Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאיפה אתה יודע שהיא לא מוכרזת כגנובה?

טלפן למשטרה הם יעשו את העבודה..

בדקתי באתר שלהם. אם הוא היה מוכרז כגנוב הייתי מתקשר ישר. מה הטעם להתקשר כשהרכב לא מוכרז כגנוב. הם לא יעשו שום דבר.
  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מזכיר לי, גם מתחת לביתי יש טויטה באותו מצב, טוב כמעט, עם גלגל אחד מפונצ'ר כבר איזה חודש עומדת פה.

הדבר היחיד שמפריע לי זה שהיא תופסת חניה שגם ככה יש פה מצוקה קשה של חניה באיזור...

מה אתם אומרים, עיריה או משטרה?

 

לדעתי בעירייה אמורים לטפל בכך, שולחים פקח שבוחן את הרכב, ומצמיד לשימשה הקידמית בקשה לפנות את הרכב, במידה והרכב עומד תקופה ארוכה.

שלב הבא הוא גרירה ופינוי.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לפני איזה שנה +-... חנה אופנוע בחנייה שלי... ביקש מסבתא שלי להחנות ושהוא יחזור לקחת אותו בעוד כמה שעות...

רק שתבינו שליד הבית שלי יש ה-מ-ו-ן חנייה שגם במקרה הייתה פנוייה כמעט לחלוטין באותו יום!!!

סבתא שלי (שתחייה) קלטה שיש משהו מסריח

התקשרנו למשטרה בשביל להיות בטוחים שהכל קשורה

לא הספקנו לספור עד 10 והגיעה ניידת של זיהוי פלילי + ניידת רגילה

וכמובן שפינו משם את האופנוע....

כדאי שתבדוק את העיניין לעומק כדי למנוע סיבוכים מתחת לביתך

וגם שתוכל לישון בשקט....

בהצלחה,

ג'וד

CRAZY - JUDE

I'm not your angel

פורסם
נראה אוטו של עבריינים(פשע)

מה כל כך פשע בטנדר GMC שחור? לא כי במקרה יש לנו כזה רכב, שלא ניקלע לקרב כנופיות בטעות.

 

ובאמת מוזר שרכב כזה זרוק ככה במצב כזה ועוד נגד כיוון התנועה, מה גם שזה אוטו שגם אם הבעלים עשה תאונה קלה או משהו כזה לא שווה לא לזרוק את האוטו ככה.

VW PASSAT 1.8T

פורסם

אתה יכול להתקשר למשטרה ולתת להם מ"ס רכב ולהגיד שנראה לך שפרצו את האוטו,הם יצרו קשר עם הבעלים לפי המסוף ויודיעו לו.כמו כן תן מבט לביפנים האם הסוויץ' שבור,הרוס? במידה וכן זה די בטוח שהוא גנוב [אך לא מחייב],וכנראה הבעלים עוד לא דיווחו למשטרה .

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אני בדקתי לפני רגע באתר של המשטרה לפי הלוחית זיהוי שבתמונה, והוא כן מוכרז כגנוב.

 

אז כן כדאי להתקשר להודיע.

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם
אני בדקתי לפני רגע באתר של המשטרה לפי הלוחית זיהוי שבתמונה, והוא כן מוכרז כגנוב.

 

אז כן כדאי להתקשר להודיע.

הוא לא מופיע כגנוב.

אלא אם הספרה בלוחית האחורית היא באמת 6 שהוא רכב גנוב

אבל לפי הלוחית הקידמית זה 8 ולכן הוא לא מוכרז כגנוב

מה שכן זה מיקריות מוזרה בהחלט.

קליאו ספורט :roll:

פורסם

בטח נגמר לו הדלק בטנק האמריקאי הזה והוא הלך לחסוך למיכל מלא. בטח יחזור עוד חצי שנה בערך :)

 

אם הרכב מהווה מטרד תמיד אפשר להתקשר לעירייה.

פורסם

רכב מסוג ישראלי שמספרו 7791906 הוא רכב גנוב

 

לפי התמונה המספר של הרכב הוא 7791908 אבל בכל זאת שווה לבדוק מכיוון שזה לא נראה לי כל כך מקרי,יכול להיות מאוד שהגנב שינה את הספרה מ6 ל8 בעזרת צבע שחור בכדי שלא יזהו את הרכב כרכב גנוב.

בכל מקרה מאוד חשוד ואני הייתי מודיע למשטרה.

פורסם

מישהו שם לב לחור שיש לו בשמשה הקדמית? אני עדיין דבק בניחוש שלי.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
רכב מסוג ישראלי שמספרו 7791906 הוא רכב גנוב

 

לפי התמונה המספר של הרכב הוא 7791908 אבל בכל זאת שווה לבדוק מכיוון שזה לא נראה לי כל כך מקרי,יכול להיות מאוד שהגנב שינה את הספרה מ6 ל8 בעזרת צבע שחור בכדי שלא יזהו את הרכב כרכב גנוב.

בכל מקרה מאוד חשוד ואני הייתי מודיע למשטרה.

 

מספר הרכב בתמונה הוא 77-919-08

תראה את הודעה 14, את הרכב בדקתי כבר בשעות הצהריים.

הרכב לא גנוב...

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...