Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה', אני עובד עצות ולא יודע למי לפנות, איך לשכנע מישהי לא לחזור בתשובה?

קצת רקע, היא בת 21, ממשפחה חילונית לגמרי, כמה הרצאות שהיא הייתה בהם בזמן הצבא הפילו אותה ושכנעו אותה לחזור בתשובה.

מה אפשר להגיד לה? איך אפשר לשכנע?

 

 

 

תודה על התשובות והרצינות!

 

:-(

  • תגובות 278
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמה שזה ישמע לך קשה - אל תשכנע אותה בכלום. אם אתה אוהב אותה אתה צריך לקבל אותה כמו שהיא. גם אם היא תבחר בדת. זה לא סוף העולם.

לא חותם

פורסם
כי אני רוצה אותה, והיא להפך .

 

התכוונת שהיא לא רוצה אותך?

אם התכוונת לכך שהיא רוצה אותך אז תגיד לה ככה:

"או אני או הדת".

פורסם
כמה שזה ישמע לך קשה - אל תשכנע אותה בכלום.

זה בדיוק הסיבה שזה קשה כל כך, אני כל כך מקסימה ומתוקה שמצד אחד אני רוצה שיהיה לה טוב בדרך שהיא תבחר ומצד שני אני כל כך הייתי רוצה להיות איתה לתמיד. :|

פורסם

אני מכיר כמה זוגות של חילוניים (אוכלים חזיר) ואבא דתי, שמסתדרים מצויין.

קח לך פרוייקט לשארית חייך, להחזיר אותה בשאלה.

פורסם
זה בדיוק הסיבה שזה קשה כל כך, אני כל כך מקסימה ומתוקה שמצד אחד אני רוצה שיהיה לה טוב בדרך שהיא תבחר ומצד שני אני כל כך הייתי רוצה להיות איתה לתמיד. :|

 

את זה אני מבין, אבל אם לא תנסה לשכנע אותה בכלום, רק תבהיר לה שקשה לך עם העניין הזה ואתה לא רואה את עצמכם ביחד. היא תחשוב יותר מה היא מעדיפה ולא מה עדיף לך.

ואז תן לה לשבור את הראש, תאמין לי שיהיה לה קשה. מה גם שהיא לא תהיה מושפעת מלחץ שלך, אלא רק מהשיקולים שלה.

 

ולאן שהיא לא תלך, תשמח בשבילה. בכל זאת, היא חשובה לך.

 

ניב

לא חותם

פורסם

למה בכלל שתתערב לה בחיים?

אתה אוהב אותה, רוצה לחיות איתה, קבל את הדין, חיים מסורתים אלו חיים מאוד יפים, ילדים מחונכים דרך ארץ, אנשים תרבותים, שים לב מי נמצא במודיעין ובחיל האוויר למשל.

זה מאוד יפה בעייני להיכנס למסורת, אבל לא בבת אחת ובהדרגה ובגבול מסויים.

תמיד (אם היא תרצה) תוכלו לחיות חיי דת רפורמית ולכבד, אבל זה נושא מאוד עמוק ובעל משמעות עתידית מאוד חשובה, הכי טוב שתשבו ותדברו תברר איזה כיוון וזרם של חזרה בתשובה ויש המון, תסביר לה על רצונותך.

כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
למה בכלל שתתערב לה בחיים?

אתה אוהב אותה, רוצה לחיות איתה, קבל את הדין, חיים מסורתים אלו חיים מאוד יפים, ילדים מחונכים דרך ארץ, אנשים תרבותים, שים לב מי נמצא במודיעין ובחיל האוויר למשל.

זה מאוד יפה בעייני להיכנס למסורת, אבל לא בבת אחת ובהדרגה ובגבול מסויים.

תמיד (אם היא תרצה) תוכלו לחיות חיי דת רפורמית ולכבד, אבל זה נושא מאוד עמוק ובעל משמעות עתידית מאוד חשובה, הכי טוב שתשבו ותדברו תברר איזה כיוון וזרם של חזרה בתשובה ויש המון, תסביר לה על רצונותך.

כפיר

כפיר,אני לא גדלתי במסגרת מסורתית ועדיין אני קצת מחונך,במודיעין יש גם אנשים שהם לא להיט וחיל האויר?אל תכנס לשם בכלל.

הרעיון הכללי שלך אולי נחמד,אבל הדוגמאות לא בדיוק טובות.

הכול תלוי בהורים ובמערכת החינוך

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
חיים מסורתים אלו חיים מאוד יפים, ילדים מחונכים דרך ארץ, אנשים תרבותים...

שים לב גם איזה מגזר בציבור הישראלי הוא המושחת ביותר, שלא עומד בצפירה של יום הזכרון לחללי צה"ל, שזורק אבנים על מכוניות של בני עמו במידה והם פנו בטעות עם האוטו במקום הלא נכון ביום הלא נכון - וזה לא בג'בליה, זה בגבעת שמואל.

 

אחרי כמה שנים טובות של מגורים בבני ברק, תרשה לי לומר בנימוס שבין הדעה שהבעת כאן ובין מה שראיתי במו עיניי שמתרחש במציאות אין קשר.

 

מוטי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...