Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים,

תראו אני רוצה להרכיב מערכת לאוטו,

אני לא מחפש משהו בומבסטי עם מגברים סאבים וכו'...

אין לי כסף לזה.

 

אני מעוניין במשהו פשוט וזול, אבל שיהיה הכי איכותי שאפשר להוציא מזה.

רמקולים אני כנראה יקנה את אלו TS-A6961E Pioneer אחורה בגלל שהם זולים ויש להם איכות

שמע סבירה ביותר.

לקדימה אני יקנה קצת יותר מאוחר כאשר יהיה לי כסף.

 

מערכת אני מעוניין בזאת:

KENWOOD - KDCW434GY

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=72166&stc=1

פרטים:

http://www.pompa.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=KDCW434GY&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=172&aff=Zap&lang=he

מחיר:

799ש"ח

בעקרון זה קצת יקר לי המחיר אבל המערכת לפי הפרטים באתר נראה טובה.

מה אתם אומרים ?

 

אם יש לכם המלצות למערכות אחרות יתקבל בברכה :)

 

תודה רבה.

KENWOOD - KDCW434GY.JPG

פורסם

הקנווד 434 עושה את העבודה מעולה, קח בחשבן שאין לו יציאות RCA . אם אתה מתכוון בעתיד להתקין מגבר, אל תקנה את ה 434 של קנווד, אלא את ה 4033 של קנווד- מעולה.

אם קנווד, אז רק מכשיר עם תעודת אחריות של ניופאן, היבואן הרשמי.

הקלריון נראה אופציה חליפית טובה , לי אישית אין נסיון עם מכשיר זה.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
הקנווד 434 עושה את העבודה מעולה, קח בחשבן שאין לו יציאות RCA . אם אתה מתכוון בעתיד להתקין מגבר, אל תקנה את ה 434 של קנווד, אלא את ה 4033 של קנווד- מעולה.

אם קנווד, אז רק מכשיר עם תעודת אחריות של ניופאן, היבואן הרשמי.

 

הקלריון נראה אופציה חליפית טובה , לי אישית אין נסיון עם מכשיר זה.

 

בברכה

דני

אתה אומר ללכת על ה-4033 רק בגלל שיש לו יציאה למגבר ?

כי בעקרון זה אותו המכשיר כמו ה 434 לא ?

תודה

פורסם

מבחינת פונקציות אותו מכשיר אבל הדגם שדני המליץ עליו יש יציאה למגבר אופציה לשידרוג בעתיד אבל עדיין לפי דעתי ודעת רבים ה Clarion הרבה יותר טוב יותר אמין ויש לו 2 יציאות למגברים האיכות סאונד שלו הרבה יותר טובה מהקנווד וכ"ו..

פורסם
מבחינת פונקציות אותו מכשיר אבל הדגם שדני המליץ עליו יש יציאה למגבר אופציה לשידרוג בעתיד אבל עדיין לפי דעתי ודעת רבים ה Clarion הרבה יותר טוב יותר אמין ויש לו 2 יציאות למגברים האיכות סאונד שלו הרבה יותר טובה מהקנווד וכ"ו..

אחלה אחי :)

נשמע ממש טוב ה Clarion ...

פשוט אני לא מכיר את החברה הזו, הקנווד אני יודע שיש לו איכות טובה, אבל אחרי מה שאתה אומר

אני בהחלט שוקל את אופציית ה Clarion.

 

תודה רבה אחי.

פורסם

ה Clarion נחשבת בין החברות הטובות ביותר בעולם אם לא הטובה ביותר בעולם במערכות CD לרכב הרבה מעל קנווד

תעשה חיפוש כאן בפורום דובר רבות על החברה תרשום Clarion בחיפוש למעלה ותבין

פורסם
ה Clarion נחשבת בין החברות הטובות ביותר בעולם אם לא הטובה ביותר בעולם במערכות CD לרכב הרבה מעל קנווד

תעשה חיפוש כאן בפורום דובר רבות על החברה תרשום Clarion בחיפוש למעלה ותבין

וואלה אחי לא ידעתי,

לוקח גם את הAlpine ?

 

לאט לאט אתה משכנע אותי יותר ויותר חחח :)

כנראה אני ילך על ה-Clarion בסוף.. מקווה שאני לא יתבאס.

נראה לי אני יתבאס קצת מהעיצוב שלו אבל זה לא העיקר, איכות השמע תכפה על זה לפי מה שאתה אומר.

 

המחיר בZAP זה הכי זול שאפשרי למצוא למערכת הזו ?

פורסם

בדגמים הגבוהים שלהם כן הם לוקחים את אלפיין אבל בכלליות הם באותה רמה!

ובקשר לחיצוניות של המכשיר הוא סבבה לגמרי והוא לא קורא לגנבים בואו קחו אותי :lol: ככה תישן טוב בלילה

 

והמחיר אני מאמין שאתה יכול למצוא תדגם הזה ביותר זול בחנויות שווה לבדוק!

פורסם
בדגמים הגבוהים שלהם כן הם לוקחים את אלפיין אבל בכלליות הם באותה רמה!

ובקשר לחיצוניות של המכשיר הוא סבבה לגמרי והוא לא קורא לגנבים בואו קחו אותי :lol: ככה תישן טוב בלילה

 

והמחיר אני מאמין שאתה יכול למצוא תדגם הזה ביותר זול בחנויות שווה לבדוק!

חחח "לא קורא לגנבים בואו קחו אותי " תחלס אהה.. זה מתחיל להיות חלק די חשוב במערכת.

אבל בקטנה הפנל נישלף עדיף לקחת אותו הביתה.

 

תודה על ההמלצה אחי :)

×
×
  • תוכן חדש...