Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

overboost מה הסיבות?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכלום!

 

לפני יומיים הרכבתי צ'יפ ברכב, אבסולוט (איביזה טורבו). אחרי שאני נוסע באוטו רגיל ולפעמים לוחץ, פתאום במקום לגדוש 20 PSI אני גודש רק 8.

 

אני מכבה את האוטו מדליק מחדש והאוטו שוב גודש 20, מישהו יודע אולי מה הסיבה לכך?

 

תודה לעוזרים!

פורסם

באיביזה טורבו יש מחשב חכם שמזהה חוסר בדלק

שהוא מזהה שיש מחסור בדלק הוא מגביל גדישה כשאתה מכבה את האוטו התקלה מתאפסת והאוטו ממשיך להתנהג רגיל

172 סוסים כבר לא מספיקים אז קנינו הונדה מצוננת

פורסם

אתה נכנס לsafe mode.

 

תחזור למי שהתקין לך את הצ'יפ.

 

ועוד בעיה שיש לאיביזות עם ציפ, הפורק המקורי (הקפיץ) לא מחזיק את הגדישה, אז סדר גם את זה על הדרך.

 

בהצלחה.

כן כן, לא לא.

פורסם

אם כבר, זה underboost...

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מחשב ניהול המנוע מכניס את התוכנה לSAFE_MODE .

 

אכן שחיישן מסויים מנותק , זה עלול לקרות, אך אם אתה מכבה מנוע ומניע וזה בסדר, זה סימן שנראה שאין בעיה של חיבורים או ניתוקים, אלא משהו ויתכן שקשור בתוכנה החדשה.

גש אל מי שהכניס את הצ'יפ לבדיקה, במיוחד אם לפני זה לא הייתה בעיה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אז ככה , הכל נבדק נסעתי לגיא הוא בדק את הצ'יפ והכל בסדר איתו , בדקנו אם הווסט גייט מתוח והוא היה כמו שהוא צריך להיות, חשבנו אולי זה פורק אז נסעתי לאביחי הוא עשה בדיקה כללית והפורק במצב מצוין!ההשערה האחרונה שנשארה לנו היא שכנראה יש בריחת גדישה מאיפשהוא.

 

נ.ב

כל החיישנים מחוברים ועובדים, ואפילו חיברנו את האוטו למחשב של צ'מפיון והוא לא איתר שום תקלה.

פורסם

אם יש לך את הוראות התקנת הצ'יפ מהיצרן תקרא טוב את דיאגרמת החיבורים החשמליים ותבדוק אם אכן חוברו כמו שצריך.

 

לפי מה שסיפרת המחשב אכן עובר למוד עבודה בטוח עד לכיבוי והתנעה נוספים.

כדאי מאוד לבדוק מספר קטלוגי של הרכיב שהוספת כיוון שכל רכב יש לו מספר שונה בהתאמה.

×
×
  • תוכן חדש...