Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז מכייון שנעלו לי את ההודעה הקודמת (מסיבה שאני אישית לא כל כך מבין) אני פותח עוד נושא כי אני חייב לדעת מה אני עושה עם זה. אפשר למחוק את ההודעה הקודמת כאילו היא לא נכתבה...

 

אז ככה: אתמול בערב חזרתי מהים ולא מצאתי את השלט שפותח את הרכב. סגרתי את האזעקה ונסעתי...

כעת, מה אני אמור לעשות? האם אני יכול לסנכרן ולקבל חדש? או שאני נאלץ לקנות הזעקה חדשה...

 

בבקשה, אני חייב את עזרתכם...

פורסם

מומלץ ורצוי לרשום את סוג הרכב וסוג האזעקה/שלט, על-מנת שאלה שמבינים באזעקות ושלטים יוכלו לענות לך בצורה הכי טובה.

איזה כייף לי :)

פורסם

ובמקום להשתמש ב.... במקום אחד מומלץ לפזר אותן במשפט.

השרשור הקודם ננעל מכיוון שצעקת !!!!!.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

סוג הרכב: מיצובישי סופר לאנסר

שנה: 96

אזעקה: ranger

שלט: לא זוכר בדיוק... אני רק זוכר שהוא היה עם 4 כפתורים כאלה בשורה. לא היה כתוב עליהם כלום והם זהרו

בחושך.

פורסם

אתה מתאר שלט אוניברסלי.

 

כדי לתכנת שלט נוסף תצטרך בכל מקרה שלט אחד תקין.

יש לך ?

איך "סגרת את האזעקה" אתמול בלילה ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בקיצור זה היה שלט אוניברסלי ,

הבנתי מהשרשור הקודם שננעל לך שיש לך עוד שלט

יש מקום בר"ג שנקרא בני מערכות ושם משכפלים שלטים לכל הרכבים .

חפש את הטלפון שלהם וקפוץ לשכפל שלט

פורסם

אין לי שלט נוסף. יש לי שלט אוניברסלי אחד, ועוד שלט שלא עובד והוא האורגינל. למה הוא לא עובד, אין לי מושג...

אבל זה כל מה שיש.

 

מאחורי הקופסא שמצפצפת יש חריץ כזה למפתח מוזר עגול. הכנסתי את הפתח, סובבתי, ניתקתי.

פורסם

החלפתי כן... לא עובד...

אני צריך למכור את הרכב מחר =\

אי אפשר למכור ככה.

 

אוקיי אני אבדוק אצל בני מערכות בר"ג...

×
×
  • תוכן חדש...