Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

אתה בטח רוצה להחליק את הידית החיצונית...

אני לא מכיר אף רכב שנפתח רק מבפנים.

 

 

סתם, באלפא שלי יש פתיחה רק מבפנים ואם לדרג את מצעד האיוולת

של האיטלקים, אז זה במקום הראשון. אם ייקרע הכבל?!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

הבאגאז' אצלי כבר מוחלק ועכשיו הוא בסדנא ומחליקים לי גם את הידית....אז אני מתעניין פשוט. כרגע אין לי גם כבל פתיחה מבפנים. אני פשוט אוריד את המושב ואפתח אותו מבפנים של הבאגאז' עד שאני אעשה איזה כבל פתיחה מבפנים.

 

16.jpg

 

 

בכל מיקרה אם אתה אומר שאצלך זה רק מבפנים אז זה אומר שהוא לא חייב להפתח מבחוץ...נכון?

פורסם
אתה בטח רוצה להחליק את הידית החיצונית...

אני לא מכיר אף רכב שנפתח רק מבפנים.

 

 

סתם, באלפא שלי יש פתיחה רק מבפנים ואם לדרג את מצעד האיוולת

של האיטלקים, אז זה במקום הראשון. אם ייקרע הכבל?!

גם בספרינט זה ככה...

 

מצחיק אותי לראות את המאבטחים בקניונים נלחמים בסמל/"כנף" של הספרינט ומנסים לפתוח את הבגאז'... :grin:

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

אני לא מקשה את החיים. יום אחרי שהאוטו יצא מהסדנא אני אעשה לו פתיחה עם כבל כמו בכל רכב חדש שיוצא היום מהחברה. לנסוע יום-יומיים בלי לפתוח את הבאגאז' לא יעשה לי כלום. אני לא משתמש בו גם ככה יש לי שם רק סאב, שמן ומי קירור שאני מוציא מהמושב האחורי ללא בעיה.

נו וכמובן זה הרבה יותר יפה...

הינה רכב לא שלי שמישהו צילם עם החלקה מלאה....

dscf37626wc5yl.jpg

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...