Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שזה הפורום הכי מתאים לשאלה .....

בשנת הדגם 2002 יש 2 גרסאות של בורה 1.6

יש STANDART

ויש COMFORTLINE

ההבדל הוא שבקומפורט ליין יש בד קטיפה, צמיגים רחבים, חיישן גם למגבים, מחזיקי כוסות מאחור ועוד כמה תוספות .....

במחירון משום מה אין התייחוסת לדגמי אבזור הללו.

מישהו יודע איך אני מחשב את מחירון הרכב של ההורים שלי?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
נראה לי שזה הפורום הכי מתאים לשאלה .....

בשנת הדגם 2002 יש 2 גרסאות של בורה 1.6

יש STANDART

ויש COMFORTLINE

ההבדל הוא שבקומפורט ליין יש בד קטיפה, צמיגים רחבים, חיישן גם למגבים, מחזיקי כוסות מאחור ועוד כמה תוספות .....

במחירון משום מה אין התייחוסת לדגמי אבזור הללו.

מישהו יודע איך אני מחשב את מחירון הרכב של ההורים שלי?

 

יכול להיות שיש התייחסות במחירון הכתוב ולא במחירון באינטרנט, ככה זה היה עם האומגה, לאחרונה ראיתי שתיקנו את זה ...

תשלח אימייל לממונים על המחירון של לוי יצחק באינטרנט ותראה מה הם יגיבו ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

רדרוז צודק, אבל גם בלי המחירון המודפס אפשר להעריך. באינטרנט יש ה-TDI הרגיל לקומפורטליין. ההבדל הוא 7560 ש"ח, שזה 7 אחוזים ממחיר הגרסה הרגילה.

 

אם ה-1.6 הרגילה שווה 104 אלף, אז הקומפורטליין תהיה שווה 111280. פשוט וקל. (אני מוכן להתערב שזה יהיה כך גם במחירון המודפס).

 

שזה מוביל אותנו לתהיה - בורה קומפורטליין אוטומטית 1.6 שנת 2002 - 118680 ש"ח.

 

מחיר דומה לזה של פוקוס 2004, פז'ו 307 שנת 2004, טויוטה קורולה שנת 2004...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רדרוז צודק, אבל גם בלי המחירון המודפס אפשר להעריך. באינטרנט יש ה-TDI הרגיל לקומפורטליין. ההבדל הוא 7560 ש"ח, שזה 7 אחוזים ממחיר הגרסה הרגילה.

 

אם ה-1.6 הרגילה שווה 104 אלף, אז הקומפורטליין תהיה שווה 111280. פשוט וקל. (אני מוכן להתערב שזה יהיה כך גם במחירון המודפס).

 

שזה מוביל אותנו לתהיה - בורה קומפורטליין אוטומטית 1.6 שנת 2002 - 118680 ש"ח.

 

מחיר דומה לזה של פוקוס 2004, פז'ו 307 שנת 2004, טויוטה קורולה שנת 2004...

 

רוני

 

ובקיצור, מראה רק כמה פלוץווגן לא שווים את הכסף. 8)

יניב

פורסם
רדרוז צודק, אבל גם בלי המחירון המודפס אפשר להעריך. באינטרנט יש ה-TDI הרגיל לקומפורטליין. ההבדל הוא 7560 ש"ח, שזה 7 אחוזים ממחיר הגרסה הרגילה.

 

אם ה-1.6 הרגילה שווה 104 אלף, אז הקומפורטליין תהיה שווה 111280. פשוט וקל. (אני מוכן להתערב שזה יהיה כך גם במחירון המודפס).

 

שזה מוביל אותנו לתהיה - בורה קומפורטליין אוטומטית 1.6 שנת 2002 - 118680 ש"ח.

 

מחיר דומה לזה של פוקוס 2004, פז'ו 307 שנת 2004, טויוטה קורולה שנת 2004...

 

רוני

 

ובקיצור, מראה רק כמה פלוץווגן לא שווים את הכסף. 8)

 

אתה טועה, וגם אני אסביר לך למה.

חוץ מהרכב המצויין שקיבלנו, גם השתמשנו ברכב מבלי להפסיד מערכו.

כלומר קנינו אותו לפני שנתיים בערך במשהו כמו 110K!!!

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

 

אתה טועה, וגם אני אסביר לך למה.

חוץ מהרכב המצויין שקיבלנו, גם השתמשנו ברכב מבלי להפסיד מערכו.

כלומר קנינו אותו לפני שנתיים בערך במשהו כמו 110K!!!

 

זה נכון, ואני מכיר עוד כמה אנשים שהצליחו לעשות דבר כזה. אבל מצד שני - אם תנסה למכור במחירון אני בטוח שתתקל בקשיים.

 

הסיבה? רוב האנשים מספיק אינטיליגנטים בשביל להבין שרכב חדש לגמרי באחריות, עדיף על פני רכב בן שנתיים ללא אחריות, באותו המחיר...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רדרוז צודק, אבל גם בלי המחירון המודפס אפשר להעריך. באינטרנט יש ה-TDI הרגיל לקומפורטליין. ההבדל הוא 7560 ש"ח, שזה 7 אחוזים ממחיר הגרסה הרגילה.

 

אם ה-1.6 הרגילה שווה 104 אלף, אז הקומפורטליין תהיה שווה 111280. פשוט וקל. (אני מוכן להתערב שזה יהיה כך גם במחירון המודפס).

 

שזה מוביל אותנו לתהיה - בורה קומפורטליין אוטומטית 1.6 שנת 2002 - 118680 ש"ח.

 

מחיר דומה לזה של פוקוס 2004, פז'ו 307 שנת 2004, טויוטה קורולה שנת 2004...

 

רוני

 

ובקיצור, מראה רק כמה פלוץווגן לא שווים את הכסף. 8)

 

אתה טועה, וגם אני אסביר לך למה.

חוץ מהרכב המצויין שקיבלנו, גם השתמשנו ברכב מבלי להפסיד מערכו.

כלומר קנינו אותו לפני שנתיים בערך במשהו כמו 110K!!!

 

מקסים זה לא מדוייק. זה שקניתם אותו ב 110 אלף ש"ח לא אומר שהשקל עמד במקום.

השקל עבר עליות ומורדות , בעיקר מורדות....

לדוגמא: קנינו בשנת 96 סוזוקי בלאנו חדשה ב70 אלף ש"ח

ואחרי 5 שנים היא עלתה כמשומשת 70 אלף ש"ח.... השקל נשחק, הוא שווה פחות.

אם הייתי מצמיד את השקל לדולר , היה לי ביד הרבה יותר כסף היום.

 

עוד משהו: רוני שכח לציין שלקורולה / פוקוס 2002 נותרו עוד שנתיים אחריות

ולפיג'ו 307 2002 נותרו עוד 3.... ולבורה 2002 נגמרה האחריות ....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...