Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני צריך עזרה ממי שיודע ומכיר את האותו

יש לי איביזה 2000 מנוע 1.4 והוא נכבה בגשם

וכשזה קורה ,אני שם לב שחוטי ההצתה יבשים וכך גם חוטי הכוהל

מה עוד יכול להירטב ולגרום למנוע להכבות? אני צריך איזשהו כיוון על מנת

לאתר את מקור הבעיה ולפתור אותה אחת ולתמיד

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

סליל הצתה פגום נקודה .

אין צורך שהמיים ינגעו בו ממש ,מספיק שהם נוגעים בצינור פליטה שרץ מתחת למנוע ואז אדי המיים עולים ומקצרים את הסליל .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
סליל הצתה פגום נקודה .

אין צורך שהמיים ינגעו בו ממש ,מספיק שהם נוגעים בצינור פליטה שרץ מתחת למנוע ואז אדי המיים עולים ומקצרים את הסליל .

 

 

אתה בטוח שזו הבעיה ,הכוהל?

לא יכול להיות שזה משהו אחר?

כמה אמור לעלות כוהל כזה?

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה יודע מה דגם המנוע אצלך ,האם זה APQ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
אתה יודע מה דגם המנוע אצלך ,האם זה APQ .

 

יפה

נכון זה מנוע APQ

אתה מכיר אותו?

אולי מאחר ואתה מכיר את המנוע,נתקלת בבעיה שהטורים עולים ויורדים בעת הפעלת המזגן?

אמרו לי להחליף את בית המצערת

נו אז אם אני מחליף את הכוהל זה יסתדר לי?

פורסם

רון הוא אכן מכונאי שמומחה לרכבי VAG ולכן אבחנתו נובעת מנסיונו הרב. סביר להניח שהוא צודק באבחנתו וגם האבחנה שאמרו לך לגבי המצערת כנראה נכונה. בכל מקרה לא הייתי ממהר לקבוע תקלות בוודאות מוחלטת דרך המסך ולכן מומלץ שתיגש למוסך לצורך איבחון אמיתי. אם אתה מחפש מישהו מקצועי ואתה מאיזור המרכז אני ממליץ על מוסך רון שנמצא בת"א ברחוב המסגר.

 

בהצלחה וחזור לעדכן.

  • ספונסר פורום
פורסם

במנוע הזה בדרך כלל אין משהו אחר חוץ מהעינין של סליל ההצתה.

 

כך לך בדיקה פשוטה ,ביום שאתה לא צריך את הרכב לשעה הקרובה ,

תניע את הרכב פתח את המכסה ושפוך מעט מיים על סליל ההצתה ,(בקבוק מיים מינרלים קטן)

אם המנוע נכבה מייד או אחרי כדקה אז זוהיהבעיה שלך ,ועכשיו בוודאות.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון למה הסליל פגום ודורש החלפה?

אם הבעיה היא רק כאשר חודרים מים לתוכו אפשר לאטום אותו, לעטוף בשקית או כל דבר יצירתי אחר.

פורסם
רון הוא אכן מכונאי שמומחה לרכבי VAG ולכן אבחנתו נובעת מנסיונו הרב. סביר להניח שהוא צודק באבחנתו וגם האבחנה שאמרו לך לגבי המצערת כנראה נכונה. בכל מקרה לא הייתי ממהר לקבוע תקלות בוודאות מוחלטת דרך המסך ולכן מומלץ שתיגש למוסך לצורך איבחון אמיתי. אם אתה מחפש מישהו מקצועי ואתה מאיזור המרכז אני ממליץ על מוסך רון שנמצא בת"א ברחוב המסגר.

 

בהצלחה וחזור לעדכן.

 

מוסך יכול בוודאות לומר אם סליל ההצתה פגום? ואם רק אדי המים מקצרים אותו אולי אני אעטוף אותו או משהו , ואני קודם אנסה להרטיב אותו ולראות אם המנוע יכבה כמו שהמליצו פה.

פורסם

נסה - אין לך מה להפסיד במקרה ולא תצליח,נסה לבצע את הבדיקה ללא עטיפת הסליל והרטבתו וכמו שרון אמר אם הרכב יכבה תדע שזו הבעייה.

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

×
×
  • תוכן חדש...