Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעייה במתזים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה-המתז האחורי של הרכב שלי היה סתום הרבה זמן ניסיתי בזמנו כמה פעמים עם סיכות לפתוח אותו ובשעת ערביים בצבא ישבנו אני וחבר שלי ליד האוטו וניסינו לפתוח את המתז כנראה עם סיכה גדולה מידיי-מה שגרם לפתיחת הסכר אך בצורה גדולה מידיי-אבא שלי טוען שעשיתי שם ג'ורה...

 

בקיצור כל פעם שאני מתניע את הרכב בלי לגעת במתזים/מגבים יוצא מים מאחורה מה שגרם לכתמי אבנית על הפח-מה עושים??

 

רועי שפישל...

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

אחייייייייייי

איך הצלחת לפתוח את הסתימה שם ?

אני ניסיתי והעסק סתום ואין ישועה

שתף אותי

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

זה לא בושה

פשוט תחליף את הגומיה או כל הפיה של המתז

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

לפי מה שהבנתי הכול התמלא ב מסיר אבנית ואכל את הצבא

אני מבטיח לעבוד ביותר זהירות

אבל אני מוכרחחחחחחחחחחחח לפתוח את הסתימה.......

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
בנאדם...

תפסיק להיות חאפר...

לך קנה פיה חדשה מהחברה או מפירוקיה יתנו לך אותה אפילו חינם!!!

 

כן בטח...

 

שמעתה על השיר ''אשליות'' של סרוסי?

כי נראה לי שהשיר נכתב עליך... :lol:

 

(אחי הכל בצחוק :wink: )

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם
אני ממליץ לפתוח סתימות שכאלה אך ורק עם לחץ אויר, ולדאוג לאחר מכל להוסיף חומר מונע אבנית.

 

אל תעיז להשתמש במסיר אבנית. :shock:

החומר הזה יגמור לך את הצבע.

פורסם
בנאדם...

תפסיק להיות חאפר...

לך קנה פיה חדשה מהחברה או מפירוקיה יתנו לך אותה אפילו חינם!!!

 

כן בטח...

 

שמעתה על השיר ''אשליות'' של סרוסי?

כי נראה לי שהשיר נכתב עליך... :lol:

 

(אחי הכל בצחוק :wink: )

 

 

לא ברצינות, בשביל חלק שכזה פירוקיה שאתה מכיר לא תיגבה עליו כסף או אולי משהו סמלי.

Rikshanoam-R

פורסם
בנאדם...

תפסיק להיות חאפר...

לך קנה פיה חדשה מהחברה או מפירוקיה יתנו לך אותה אפילו חינם!!!

 

כן בטח...

 

שמעתה על השיר ''אשליות'' של סרוסי?

כי נראה לי שהשיר נכתב עליך... :lol:

 

(אחי הכל בצחוק :wink: )

 

 

לא ברצינות, בשביל חלק שכזה פירוקיה שאתה מכיר לא תיגבה עליו כסף או אולי משהו סמלי.

 

מה זה אצלך משהוא סימלי?

אני באתי לפירוקיה פעם לקנות ידית לחלון וראיתי איזה אחד שלקחו לו 70 על התופסן

של הסך שמש שזה כולה חתיכת פלסטיק קטנה...

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

×
×
  • תוכן חדש...