Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ועוד שאלה..(בטח אחת מיני רבות שיהיו לי..).

על מי אתם ממליצים בתל אביב,כעל חנות אמינה ומקצועית?

לא אחד שידחוף לי,את מה שהוא רוצה ואינטרסנט לסוכן מכירות שחביב עליו.

אלא מישהו שמבין עניין,ויהיה אובייקטיבי (ישתדל לפחות),ויעשה התקנה כמו שצריך..

תודה

שי

פורסם

יש את אודיונט:

http://www.audionet.co.il יש להם בעיקר דברים של פיוניר אם אתה מעוניין ברדיודיסק במחיר די טוב.

מה אתה רוצה לקנות בדיוק?

תן קצת פרטים אחי

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

אז ככה...

רדיו דיסק אני לא צריך.

מתכוונן יותר לכוון רמקולים אחוריים,לא קומפוננט,ולא מגבר,גם לא בעתיד.

מאחר ומדובר בהונדה אקורד 2006,כמדומני,9*6 אחוריים,זה מה שאצטרך.

איכות טובה,צליל נקי,למוסיקת האוס וטראנס בעיקר.

תקציב בערך 600 זוזים.

פורסם

לפי מה שקראתי והשכלתי פה,בפיוניר לא לגעת.הם חזקים,אבל איכותם לא משהו.

אני רוצה את השילוב המקסימלי של איכות ועוצמה,ללא מגבר.

פורסם

תבדוק איזה גדול נכנס לך, אם באמת יש מקום ל-9*6 לך תזמין באינטרנט דרך זאפ (זה תמיד הכי זול) ותתקין לבד.

 

או שתלך לחנויות כמו פומפה ותקנה וגם תתקין אצלם. www.pompa.co.il (זולים יחסית, נמצאים ברמת גן).

 

אתה כולה קונה רמקולים ב-400 ש"ח (לא ממש כדאי להשקיע יותר בלי מגבר - זה מיותר וייפגם בסופו של דבר באיכות).

 

כל אחד יכול לעשות את זה, אפילו אתה, פשוט תבדוק מחירים טוב טוב לפני שאתה משלם כי יכולים לשחוט אותך המתקינים.

 

דגם מאוד מומלץ לטעמי:

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=KFC6979&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408

פורסם
מצטרף להמצלצה על ה JBL

וגם אני מצטרף להמלצה.

 

כרגע מחוברים ל-HU בלבד ונשמעים טוב :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

המורל פולס גם אחלה רמקולים...

לדעתי התמורה של המורל והג'י בי אל תהיה אותו דבר בלי מגבר, והג'י בי אל יותר זולים, אז תעשה את החישוב לבד...

 

 

סם.

×
×
  • תוכן חדש...