Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לחבר מגבר ברכב הנ"ל, אני אשמח אם מישהו יכול לעזור בהסבר באיך לפרק את היחידה וגילוי החוטים של הרמקולים (לשם חיבורם למגבר)

תודה מראש לעוזרים.

פורסם

אתה צריך לפרק את התא קפפות ואז יש לך שם בורג 10 אתה צריך לשחרר אותו

 

אחר"כ אתה צריך לפרק את כל הפלסטיקים באזור הידית הילוכים שישאר רק הגולם(הרדיו)פנוי ואז היא מיתחלקת החוצה

פורסם
אתה צריך לפרק את התא קפפות ואז יש לך שם בורג 10 אתה צריך לשחרר אותו

 

אחר"כ אתה צריך לפרק את כל הפלסטיקים באזור הידית הילוכים שישאר רק הגולם(הרדיו)פנוי ואז היא מיתחלקת החוצה

אתה טועה ומטעה!

 

תפרק את הפלסטיק מסביב לידית הילוכים (בעדינות!) לאחר מכן יש לך 2 ברגים מאחורי המיקום שישב בו המאפרה (מתחת לפאנל המרכזי),לאחר מכן כל הפאנל המרכזי יוצא ביחד עם הרדיו והמזגן עם קצת שכנוע בעזרת מברג פלסטיק (למנוע שריטות וסימנים)--->זהירות!!!! שמעתי כבר על אנשים מאוד מנוסים שנשארו עם חלקים מהפאנל ביד.

 

**בכל אופן אני בהחלט לא ממליץ לאנשים שלא התנסו בזה לבצע את השליפה! **

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
אתה טועה ומטעה!

 

תפרק את הפלסטיק מסביב לידית הילוכים (בעדינות!) לאחר מכן יש לך 2 ברגים מאחורי המיקום שישב בו המאפרה (מתחת לפאנל המרכזי),לאחר מכן כל הפאנל המרכזי יוצא ביחד עם הרדיו והמזגן עם קצת שכנוע בעזרת מברג פלסטיק (למנוע שריטות וסימנים)--->זהירות!!!! שמעתי כבר על אנשים מאוד מנוסים שנשארו עם חלקים מהפאנל ביד.

 

**בכל אופן אני בהחלט לא ממליץ לאנשים שלא התנסו בזה לבצע את השליפה! **

תודה,

אני חושב שלפחות את החלק של הפירוק אני אעזר במתקין.

מה שאני צריך רוצה להשיג בפירוק זה את החוטים של הרמקולים האחוריים והקידמיים ומשם למשוך אותם למגבר עם כניסות HI POWER

תצורת החיבור תיהיה ככה:

רדיו דיסק-->

קידמי: רמקולים אחוריים (הגברה פנימית של הרדיו דיסק) וסלילת חוטים עד המגבר --> רמקולים קידמיים

אחורי --> סלילת חוטים עד המגבר בשביל הסאב.

 

מה אתם אומרים על תצורת החיבור?

הבנתי שאין בעיה לסלול בצד הרכב את החשמל והכניסות והיציאות של המגבר (בתנאים שמדובר בHIPOWER) האם אני צודק?

פורסם

יש לך בעיה רצינית!

לאמא שלי יש מזדה 6. ופעם בדקתי אם יש אפשרות להתקין רדיו דיסק חוץ מהמקורי. יש אפשרות אבל אתה צריך לשנות את כל הפנל הקדמי. יש אפשרות שתזמין בחברה או שסטרים סאונד יבנו לך מפיברגלס .

 

אם אתה לא מעוניין להחליף את הפנל הקדמי ואת הרדיו דיסק, ואתה רוצה להתעסק עם החוטים מאחורה אז גש לחשמלאי בחברת מזדה ושהוא יתעסק לך בזה כי אם תלך למישהו שמתקין מערכות ומשחק אותה שהוא חשמלאי אז יש סכנה שידפוק לך את הכרטיס האלקטרוני ששולט במזגן ובמערכת שעולה 7400ש"ח לפני מע"מ ולפני הרכבה.

 

אני למשל לפני שנה וחצי התקנתי דיבורית אצל קח"ן בחוצות המפרץ (שכל העבודה מתבצעת צמודוה ליציאות ה- RCA מהרדיו המקורי) והם דפקו לי את הכרטיס הזה ורק בתביעה שעדיין מתמשכת יש סיכוי שאקבל את הכסף . כי החלק הזה אין עליו אחריות.

פורסם

לא הבנתי, אתה רוצה לפצל את החוטים של הערוץ הקדמי לרמקולים האחוריים ולמגבר ביחד? אני לא בטוח שזה חכם...

לדעתי עדיף שתשתמש במנחת במקום במגבר עם כניסת HIPOWER(מניסיון, ה HIPOWER לא נשמע טוב, היה לי רוקפורד כזה.. והיום אני עם מנחת ומגבר HIFONICS וזה עולם אחר).

אז תוכל לקחת את הערוצים האחורים שיגבירו את האחוריים(הגברה פנימית).

את הערוצים הקדמיים למנחת, משם דרך מפצל RCA, לכניסות של המגבר שיגבירו את הערוצים הקדמיים והסאב.

אלא אם כן כבר קנית את המגבר, אני ממליץ לך מאוד בחום לוותר על הרעיון של HIPOWER....

 

דקל

×
×
  • תוכן חדש...