באמת לא יכולה להיות יותר מדי מסובכת, ה-LINK לא כזה נורא.

ה-HYDRA לעומת זאת היא באמת אתגר למי שיש לו את הזמן, הראש והכסף.

 

מוטי

 

 

עשית לי חשק :wink:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
מוסיף עוד פרט קטן.האם אני צריך להחליף דיפרנציאל במידה ואני מתקין את הטורבו? מדובר במיאטה NA .

 

לא חייב.

יש כאלו שאומרים שבלי זה תהיה לרכב נטיה לעשות ספינים.......

אם LSD זה נחמד יותר 8)

מקסימום - תשיג לעצמך גיר 6 הילוכים של NB עם LSD שלה.

לדעתי יעלה לך בסביבות 5,000 ש"ח לפני עבודה.

גם תצטרך למצוא פתרון לכבל ספידומטר (ב-NB זה לא קיים - שם הסיפור הוא אקלטרוני לגמרי).

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

יאאלה שמוליק אני מביא ואתה תרכיב לי אותו(בתשלום כמובן).

 

דברתי אתמול עם FM בטלפון,הם ממש אוהבים את מוטי ואומרים שהוא מטורף בכל מה שקשור למיאטה שלו,הם טוענים שהוא מבין ויש לו מיאטה מטורפת לחלוטין:lol:

 

משום מה מוטי נעלם מהפורום:? אני חייב ממנו את החותמת האחרונה לפני הקניה:wink:

 

גנאדי-יצא לי לראות במיאטה נט אנשים שמשתמשים עדיין ברדיאטור המקורי ויושבים על 220 כ"ס,אחד מהם טוען שהוא במדינה חמה עם טמפרטורות של 35 מעלות צלסיוס,הבחור מ FM נראה לי קוראים לו KEITH אמר שגם שבקולורדו אנשים נוסעים עם 200 כ"ס ורדיאטור מקורי ואפילו עם מזגן פועל,וקולורדו נחשבת למדינה חמה!!

פורסם

אני בעצמי מכין הפתעה לא קטנה.

 

Project code name : 323F-t

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8


×
×
  • תוכן חדש...