Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לרכוש רדיו דיסק (ככל הנראה של אלפיין), אני מתלבט בין מספר היציאות שאני צריך למערכת שלי,

ברכב שלי יש לי קרוס אובר (בעל 3 יציאות )SHERWOOD XN1000T האם השימוש בו יכול לחסוך לי כסף ברכישת רדיו דיסק עם יציאה אחת בלבד?

 

ברכב יהיו מותקנים סט רמקולים קומפוננט מקדימה וסאב מאחור.

מגבר כבר מותקן(4 ערוצים).

 

בתודה מראש אורן...

פורסם

אם אין לך רמקולים מאחורה אזי שתצטרך רק 2 יציאות מהפאנל.

 

עריכה:

עכשיו שאני חושב על זה לגבי הקרוס החיצוני אני חושב אבל לא בטוח שהוא כן יוכל לחסוך לך, אבל לא תוכל לעשות הרבה כיווניםפ דרך הפאנל

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

הקרוס הזה אם הוא במצב טוב, הוא מעולה.

 

כל שנשאר לך להבין זה שאם אתה רוצה להעביר דרכו גם חיבור להגברת הרמקולים האחוריים, לא תהיה לך שליטה על הFADER אלא כיוון מאחור בלבד.

כמו כן לא תהיה לך דרך המכשיר שליטה על הבאס, כלומר אם תרצה להגביר את הסאובוופר , תאלץ להרים באס דרך המכשיר לכל המערכת , מה שיגרום לעיתים לעיוותים בקומפוננט הקדמי, אלא אם תחתוך אותו בסביבות 100הרץ ומעלה (תלוי בנסיבות רבות)

במכשיר ששולט על סאבוופר, יש לך שליטה מלאה על עוצמה וחלק נכבד מהכיוונים.

 

במכשיר עם יציאה אחת, לא תהיה לך שום שליטה על הסאב למעט כיוון מאחור בלבד.

 

אם כל מה שרשמתי וסימנתי בצבע ירוק לא מפריע לך, אז כן, אתה יכול לקנות מכשיר עם יציאת RCA אחת (זוג אחד של יציאות)

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שים לב:

עדיף מכשיר איכותי מאוד בעל יציאת RCA אחת (זוג אחד של יציאות RCA ) מאשר, מכשיר בינוני ומטה שיש לו 3 יציאות RCA .

כל שיוותר הוא לבצע כיוונים מאוד איכותיים מאחור , לפי סוג המוסיקה והדיסקים שאתה שומע

ובסבלנות רבה, שכן , לא סביר יהיה שתתחיל כל הזמן לכוון בבגאז' מה גם , שזה כיוון לבעלי מקצוע ו/או חובבנים שמבינים ומנוסים מאוד.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שוב תודה דני...

 

לאור ההסברים ככל הנראה אני ירכוש HU אם יציאה אחת בלבד!

כמה שאלות:

1) יש ברשותי מחליף דיסקים של קנווד האם כדאי לי לרכוש HU מאותו היצרן, או שעדין ללכת על אלפיין?

(הבנתי שאני יכול לחבר את המחליף דרך מתאם AUX לכל מכשיר מיצרן אחר אם יש לו כניסת AUX).

 

אם אני צודק, אני מעדיף לרכוש אלפיין מאשר קנווד.

2) אמור לי בבקשה איזה מכשיר כדאי לי לרכוש עד סכום של 1700 ש"ח.

אני מחפש צליל איכותי וקליטת רדיו איכותית. לא מחפש להקפיץ את כל השכונה בווליום.

פורסם

כשתרכוש מכשיר, הוא יהיה בעל נתוני MP3 ו WMA , מדוע אתה זקוק למחליף דיסקים?

 

אם אתה מעוניין בכל זאת לחבר את המחליף דיסקים, הרי שמכשיר 7531 או החדש 7534 , יתנו פתרון מעולה, ויש למכשיר 3 יציאות RCA ,איכויות גבוהות, אחריות של ניופאן עד שנת 2010 , הפנל חשמלי, צבעוני ויפה.(פחות חשוב, אבל לא מזיק..)

אם אלפיין אז ה9853 , אולי יקר יותר מהסכום שנקבת, אבל שווה.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...