Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף שבוע רגוע לכול חברי הפורום

לאחרונה התחדשתי ברמקולים 6 על 9 של חברת ג'י בי אל

הדגם הוא cs3196 לאחר מאבקים לא קלים עם הפח של האוטו (סובארו די אל חורים 6 וחצי מאחורה) הרמקולים חוברו...

הרמקולים חוברי לרדיו דיסק והקומפוננט והסאב חוברו למגבר.

ועכשיו לבעיה הרמקולים ממש נשמעים יפה בכול הצלילים אך באס זה הדבר האחרון שאפשר לשמוע מהרמקולים הנ"ל..

כאשר לא חיברתי את המגבר ורק הרמקולים היו מחוברים היה נשמע כאילו אין בכלל באס..

האם זה הרמקול ככה או שמה זה הרדיו דיסק שלא יכול להרים את הרמקול ??

תודה מראש לעונים.

פורסם

תהפוך פלוס ומינוס רק ברמקול אחורי אחד (לא משנה איזה) ותדווח לנו האם הבאסים הופיעו.

כמו כן שווה לבדוק את ההגדרות ברדיו דיסק ולראות שאין איזושהי פונקציה שמופעלת על הרמקולים האחוריים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ultras_shash,

 

כפי שכתבת יש לך ברכב סאב שמחובר למגבר, אז למה צריך שהרמקולים האחוריים ינגנו תדרים נמוכים?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

כפי שרשמו קודמי , איתמר ושלו, תתכן בעית קטביות מחד, והיה מיותר להתקין 6X9 מאחור כאשר יש קומפוננט קדמי וסאב מאידך.

היה יותר ממספיק, רמקולים 6.5" בסיסים.

המאמץ אם כן היה מיותר לחלוטין, מכיוון שכבר בצעת זאת, בדוק כדלקמן:

נתק את המגבר, הפוך קטביות של אחד הרמקולים, כלומר את ה+ ל- ואת ה- ל+ .

הפעל ובדוק האם יש באסים.

אם כן חבר את המגבר חזרה.

יש לוודא קוטביות ויחס בין ה6X9 לסאב.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מנסיון שלי אם הרמקולים האלה, הם נותנים סאונד איכותי ברמה גבוה ביותר, כולל הבאסים, אבל במידה ומותקן לך מגבר, כאשר בלי מגבר תקבל רק באסים בינוניים ואתה מרגיש את ההבדל כי התרגלת לשמוע אם סאב..

תבדוק טוב את מה שהציעו לך החברה, אבל אל תצפה לשינויים בלי מגבר,

 

אגב אם תנסה לשמוע את הרמקולים בלי הסאב תוכל לדעת בדיוק את הרמה של הרמקולים המצויינים האלה

שבת שלום ומבורך לכולם

פורסם

טוב אז ראשית תודה לכול העונים ועכשיו לתשובות

את הרמקולים היה ממש קשה לחבר, פח מעצבן וכו' , נעשה חיתוך של הפח בנוסף בניתי ממזונית (העצ בגב הארונית) בניה שיושבת על הרמקולים כול זה כוסה בבד אקוסטי ככה שלא מבחינים כלל ברמקולים..

אגב לכול האנשים שטוענים שהרמקולים מיותרים אכן הם לא הכרחים אך לאחר שחיברתי אותם נוכחתי לדעת כי ישנו הבדל ועכשיו הצליל "עוטף" אותך גם מאחורה ולפי דעתי זה פריט חובה במערכת..

אגב אמא שלי לא יכולה עם הסאב לכן היא מכבה את המגבר ושומעת רק עם האחוריים...

 

מחבר בבוקר אני ינסה להחליף את המינוס והפלוס ...

תודה מראש לעוזרים

פורסם

חשוב שתשים לב כי אתה לא מכסה את הרמקולים מלמעלה בבד אלא רק אם שמת את המכסה רשת שבא אם הרמקולים, אחרת הבאסים יכולים להיבלע לך בגלל הבד, זה קרה גם לי ורק אחרי ששמתי את הרשת הרגשתי את הבאסים,

 

בהצלחה

פורסם

נו בטח כל הHPF חתוך ב 63 ומעלה.... בגלל זה אין באסים, וגם לא צריכים להיות באסים.

 

דרך עגב יש לי אותם רמקולים שמחוברים למגבר, וזה שמיים וארץ. (עפילו בלי הבאסים:) )

פורסם
נו בטח כל הHPF חתוך ב 63 ומעלה.... בגלל זה אין באסים, וגם לא צריכים להיות באסים.

 

דרך עגב יש לי אותם רמקולים שמחוברים למגבר, וזה שמיים וארץ. (עפילו בלי הבאסים:) )

מה אתה תימני??.

:wink:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...