Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם,

 

ברכב (סוזוקי באלנו מודל 96') יש נזילת שמן קטנה מתחת ולאורך האטם של ראש מנוע (בעיקר מקדימה ובאיזור של המפלג בצד).

ברצוני להחליף האטם לחדש.

היתכן, כי הבעיה היא לא באטם, אלא במשהו אחר? האם למערכת קירור המנוע יש חלק בבעיה? :?

 

שאלתי: האם על מנת לפרק מכסה ראש מנוע מספיק:

1. לפתוח 6 ברגים, שמסביב,

2. להוציא מצתים,

או שצריך גם להוריד מכסה שחור של רצועת טיימינג?

 

 

דרך אגב, בזמנו החלפתי רצועת טיימניג ברכב (בעצמי) ולא זכור לי האם המכסה של הרצוע מסתיר איזה בורג או כל דבר אחר שמחייב הורדתו.

 

מהו הכוח (מומנט) שיש להפעיל בעת סגירת הברגים בחזרה? הברגים נראים קטנים יחסית.

 

אשמח לקבל הנחיות מקצעויות ועינייניות (סדר פעולות) לביצוע ההחלפה/תיקון.

 

רב תודות,

 

קובי

פורסם

אתה מערבב בשר עם חלב.

 

האטם שאליו אתה מתכוון הינו אטם מכסה שסתומים ולא אטם ראש מנוע.

למזלך יש הבדל גדול בהשקעה הכלכלית בין השניים.

 

למערכת הקירור אין קשר.

 

אם יש לך ניסיון אתה יכול לפתוח ולהחליף לבד.

בהצלחה אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

ראשית, תודה אורן

 

שנית, האם צריך להוריד את מכסה השחור של רצועת טיימינג על מנת להוריד מכסה שסתומים (הכן התכוונתי למכסה השסתומים) ?

פורסם

אל תוריד ראש,קודם בדוק אם הבעיה שם.

היתה לי אותה בעיה בבלנו שלי 96.בין הראש לבין הדיסטרבוטור יש פלאנג'

שטוף ובדוק נזילה.ביטלתי את הנזילה עם סיליקון אדום.

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...