Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי 306 עם בקרת אקלים,לצערי המדחס נדלק לפעמים כשבא לו וכמו כן הוונטה נוטה להשתולל.

ברצוני לפשט את המערכת בכך שהפעלת המדחס תתבצע ידנית כמו במכוניות ללא בקרת אקלים,למשל כמו ב 306 ללא בקרה אלקטרונית.

הבנתי שעלי ליצור מערכת שתדליק את המדחס בזמן היותה נתונה למרות טרמוסטט שתפקידו למנוע קפאון המערכת.

 

בקיצור מי שיודע לתת עצה מועילה כיצד לעקוף את בקרת האקלים שאוהבת להשתגע במיוחד בקריית אריה :wink: אז בבקשה......תודה.

יוני

 

 

 

בקרוב....תמונות מהעבודה של היום ..שיפוץ סטרטר והחלפתו ב 306S16

פורסם
ברשותי 306 עם בקרת אקלים,לצערי המדחס נדלק לפעמים כשבא לו וכמו כן הוונטה נוטה להשתולל.

ברצוני לפשט את המערכת בכך שהפעלת המדחס תתבצע ידנית כמו במכוניות ללא בקרת אקלים,למשל כמו ב 306 ללא בקרה אלקטרונית.

הבנתי שעלי ליצור מערכת שתדליק את המדחס בזמן היותה נתונה למרות טרמוסטט שתפקידו למנוע קפאון המערכת.

 

בקיצור מי שיודע לתת עצה מועילה כיצד לעקוף את בקרת האקלים שאוהבת להשתגע במיוחד בקריית אריה :wink: אז בבקשה......תודה.

יוני

 

 

 

בקרוב....תמונות מהעבודה של היום ..שיפוץ סטרטר והחלפתו ב 306S16

 

הבקרת אקלים (בדפוקה למדי ב 306 ) אמורה להידלק רק בהתנעת האוטו באופן אוטומטי, יכול להיות שלא הבנתי נכון אבל אם זה קורה לך באמצע נסיעה, זה לא תקין.

פורסם

שלומי....לגבי דבריך

בקרת האקלים לא אמורה להידלק באופן אוטומטי,בקרת אקלים זה בסך הכל מזגן שיש לו בקרה על הטמפרטורה המבוקשת וכאשר הטמפרטורה עולה,בקרת אקלים "נותנת" פקודה לוונטה לפעול בעוצמה חזקה יותר....עד שמושגת הטמפרטורה המבוקשת,הכל באופן אוטומטי מהרגע שהנהג החליט להפעיל את המיזוג ולא ברגע שהניע את רכבו.

בברכה

יוני אחד שלא רוצה מערכת מיזוג חכמה ועצמאית שעושה מה בראש שלה

פורסם
נו כבר יא נקניקים אין לאף אחד קצת ידע לתרום..........כנראה שלא :mad:
,

 

מה אתה מתעצבן :p

 

פנה למוסך מורשה ושאל בנושא...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ברשותי 306 עם בקרת אקלים,לצערי המדחס נדלק לפעמים כשבא לו וכמו כן הוונטה נוטה להשתולל.

ברצוני לפשט את המערכת בכך שהפעלת המדחס תתבצע ידנית כמו במכוניות ללא בקרת אקלים,למשל כמו ב 306 ללא בקרה אלקטרונית.

הבנתי שעלי ליצור מערכת שתדליק את המדחס בזמן היותה נתונה למרות טרמוסטט שתפקידו למנוע קפאון המערכת.

 

בקיצור מי שיודע לתת עצה מועילה כיצד לעקוף את בקרת האקלים שאוהבת להשתגע במיוחד בקריית אריה :wink: אז בבקשה......תודה.

יוני

 

 

 

בקרוב....תמונות מהעבודה של היום ..שיפוץ סטרטר והחלפתו ב 306S16

 

הבקרת אקלים (בדפוקה למדי ב 306 ) אמורה להידלק רק בהתנעת האוטו באופן אוטומטי, יכול להיות שלא הבנתי נכון אבל אם זה קורה לך באמצע נסיעה, זה לא תקין.

 

אצלי שה"מפסק" על קור (מסובב לצד הכי כחול) וחם בחוץ , ברגע שאני מתניע , המנורה של ה AC נדלקת והוונטה מתחיל לעבוד וכו , יש דרך לבטל את זה??? נמאס לי ללחוץ על ה AC כל פעם שאני מתניע ואני לא רוצה מזגן ..

פורסם

ערב טוב

בהחלט ניתן להחליף את בקרת האקלים ברכב המדובר למערכת פשוטה.

ברכב המדובר בדגמים ישנים מערכת המתגים והמזגן היו ללא בקרת אקלים-וניתן לשדך לרכב

מערכת ישנה אך כחסיד המקוריות ..

למה לשנות ולא לפתור בעיה .

לעניות דעתי ועל סמך סיפור המיקרה יש לבצע מספר בדיקות למערכת על מנת לאתר את מוקד התקלה..במידה ואדרש אשתדל לרשום לך מספר נקודות לבדיקה.

בינתיים להת

איל

נ. איל ואלדר מעבדה לרכב ממוחשב בעמ

פורסם

לא חייבים להחליף שום דבר. אפשר לשנות את הדרך שבה המערכת פועלת.

 

למשל המאפיין שמדליק את המזגן בהנעה אם הטמפרטורה בחוץ גבוהה מזו שהבקרה מכוונת אליה, או הפעולה התמידית של המדחס על מינימום.

 

אפשר לבטל את שניהם, תגשו למוסך מורשה ויטפלו בזה. זה אפשרי, זה טוב, זה כדאי :wink:

×
×
  • תוכן חדש...