Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי באסטרה רמקולים בכל הדלתות. אני לא סגור אם זה 5.25 או 6.5 אינץ'.

בכל מקרה, אני לא מעוניין לחתוך בפח האחורי כדי להתקין 6*9 (אסטרה סדאן).

איזה רמקולים אני יכול להתקין בכל ארבעת הדלתות על מנת שיתנו סאונד איכותי כמו 6*9?

[SIZE=5][COLOR=red][/COLOR][/SIZE]

פורסם

מי אמר ש6X9 יותר איכותי מ6 וחצי או 5 ורבע?

זה פשוט שטות!

לגבי הדלתות,נדיר לראות מכוניות עם 6X9 בדלת,ולכן בשביל מה אתה צריך 6X9?,

שים 6 וחצי של מורל פולס אחלה סט,ולמה לשים מאחור?סתם יעוות לך את הבמה,

שים סאב ,מגבר,קומפוננט,

ויאללה

אלסאלם עליכם..

פורסם

לכל רמקול יש יתרונות וחסרונות.

להלן השניים הבולטים:

1. לרמקול אליפטי 6*9 יש שטח ממברנה יותר גדול והוא מסוגל לרדת טיפה יותר נמוך מה6.5 באותה הקטגוריה. לכן גם תשמע הרבה המלצות על הבאס שלו.

2. ברמקול 6*9 בגלל המבנה האליפטי שלו נוצר איוות בגלל פיזור גלים לא אחיד כמו ברמקול עגול.

פורסם

תן לנו תקציב וניהיה יותר חכמים

 

בגדול רוב ההמלצות פה הולכות על קומפוננט מקדימה וללא רמקולים מאחורה ובטח שלא 6*9

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

לא התכוונתי להכניס 6*9 בדלתות אחוריות!

הכוונה הייתה שאני לא מעוניין לחתוך את הפח האחורי שצמוד לשמשה האחורית ולכן אני מעוניין לשדרג את הרמקולים שבדלתות. האם יש רמקול 6.5 שנותן את אותה איכות צליל שנותן ה6*9? כדי שאוכל להתקין אותו בדלתות. כל הארבעה.

[SIZE=5][COLOR=red][/COLOR][/SIZE]

פורסם

אם האסטרה שלך זהה לאסטרה של דוד שלי.. דגם 2001

אז הרמקול שנכנס מקדימה הוא 5.25 על טבעת עץ.

6.5 אפשר להכניס עם הגבהה אבל העומק הוא בעייתי.

דלתות אחוריות לא פירקנו הספיק לו סט קידמי של פולס אזאין לי מושג איזו מידה יושבת מאחורה.

פורסם

קודם כול ניתקן כמה טעויות פה..

 

1-הגודל מקדימה באסטרה הוא 6 וחצי אסלי אורגנלי

2-מאחורה הוא 5 ורבע מעפן שדעתי להתקין שם רמקול זה אבסורד אבל זה רק אני

3- אני התקנתי מידים 6וחצי של FNQ (למי שלא יודע מיד מאוד מאוד מאוד בריא ושמן) על הגבה בעובי של 1.8 בלי שום בעיה

4- אתה רוצה שהרמקולים שלך יתנו את אותו הבאס(אני בטוח שלזה אתה מתכוון) כמו 6 על 9 אז יש דברים שאתה צריך לעשות

א-תיקנה קומפוננט נחמד תלוי בתצקיב מהנמוך זה פלוס ומהגבוה זה מורל היבריד או כול חברה אחרת

ב-תאטום את הדלתות מקדימה בדנמאייט או בכול חומר איטום אשר עושה את הדלת לתיבה "אטומה" ותחתוך מרדיו דיסק או מהמגבר ב60 הרץ וכו ותיקבל מיד שמנגן כמו סאב מניסיון!

5-אם אין לך כוח לשלב ב אז פשוט תיקנה מגבר וסאב ותיגמור עם העסק כי לא שווה להשקיע גרוש ב6 על 9

6-אם יש לך רמקולים בכול האוטו זה לא אומר כלום אני יכול להבטיח לך שיבוא בן אדם אם אותו רכב ועם איטום ומידים וטוויטרים מצויינים ורדיו דיסק מעולה אתה תיגנב איך יכולים ליהשמע 2 רמקולים..

פורסם

אם אתה מעוניין להשקיע קומפוננט קדימה והשאר תלוי בתקציב

אם אתה לא רוצה ואני מדגיש לאאא!!! רוצה להשקיע קנה שתי זוגות של קנווד סביב ה 350-400 שקל

קדימה 6 וחצי אחורה 5 ורבע.

לחבר שלי יש 6 וחצי של קנווד נראה לי ה 170 וואט נותן כ 40 RMS נשמע מספק למדי בהתחשב שהרכב שלו זה דייהו :)

בכל אופן בכל הנוגע למערכות לרכב זה כמו בור ללא תחתית הכל הולך לפי התקציב

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם
אם אתה מעוניין להשקיע קומפוננט קדימה והשאר תלוי בתקציב

אם אתה לא רוצה ואני מדגיש לאאא!!! רוצה להשקיע קנה שתי זוגות של קנווד סביב ה 350-400 שקל

קדימה 6 וחצי אחורה 5 ורבע.

לחבר שלי יש 6 וחצי של קנווד נראה לי ה 170 וואט נותן כ 40 RMS נשמע מספק למדי בהתחשב שהרכב שלו זה דייהו :)

בכל אופן בכל הנוגע למערכות לרכב זה כמו בור ללא תחתית הכל הולך לפי התקציב

מה הקשר לדייהו?

 

חמש ורבע אינטש נשמע כמו חמש ורבע אינטש - ברכב גרמני אתה תשמע אותו קצת יותר אבל זה עדיין חמש ורבע אינטש

 

אם היית יושב בתוך הדייהו לאנוס שהיתה לי - הסאב היה מפורר לך את הדונג באזניים

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=userpictures.asp&uid=924

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בואינה אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית*** אני ממש לא מבין אותך למה אתה צריך אחוריים אתה יכול להסביר לי? בימקום שתיקנה סט קומפוננט נורמלי כמו מורל דוטק אתה מיסתכל על מק אודיו... מוזר:shock:

פורסם

כל הרעיון של רמקולים במגש האחורי הוא:

א. נוחות התקנה.

ב. הרמקולים משתמשים בתא המטען כתיבת תהודה -> מקבלים באס חזק.

 

אף רמקול בדלתות לא יתן לך את אותה התוצאה.

זה נכון שבידוד בדלתות מאוד יעזור, אבל אם אתה רוצה את הבאס שיודעים לתת רמקולים שממוקמים במגש האחורי, רק סאב הוא הפתרון.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
יש לי באסטרה רמקולים בכל הדלתות. אני לא סגור אם זה 5.25 או 6.5 אינץ'.

בכל מקרה, אני לא מעוניין לחתוך בפח האחורי כדי להתקין 6*9 (אסטרה סדאן).

איזה רמקולים אני יכול להתקין בכל ארבעת הדלתות על מנת שיתנו סאונד איכותי כמו 6*9?

 

שום רמקול שתתקין בדלתות לא ייתן לך סאונד איכותי כמו 6X9, לפי דעתי תחשוב שוב ותחתוך את הפח.

אופציה מצוינת בשבילך זה 7X10 של קנווד, אחד הרמקולים המקצועייים ביותר בתחום האודיו לרכב, לא רואים שום רמקול אחר ממטר.

×
×
  • תוכן חדש...