Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסיתי לחפש אחי, אבל או שדיברו על דברים לא קשורים, או שדיברו על ביטוחים שונים או על מכוניות שונות, המחירים ממש משתנים, לא הייתי יכול להסתמך על ההודעות שמצאתי בחיפוש

 

מה אתם אומרים?

 

אגב את המחיר הזה קיבלנו מ - AIG.

הם נחשבים טובים?

פורסם

או קיי ענו לך כבר. בכל מקרה אני אחזור על מה שכתבתי בעבר: בתור נהג חדש עדיף לך להמנע מחברות הביטוח הישיר, כגון: AIG, אישי ישיר, ישיר זהב, ביטוח ישיר, וכ"ו, הם לא ממש אוהבים נהגים חדשים וצעירים. חברות מומלצות: פניקס, הראל, ועוד...

ROOONEEYY

פורסם

תעשה סקר שוק מקיף - ההבדלים גדולים.

 

לפני כמה שנים אני הייתי בבעיה דומה - אחי היה עוד "נהג חדש" , ובחלק מהחברות רצו באמת תוספת משמעותית.

ונכון שהישירים למיניהם היו ממש לא זולים שם ...

בסוף הגעתי לסוכנות איחוד, והם מצאו לי פוליסה - לא זוכר של איזה חברת ביטוח - אבל לא היה צריך להוסיף אפילו שקל אחד על הנהג הצעיר!

מיותר לציין שבשנה שאחרי "הדיל" כבר לא היה מוצע, והייתי צריך לחפש מחדש - רק שאז אחי הפסיק למעשה להשתמש ברכב, אז פשוט הורדתי את הנהג הצעיר מהביטוח, ואני לא יודע אם הייתי שוב מוצא ביטוח בלי אף תוספת.

 

אבל המסקנה הברורה היא שההבדלים גדולים - ותבדוק את כולם. זה יכול לחסוך לך די הרבה,

 

ניר

×
×
  • תוכן חדש...