Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן .. נעים להכיר .

 

מה אתה אומרים על זה?

 

Crunch amp 1000 WATTS 1000 NIS

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=375780

 

Morel coax pulse 4" 250 WATTS 110 RMS 500 NIS

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=369821

 

SOUNDSTREAM 6x9 120 WATTGS 350 NIS

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=21012

 

 

 

המגבר - כמה אראמס כל ערוץ?

 

ה6X9 כמה ארמאס?

 

כדאי?

 

(לא הולך להיות סאב בעתיד..)

 

 

 

ואם מישו יודע אם אפשר להכניס בלנטרה 95 מקדימה יותר מ4"?

 

תודה.

 

206 XS

פורסם

אני מכיר רק את המורל פולס והוא מצויין!

לגבי המגבר באותו מחיר אתה יכול לקנות מאק אדיו סידרה Z4100

ולגבי ה-6X9 אני לא מכיר את SOUNDSTREAM בנושא הרמקולים אבל יש להם מגברים מצויינים אם אתה צריך המלצה על 6X9 תקח מהחברות הבאות מורל,קנאוד,אינפיניטי,JBL.

 

בהצלחה.

יונדאי קופה 1997

פיאט פונטו איבו 2010

פורסם

אני חושב שאתה משקיע לא נכון.

 

שים מקדימה קומפוננט 4" טוב ומאחורה 6.5 2WAY COMP וככה לא יהיה לך יותר אחורה מקדימה , כמו כן עדיף 6.5 מ 6X9 .

 

לגבי המגבר סבבה, סה"כ סביר.

 

בברכה,

קורווין.

פורסם

תאמת אני דיי חובב באסים ולא הולך להיות סאב אז שלפחות יהיה מינימאלי לא?

אומרים שהסאונדסטרים ממש איכותיים וטובים יחסית לתקציב זה נכון?

 

תודה על העזרה.

206 XS

×
×
  • תוכן חדש...