Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נגיד ואני רוצה לייבא מצלמה מחו"ל, ולמצלמות אין תשלום מכס למעט מע"מ, האם כדי לשים אותה על הצוואר ולהמשיך ב"מסלול הירוק" או להצהיר ולשלם מע"מ?

 

אני אישית הייתי מעדיף לשלם, אבל בסכום הנדון המע"מ משמעותי ביותר...

 

 

מה אומרים המומחים?

Finger's gonna kill me.

פורסם

עוברים בטאקט, לא במהירות + שריקות ומבטים לרצפה.

 

רק אם אתה נראה חשוד, או שיש לך ארגז ענק

עם תמונה של טלוויזיה, יבקשו לבדוק אותך..

 

ההיתי בחול 3 פעמים, אבל האחרונה לפני 4 שנים, אז אולי זה השתנה.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

אל תשים על הצוואר,שים בתיק.

תיפטר מהקופסה,אם יעצרו אותך תגיד שקנית בארץ.

 

אני לא זוכר אם צריך למלא הצהרה לפני יציאה מהארץ בקשר למצלמות,

נראה לי שביטלו את זה אבל אם צריך ואתה יודע איזה חברה את הולך לקנות

תרשום את המצלמה לפני היציאה מהארץ.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

חבר שלי הכניס לארץ מינידיסק ומצלמת ווידאו דיגיטלית כששניהם היו עליו, המצלמה תלויה על הצוואר והמיני דיסק בכיס עם אוזניות באוזניים... הוא הלך רגיל ולא אמרו לו כלום....

 

 

אבל על תתפוס אותי במילה, אני לא יודע אם היו אמורים לעשות לו משהו...

haters will hate

פורסם

אנחנו העברנו מערכת סראונד + סאב וופר אימתני + מגבר.

אצלנו הכל היה מונח במזוודות עם בגדים על מכל הכיוונים ופשוט הלכנו כרגיל.

הכי חשוב זה לא להיראות מוזר, להתנהג כרגיל. עדיף לצאת החוצה תוך כדי שיחה עם מישהו אחר.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם
רוב תודות!!

 

בעיקרון חבר מביא לי מחו"ל, אז אני אגיד לו להפטר מהקופסא ושים אותה בתיק...

 

ההורים שלי תמיד מכניסים דברים קטנים כגון מצלמות לתוך נעליים וגרביים בתיק.

בחיים לא ימצאו אם לא תעשה יותר מדי רעש.

 

בהצלחה :wink:

172

פורסם

אם שווי המצלמה עד 200$ - אתה יכול להכניס אותה לארץ ללא הצהרה.

 

אם זה מעל - אתה צריך להצהיר.

 

אם אתה לא נראה חשוד - לא עוצרים אותך.

 

אני הבאתי לארץ 4 בולמי זעזועים חדשים מחו"ל..... קרעו לי את הצורה לפני העליה למטוס (מה לעשות שמקפרסון דומה מאד לטומיגאן בשיקוף), אבל במכס לא עצרו ולא שאלו כלום . (וגם אם כן, זה היה פחות מ- 200 $).

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
רוב תודות!!

 

בעיקרון חבר מביא לי מחו"ל, אז אני אגיד לו להפטר מהקופסא ושים אותה בתיק...

 

אולי כדאי לצלם גם כמה תמונות במצלמה .

 

בכל מקרה, במקרה הכי גרוע, משלמים רק מע"מ.

פורסם
רוב תודות!!

 

בעיקרון חבר מביא לי מחו"ל, אז אני אגיד לו להפטר מהקופסא ושים אותה בתיק...

 

אולי כדאי לצלם גם כמה תמונות במצלמה .

 

בכל מקרה, במקרה הכי גרוע, משלמים רק מע"מ.

 

לא בטוח, בזמנו יצא חוק האומר שאם המכשיר קטן מספיק (גודל של ווקמנים ודיסקמנים) אז הוא גם לא צריך מע"מ..

 

שווה לבדוק באתר המכס.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

×
×
  • תוכן חדש...