Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אני מתלבט מאד בין שני הדגמים, האם המחיר שהוא כמעט כפול (של הדוטק) מצדיק את התמורה או שאפשר לחסוך איזה 400 שקל להביא את הפולס ולחסוך קצת למגבר 2 ערוצים יותר איכותי?

מישהו התנסה עם שניהם?

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

אפשר להגיע לתוצאות יפות עם הפולס,

 

הדוטק עדיף ולא בגלל שהוא יותר יקר, אלא פשוט שעם מגבר מתאים הוא ישמע איכותי יותר מאשר הפולס עם מגבר תואם לפולס.

 

הכל עניין של סכום שבאפשרותך ו/או ברצונך, או שילוב של שניהם בלהשקיע במערכת.

 

בברכה

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

המגבר לקומפוננט הוא MAGNAT CRUSADER 75X2

 

והשאלה שלי האם ההבדל בין שני הקומפוננטים מצדיק את פער במחירים או שאפשר לחסוך אותו למשהו אחר ולהביא את הפולס..

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

בכמה אתה מביא את הדוטק ו את הפולס?

אני יגיד לך ככה שלדותק וופר יותר עוצמתי זאת אומרת שוופר של דותק יפיק באס יותר נמוך ו חזק כמובן אם מגבר טוב ו רצוי איטום מינימלי. ו טוויטר של דוטק יותר נעים ו הוא כבר אם משולש המפזר את הצלילים של הטוויטר. בפולס הטוויטר פשוט יותר ו יותר צורח! הייתי מוסיף את ה 400 450 שקל כדי לקבל משהוא שכבר ברמה יותר גבוה!

פורסם

הבנתי אחי... ותגיד חומר איטום הזה של DYNAMAT איפה אפשר במרכז לקנות אותו וכמה זה עולה? ואם אתה יודע גם באיזה מידה מקבלים אותו?

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

תגידו, אם אני בסוף יקנה פולס, כדי לאטום גם כן? או שאין טעם?

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

50 RMS לא מספיק לדגדג אפילו את הפולס! ודותק יהיה בסדר? אני בספק ...

ברור שהם ינגנו וינגנו יותר טוב מהגברה של HU אלב עדיין 50 ... לא מספיק.

אצלי הפולס מחוברים בשני גישורים ושומעים טוב.

 

בברכה.

פורסם

אחי, ההגברה שלי זה 75X2 של מאגנט זה שזה יהיה טוב לפולס ולדוטק אני בטוח, אבל יש טעם לאטום את הדלתות אם אני שם פולס? כי אמרת שהוא חלש יותר מהדוטק..

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם
50 RMS לא מספיק לדגדג אפילו את הפולס! ודותק יהיה בסדר? אני בספק ...

ברור שהם ינגנו וינגנו יותר טוב מהגברה של HU אלב עדיין 50 ... לא מספיק.

אצלי הפולס מחוברים בשני גישורים ושומעים טוב.

 

בברכה.

שטויות אתה מוזמן להשמוע אצלי באוטו איך דוטק (עם טויטרים של היבריד) נשמעים עם הגברה של 50 RMS ...

בוודאי שהיה יותר אידיאלי 70 - 90 RMS , אבל שומעים מעולה. ולפולס - בטוח מספיק !

לחבר דוטק בגישור זה מסוכן , רוב הסיכויים שהגישור יפגע בו.

פורסם

אחים שלי, בבקשה תענו לי על השאלה האם יש טעם לאטום את הדלתות עם פולס? ויש לי פיג'ו 206 אם זה משנה..

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

×
×
  • תוכן חדש...