Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות לחץ שמן ב GTI


R.C
שימו לב! השרשור הזה בן 7790 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם!

יש לי בעיה ב-GTI 205 שלי והיא:

שעון לחץ השמן נמצא בקטע המאוד נמוך שלו כלומר לא עולה על 1.5 BAR זה כמובן לא תקין השאלה מה יכולה ליהיות הבעיה

יש שמן והמנוע עבר אוברול עליון ותחתון לא מזמן תנו תשובות מהר..

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דברים:

1. ייתכן והשעון דפוק

2. ייתכן והיוניט דפוק

3. ייתכן והמשאבה חלשה או השמן דליל מידי

 

נסה לעבור לשמן 20W50 ותראה אם זה פותר את הבעיה.

אם כן, סביר להניח שהשעון והיוניט תקינים והמשאבה קצת חלשה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(1)מסנן שמן ראשוני פגום-יושב באגן.

(2)שסתום פורק לחץ לא מכוון.

 

שסתום פורק לחץ-שסתום בטחון

 

תפקידו למנוע לחץ שמן גבוה כשהמנוע קר.הוא מגן על מסנן השמן,המשאבה ומע' ההנע שלה.

השסתום העוקף מחזיר את כמויות השמן המיותרות שהמשאבה סיפקה אל אגן השמן,מבטיח לנו לחץ שמן קבוע במנוע,כמו-כן דואג לנו כאשר המסנן סתום מעבר עקיף.

 

סיבה נוספת אני שולל כי ציינת שהמנוע עבר שיפוץ והיא:מירווחים גדולים בין גל-הארכובה למיסבים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה.

לחץ השמן ברכב שלי תמיד היה 8 באר בזמן נהיגה (האצה וגם בתנועה) ובזמן עמידה או בניוטראל הלחץ היה בין 3 ל 4 באר.

 

אחרי טיפול במנוע שכלל שיפוץ ראש והחלפת רינגים ומה שמסביב (כולל ניקוי כללי) - הלחץ ירד ל בערך 5.5 באר בזמן מאמץ ו2 באר בזמן עמידה.

 

הקטע הוא שכאשר השמן עובר את איזור ה 70 מעלות - הלחץ נופל עוד ובזמן עמידה הוא מגיע גם ל 1 באר או פחות.

 

אז יש כאן בעיה ?

יכול להיות שזה אותו עניין כמו למעלה?

תודה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחת ואחת מן הסבות שצויינו לעיל יכולות להוות את הבעייה ואת הפתרון לשאלתך,כולל את הסיבה ששללתי אצל הראשון.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7790 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...