Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רכב עד 230 אלף ש"ח.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שוב, איתוראן ועלויות מיגון, ביטוח ומיסים שונים הם כחלק מעסקת הליסינג על חשבון העבודה,

אין לי כל דאגה או בעיה עם הנושא ולכן אין לו כלל וכלל חשיבות. אשמח אם תוכלי לעשות טובה אחרת

עבורי (ואני מצטער אם אני טיפה חצוף) אם אפשר, אבל רק אם אפשר, אם תוכלי לקחת תמונת פנים

של הרכב במצלמה דיגטלית על מנת שאוכל לראות את רמת גימור הפנים הבסיסית, כי שוב, בסוכנות

רמת הגימור היא מן הסתם הגבוהה ויש לקחת כל דבר שרואים שם בערבון מוגבל.

יש לך מזל שכבר צילמתי תמונות בשביל מישהו אחר שקנה לקרוס תואמת לשלי רק בצבע אחר :)

 

אגב - ניתן להוזיל את עלויות הקניה ע"י תשלום יחיד בצ'ק (הוריד לי כמה אחוזים ממחיר הרכב)

בעיה אחת - ביטוח מקיף זה לא עסק זול - אנחנו עשינו דרך UMI שנתנו לנו את ההצעה הזולה ביותר (בגלל שאצלנו היינו צריכים ביטוח לכל נהג כי אני עדיין נהגת חדשה)

 

יש לציין שלקחנו את גרסת 6 המושבים עם ידית ההילוכים בהגה, קיימת האופציה הרגילה של 5 מושבים וידית ברצפה

NIKON 048.JPG

NIKON 049.JPG

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
יש לך מזל שכבר צילמתי תמונות בשביל מישהו אחר שקנה לקרוס תואמת לשלי רק בצבע אחר :)

 

אגב - ניתן להוזיל את עלויות הקניה ע"י תשלום יחיד בצ'ק (הוריד לי כמה אחוזים ממחיר הרכב)

בעיה אחת - ביטוח מקיף זה לא עסק זול - אנחנו עשינו דרך UMI שנתנו לנו את ההצעה הזולה ביותר (בגלל שאצלנו היינו צריכים ביטוח לכל נהג כי אני עדיין נהגת חדשה)

 

יש לציין שלקחנו את גרסת 6 המושבים עם ידית ההילוכים בהגה, קיימת האופציה הרגילה של 5 מושבים וידית ברצפה

תודה רבה

Lexus CT200H

פורסם
יש לך מזל שכבר צילמתי תמונות בשביל מישהו אחר שקנה לקרוס תואמת לשלי רק בצבע אחר :)

 

אגב - ניתן להוזיל את עלויות הקניה ע"י תשלום יחיד בצ'ק (הוריד לי כמה אחוזים ממחיר הרכב)

בעיה אחת - ביטוח מקיף זה לא עסק זול - אנחנו עשינו דרך UMI שנתנו לנו את ההצעה הזולה ביותר (בגלל שאצלנו היינו צריכים ביטוח לכל נהג כי אני עדיין נהגת חדשה)

 

יש לציין שלקחנו את גרסת 6 המושבים עם ידית ההילוכים בהגה, קיימת האופציה הרגילה של 5 מושבים וידית ברצפה

הכל טוב ויפה.

אבל חשבת לרגע מה יקרה בעוד שנה שנתיים למחיר שלה?

ובכלל, איך אפשר להיפטר מרכב כזה - זה רכב לכל החיים.

פורסם
הכל טוב ויפה.

אבל חשבת לרגע מה יקרה בעוד שנה שנתיים למחיר שלה?

ובכלל, איך אפשר להיפטר מרכב כזה - זה רכב לכל החיים.

מי שקונה אמריקאית בדרך כלל לא חושב על למכור אותה, לא כלכלך מהר,

אתה קונה את הרכב על מנת להנות ממנו ובכלל.. כל מי שקונה רכב במחשב

"איך אפשר להיפטר מרכב כזה" אני פשוט חושב שזה מגוכח, בשביל מה אתה קונה

את הרכב? אם אתה קונה רכב לשנה שנתיים ומצפה שהרכב ישמור על הערך שלו זה בהחלט

לא הרכב המתאים.

 

את אותו הדבר תוכל גם להגיד על מרצדס S500 שמאבדת כל שנה 70 אלף ש"ח במחירון שלה...

אין מה לעשות , שקונים רכב שהשוק שלו טיפה יותר בעייתי ו'או שירידת הערך שלו לא 'קטנה' צריך

לקחתאת הדברים הללו בחשבון.

 

אני מתאר לעצמי שבדיוק כמו שמישהו קונה מרצדס, אודי או ב.מ.וו במטרה להנות ממנה ולא כ"עסקי נדל"ן " - במחשבה של איך להעיף אותה הכי מהר אותו דבר בקניית הביואיק. ודרך אגב, הביואיק לא שומרת על הערך שלה יותר מנהלים יוקרתיים אחרים , אולי את הפאסאט יהיה קל יותר למכור, אבל הפאסאט תמכר הרבה מתחת למחירון בגלל "ריבוי מכירות"

Lexus CT200H

פורסם

ללא ספק הC5 (בזכות המתלים) היא הנוחה ביותר בקטגוריה. ה407 ממש לא מזכירה את הנוחות של המכוניות הצרפתיות של פעם, יש מגוון רחב של מכוניות מנהלים שנוחות ממנה בצורה משמעותית (B4, מונדיאו ועוד.)

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
ללא ספק הC5 (בזכות המתלים) היא הנוחה ביותר בקטגוריה. ה407 ממש לא מזכירה את הנוחות של המכוניות הצרפתיות של פעם, יש מגוון רחב של מכוניות מנהלים שנוחות ממנה בצורה משמעותית (B4, מונדיאו ועוד.)

C5 היא לא סמל סטוס-אנחנו מחפשים סמל סטטוס וזה גורם חשוב בהחלטה.

אין כוונה "לרדת" ברמה למכונית מנהלים פשוטה וזהה חיצונית לדגם שאפשר גם לקנות ב160,000 ש"ח.

Lexus CT200H

פורסם

סמל סטטוס:

 

אודי A4 1.8T

הונדה אקורד 2.4

וולבו S40 2.4

פאסאט 2.0 בגרסה הכי מאובזרת

 

קחו נסיעת מבחן על כולן וקנו את העדיפה בעיניכם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני חושב שאם תעשה סיבוב על היונדאי סונטה החדשה תבין את המושג "תמורה לכסף".

במנוע הגדול 3.3 V6 עם 235 כ"ס וגיר עם 5 הילוכים אפשר בהחלט להינות לא פחות מרכבים אחרים בקטגוריה שעולים הרבה הרבה יותר.

האבזור עשיר ביותר ,ואני לא חושב שיש משהו שחסר שם...חוץ מהשם והסמל אין שם בורג אחד ששיך לדגם הקודם.וכשהיא הגיעה לארץ ויצא לי לנהוג עליה ,באמת שהופתעתי מההתקדמות של היצרן הקוריאני.

כנס לאתר של יונדאי ותראה שהיא נבחרה לבחירת הנהגים בארה"ב בקטגורית סדאן משפחתית במגזין "מוטור וויק"שהוא מגזין די נחשב שם...מה שטוב להם בטח ובטח טוב גם לנו.

נכון שהרכב נרכש דרך חברת ליסינג אבל מסכום של 200,000 עוד ישאר כסף לביטוח .

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

הבעיה היחידה שהוא רוצה את הפוזה.. ובסופו של יום, כששואלים את אבא שלו באיזה אוטו הוא נוהג,

הוא לא אומר "יונדאי סונטה החדשה, זאת שזכתה בבחירת הנהג בארה"ב במכונית הסדאן המשפחתית של .. ו..." וכו'..

הוא אומר "יונדאי" או במקרה חריג.. "יונדאי סונטה החדשה" ופה אין פוזה..

 

בשביל פוזה - אין יותר טוב מהגרמניות..

והגרמניות היחידות שנכנסות בתקציב זה הפאסאט והאודי.

 

גם לסקודה יש עוד איכשהו פוזה, כיוון שהיא די דומה לפאסאט היוצאת.. וזאת בכל זאת, פולקסווגן והיא מגיעה עם כל התוספות - כולל פנסי קסנון פוזאיסטים.

להונדה אקורד ולוולבו גם יש פוזה, לכל אחת בקרב קהילת אנשים טיפה שונה..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
הבן אדם מחפש פוזה אם לא שמת לב

אז שיתחוב גרב או שתיים במכנסיים.

בשביל זה לא צריך לקנות מכונית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

C5 3.0 ליטר בגרסא מאובזרת, יפה יותר נוחה יותר בעלת תמורה גבוהה יותר מכל רכב שתמצא במחיר שלה. (כן, יפה יותר)


×
×
  • תוכן חדש...