Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

רציתי לדעת מה דעתכם על הDVD שהיום כבר נמצא בחנויות.

עם מצלמה לטמבון האחורי כדי "לעזור" לנו עם הרוורסים.

 

המחירים שלו מתחילים ב 1300 שקל ויכולים להגיע גם ל3000.

מה אתם אומרים?

אתם חושבים שגם לזה התנפלו השוטרים?

כי אחרי הכל הDVD לא מפריע לתווך הראיה מכיוון שהוא ממוקם במקום המראה.

ולכל הצתעקשים גם שהDVD עובד רואים מה קורה מאחורה.

אני ישמך לקבל תשובות ממשיהו שראה או יש בבעלותו אחד כזה.

תודה ויום טוב.

ROVER=~~

פורסם

יש המון סוגים של מראות עם מסך!

 

 

מאיזה מותג????!!!!????!!!!

 

קח בחשבון שבאור יום הוא פחות טוב ממסך איכותי רגיל, שכן עוצמת האור שלו נמוכה יחסית, והוא מושפע מזה שהוא מראה , שוב , ביום בלבד.

 

בגדול, נחמד ביותר, לא סוף הדרך, רק למי שאין פתרון אחר, או לא רוצה לבלוט עם מכשיר בגודל דין (גודל של רדיודיסק למשל) שנמצא בדשבורד, או עם מסך תקרה שעל אף שהוא מתקפל עדיין ניתן לראות אותו.

 

המראות מסך האיכותיות ביותר שהיו אי פעם הם של SAVV הבעיה שהם 5" אבל איכות סוף הדרך (בלילה) וגם הם מושפעים לרעה מאור יום יותר מאשר המסכים הרגילים.

 

כאשר אני רושם "מסכים רגילים" אני מתכוון לאיכותיים שבחבורה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני לא חושב ששוטרים יעשו בעיות, המסך נשאר מראה גם כאשר הוא משדר סרט (שזה גם חיסרון).

אישית אני חושב שזה אחלה דבר בשילוב עם מצלמת רוורס.

התקנתי כבר בערך 5 כאלו וכולם היו מרוצים מאוד!, אך למרות זאת יש לקחת בחשבון שהתנאי ראות ביום לא הכי טובים בגלל ההשתקפות של המראה.

opel astra GSI

עד מתי?? שלילת רשיון מ 2004

×
×
  • תוכן חדש...