Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

יש לי מערכת המורכבת מרדיו דיסק MP3 של חברת POWER

2 טוויטרים 250 ואט של חברה לא ידועה

2 רמקולים קדמיים 250 ואט של SAGAT

2 רמקולים אחוריים 450 ואט של CALIFORNIA BOOM

 

בקיצור, המערכת הזאת מותקנת על וולבו 144.

אני מעוניין להעביר אותה למיצובישי סופר לנסר,

 

השאלות שלי הן כאלו:

 

אני מניח שהחיווט שישנו בוולבו אינו מתאים לסופר לנסר, מבחינת אורכים וכו, לכן האם יש לשמור את החוטים , או שאבקש חוטים חדשים כבר בהתקנה?

 

האם אוכל לפרק את המערכת לבד, בהתחשב בכך שלא אשמור את החוטים,

 

והאם יש לשמור את הצמה \ כל החיווט של הרדיו דיסק עצמו (אני מניח שכן, אך עדיין אני רוצה להיות בטוח בתשובה), או שגם החוטים הללו זולים ולא בעיה להשיגם.

 

 

תודה מראש לעונים!

פורסם

lee31389,

 

כאשר אתה מפרק את ה - HU מהרכב הישן עליך להקפיד לפרק ולשמור על הצמה האורגינלית של ה - HU. את שאר החוטים אין צורך לפרק. לפני פירוק ה - HU מהרכב הישן מומלץ ורצוי לנתק את המתח למכשיר, על מנת שלא יגרם קצר בזמן הפירוק. לאחר הפירוק של ה - HU מהרכב הישן יש לבודד בעזרת איזולירבנד את חוטי המתח שנשארו.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

תודה רבה על התשובה המהירה!

 

אז אני מבין שאני יכול לפרק את המערכת והרמקולים לבד, את החוטים אין צורך לשמור, אך את הצמה של המערכת עצמה יש לשמור, ולנתק לפני את המתח על מנת שלא יווצרו קצרים, ואחרי זה גם לבודד את המגעים של הצמה עד ההתקנה.....

 

תודה רבה!

 

יש לך מושג אולי כמה התקנה כזאת צריכה לעלות? ( של החלקים + חוטים בסופר לנסר)

פורסם

רדיו תפרק ככה

 

אדום -ותבודד טוב באיזולייר בנד

צהוב - ותבודד טוב באיזוליר בנד

שחור הארקה - תבודד באיזולייר בנד

 

כל שאר החוטים לא צריכים להיות מבודדים

רק תדאג שאתה לא מקצר (מבחינת אורך) את הצמה יותר מדי (לא לכיוון הרדיו ולא לכיוון האוטו)

×
×
  • תוכן חדש...