Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זליגת זרם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי יונדאי לנטרה 95 1800.

יש לי זליגת זרם של 0.3A מהמצבר (כשהכל כבוי)

בדיקת הפיוזים במנוע גילו כי כאשר מנתקים את הפיוז של 40A של האורות (Lamps) הזליגה נעלמת.

הבעיה אינה במתג ההפעלה של האורות, וכמו כן לא הצלחתי למצוא משהו אחר.

 

יש למישהוא רעיון איך למצוא את מקור הבעיה?

מישהו יודע מה מפעיל הפיוז הזה מעבר לאורות?

פורסם

0.3 אמפר זליגה זה לא רציני אבל יכול להיות נורת תא מטען , שעון , זיכרון של רדיאו, ממסר, אזעקה , וכו'ל. תמיד יש איזה צרכן שנשאר עובד לאחר כיבוי הרכב , ו 0.3 אמפר זה סביר ולא גבוהה . לדוגמה מצבר 45 אמפר יחזיק כ 150 שעות ללא התנעה . כלומר יש צורך להניע רכב כל 3 ימים לפחות כידי לא לרוקן את המצבר.

 

שבת שקטה לכולם יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

שלום

 

בדוק אם לנתיך הסורר מחוברים:

דיבורית ,אזעקה ,רדיו ,ממסר מרימי שמשות דרך האזעקה,אם יש לך באוטו מלא גדג'טים נתק את כולם ובדוק

יגאל

פורסם

זליגה של 300 מיליאמפר זה המון ! חפש את הצרכן הזולל זרם.

צריכה של עד 100 מיליאמפר זה נחשב בגדר הסביר עבור צרכנים כאשר הרכב בהדממה.

על איזה רכב מדובר ? ציין שנה ונפח מנוע ואולי אוכל לצרף סכימה חשמלית של מערכת החשמל וככה נוכל לאתר את הבעיה.

איזה כייף לי :)

פורסם

שלום לך!

 

A0.3 זה יחסית דיי הרבה הערך התקין הוא מקסימום 0.09A כלומר 90mA בדוק אם יש לך התקן אוטולייט ברכב (ניתוק אורות) יש מצב שהוא הבעיה. השאלה אך אתה בודק את הזליגה (עם איזה מכשיר?) האים אתה ממתין שכל הצרכנים יכנסו למצב "רדום" לאחר דריכת הרכב (נעילה ) שזה לוקח בערך 5 דקות איזה מערכת מיגון יש (האם היא איתורן יש צריכה גדולה יותר כשסוללת מזדקנת).

בכל אופן הבדיקה אמורה להתבצע כאשר הרכב נעול אזעקה דרוכה ומתג נעילה של המכסה מנוע לחוץ או מנוטרל. עדכן אותי בהמשך אשמח לדעת אם הסתדרתה !

שבת שלום.

 

*נמחקה פרסומת עצמית, להמשך פרסום נא לפנות להנהלה*

בברכה !

 

KamiTech

פורסם

אכן 0.3A זהו צריכה מוגזמת.

 

עד 0.06 זה תקין, 0.10 גם אפשר לחיות, אם כי בנתון זה , הזליגה למצבר 60 אמפר תהיה 2.4 אמפר ליום שהרכב לא מונע שזה בערך 4% גניבת זרם ביום אחד של חניה , ומטפס למעלה.

 

הרכב הזה (יונדאי לנטרה 95 ) צריך להראות זליגה תקינה מייד עם סגירתו, למעט אם יש מרימי חלונות, וגם אז , תוך 10-20 שניות מרגע שהחלון האחרון הגיע למעלה,

 

יש לבדוק מה מפסיק לעבוד כאשר מוציאים את הנתיך של התאורה. האם הרדיו מפסיק לעבוד? (יתכן שחיברו אותו לקו זה ולא לקווים מקוריים) , האם הדיבורית מפסיקה לפעול? האם יש אביזר כלשהו שהוסיפו מתישהו, ואם כן, האם הוא מפסיק לעבוד?

 

יש לבדוק נוריות של תא מטען/מגירה (אם יש) לוח שעונים, וכל נורית שעלולה מסיבה כלשהי להשאר דולקת.

 

יתכן וממסר כלשהו נשאר תפוס

 

ויתכנו סיבות נוספות.

 

תדעכן.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מדובר על לנטרה 95

 

הבדיקה בוצעה בעזרת מד זרם כאשר האזעקה מנותקת.

בדקתי אור בתא מטען וזה לא זה, זה גם לא מחובר לפיוז המתאים.

זה גם לא דיבורית. אין מנורה בתא כפפות, ולא הצלחתי למצוא אף מרכיב שלא עובד בלי הפיוז (חוץ מהאורות)

מה זה אוטולייט? אני לא יודע אם יש לי דבר כזה.

 

אשמח על עוד רעיונות מה יכול להיות מחובר.

פורסם

שלום,

 

תחזיר את הפיוז למקומו, חבר מד-זרם לכול רכיב שמחובר לפיוז זה.

1. תתחיל ממנורות ראשיות ותעבור לאחר מכן לשאר המנורות ואז תוכל לצמצם את מספר האפשרויות אל תשכח את הממסרים.

איזה כייף לי :)

פורסם

היי

שים לב לאפשרות שסומנה בכחול למטה

 

האם הרדיו ניתן להפעלה כאשר מפתחות הרכב מחוץ לסוויץ'? אם כן , יתכן ויש לו זליגה, חובה לחברו לפלוס אחרי סוויץ' ACC / 15

 

נתק את הרדיו מתקע החיבור שלו, ובדוק שנית, אם לא עוזר-->

נסה לנתק את מח הדיבורית ממתח ההזנה שלה-->

ישנן אזעקות שגם כאשר המפתח הועבר לOFF , הן עדין מסוגלות לגרום לזליגה, במצב זה רצוי לנתק את מתח ההזנה שלה, גם את החיישנים המקבלים הזנה של מתח מלא (נפח/זעזועים) וכן את הנתיך למרימי החלונות-->

נסה לנתק את מתח ההזנה (הפיוז שלו) לאימובילייזר באוטו-->

ודא שאין ברכב סוללה כמו גיבוי של מערכת איתור שיתכן והיתה מותקנת מתישהו-->

וודא שבזמן סגירת הדלתות, התאורה האדומה שקיימת בדלת הרכב, בכל הדלתות, כבית-->

וודא שעון זמן לא נשאר דולק- מאיר/ אור תיבת הילוכים אוטומטית ועוד-->

וודא אור מגירה (תא כפפות") - (אני לא זוכר אם יש את זה באוטו הזה) -->

 

אם אתה לא מוצא זליגה מאור דולק, ויתכן ויש דבר כזה, אולי כדאי לחפש זליגה של אור עכשיו שעוד מעט יהיה לילה, באופן ויזואלי

 

נסה לנתק את מחבר ידית האורות ברכב כאשר הפיוז במקומו, ובדוק האם הזליגה נעלמת, יתכן תקלה בידית, זליגה בתוכה, נדיר ביותר, אולי משהו התפרק שם.

 

בברכה

בהצלחה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אז עוד כמה אפשרויות נפסלו:

 

הרדיו, הדיבורית, האימובילייזר, האורות בדלת, השעון עובדים גם ללא הפיוז ולכן לא קשורים.

בלילה לא ראיתי שום אור דולק.

ניתקתי את כל החיבורים להגה (כולל את מתג הפעלת האורות) ולא עזר.

הזליגה הינה זרם יציב שלא משתנה כבר כמה ימים ולכן אני חושד במשהו שעובד ולא שזליגה כתוצאה מקצר בין חוטים.

אני נגמרו לי הרעיונות, אנסה מחר לעקוב אחר כל החוטים שיוצאים מהפיוזץ.

אם יש למשהו עוד רעיונות, אשמח לשמוע

פורסם

לפי מה שאתה רושם, יש לבדוק את הקו , גם בדיקה ויזואלית שהאם התחברו על הקו באיזשהו פקודה , זה בסדר.

 

קח בחשבון, שאין "הוקוס פוקוס" משהו כאן קצת נראה לי מתפקשש

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...