Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם לדעתכם לרכב שנת 99 184000 ק"מ זה קילומטאז מוגזם בעליל והאם זה פתח להוצאות ועלויות גבוהות?

מדובר בקורדובה sx יד 3

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

מדובר בקילומטרז' מעל הממוצע.

(כ23 אלף בשנה)

לי אישית זה היה מפריע, אבל אם אתה לא מפחד ממספרים , אז כדאי פשוט לבדוק מה מצב המנוע

במוסך (כי על מכון בדיקה לא הייתי סומך).

קח בחשבון שרוב הסיכויים שצריך להחליף בולמ"ז ואולי כמה חלקי פרונט המתבלים אחרי ק"מ גבוה.

מצד שני, לא ידועות בעיות אמינות מיוחדות במנועי VW האלה, גם לאחר מספר רב של קילומטרים,

אלא אם כן הרכב עבר הזנחה פושעת.

 

חוצמזה לדעתי על רכב שנת 99, תקבל הורדה מהמחירון על ק"מ גבוה מהממוצע.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
האם לדעתכם לרכב שנת 99 184000 ק"מ זה קילומטאז מוגזם בעליל והאם זה פתח להוצאות ועלויות גבוהות?

מדובר בקורדובה sx יד 3

שלום,

 

אם איני טועה אנחנו מכירים?...:-)

לא מדובר על ק"מ מוגזם, אלא על ק"מ גבוהה ביותר בתקופה קצרה.

כל המכלולים, לא רק המנוע, בלי יוצא מהכלל עבדו בהתאם וכנראה גם נמצאים על גבול השבר!

הבלאי הוא עובדתי ויתכן שבבדיקה מקצועית תוכל לקבל תמונה עד כמה שאפשרבהתאם.

מחיר הדגם הנ"ל בעל 2 דלתות במצב האמור הוא בסביבות 15000 ש"ח.

כך החשבון השקעה נוספת של אלפי ש"ח, אולי לא מידית, בצע בדיקה (מנוע, בלמים, צמיגים, מערכת קירור, גיר וכו')...

פורסם

שוב פעם, זה הכל תלוי איך נהגו על הרכב, ואיך הוא טופל...

 

23 אלף בשנה זה לא מפחיד בכלל, בולמי זעזועים אין מה להחליף, אולי רק באמת גומיות של הציריות, לבדוק ציריות, ואולי גם תפוחי הגה.

עם המנוע טופל בזמן וגם הגיר אין מה לדאוג

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
שוב פעם, זה הכל תלוי איך נהגו על הרכב, ואיך הוא טופל...

 

23 אלף בשנה זה לא מפחיד בכלל, בולמי זעזועים אין מה להחליף, אולי רק באמת גומיות של הציריות, לבדוק ציריות, ואולי גם תפוחי הגה.

עם המנוע טופל בזמן וגם הגיר אין מה לדאוג

לפי החשבון שלי זה יוצא מעל 26K בשנה...

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
שלום,

 

אם איני טועה אנחנו מכירים?...:-)

לא מדובר על ק"מ מוגזם, אלא על ק"מ גבוהה ביותר בתקופה קצרה.

כל המכלולים, לא רק המנוע, בלי יוצא מהכלל עבדו בהתאם וכנראה גם נמצאים על גבול השבר!

הבלאי הוא עובדתי ויתכן שבבדיקה מקצועית תוכל לקבל תמונה עד כמה שאפשרבהתאם.

מחיר הדגם הנ"ל בעל 2 דלתות במצב האמור הוא בסביבות 15000 ש"ח.

כך החשבון השקעה נוספת של אלפי ש"ח, אולי לא מידית, בצע בדיקה (מנוע, בלמים, צמיגים, מערכת קירור, גיר וכו')...

אכן long time no seen .... מקווה שהכל בסדר אצלך

אז אתה חושב שכדאי להמשיך לחפש??

תודה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

אם אתה מקבל אותה במחיר כזה , כך שתיקונים עתידיים מגולמים בו, אז שווה.

 

אבל אם הוא רוצה למכור במחיר שאפשר להשיג בו גם אחת במצב הרבה יותר חדש, אז הייתי מוותר.

 

אפשר למצוא רכבים כאלה גם עם ק"מ דו ספרתי... (ובכל מקרה יד 3-4 ) אז הייתי מחכה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אם אתה מקבל אותה במחיר כזה , כך שתיקונים עתידיים מגולמים בו, אז שווה.

 

אבל אם הוא רוצה למכור במחיר שאפשר להשיג בו גם אחת במצב הרבה יותר חדש, אז הייתי מוותר.

 

אפשר למצוא רכבים כאלה גם עם ק"מ דו ספרתי... (ובכל מקרה יד 3-4 ) אז הייתי מחכה.

אכן מה שאעשה , דרך אגב הוא דורש מחירון+

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

לפי הנתונים שהצגתה והיות ולא מדובר על רכב יחודי - אין כל סיבה לשלם לפי מחירון : 25000 ולבטח לא יותר!

מחיר סביר לפי יד, ק"מ, כאמור 15000 ש"ח לכל היותר, כמובן בתנאי שאין כשלים קשים נוספים.

רק אתה יכול לשקול את אפשרות הקנייה, בהתאם למצב הרכב פיזית.

 

בהצלחה,

מריוס

פורסם
לא צריך להגזים...

מדובר כאן על כמעט חצי מהמחירון.

 

אפשר לקחת אותו ב20 ומטה...

בהתחשב שהוא במצב טוב ושמור.

דורש 25

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

הק"מ לא נוראי בכלל אבל הדבר יגרום לקשיים בזמן המכירה. מחסום ה 200K ק"מ קרוב מתמיד ופסיכולוגית לאנשים קשה לקבל מכוניות עם ק"מ כזה - שלא לדבר על מכוניות עם סחירות בקרשים כמו זו.

 

אם אתה שוקל לקנות - קנה בזול ומכור בזול אם אתה רוצה להפסיד כמה שפחות. לא ראיתי את הרכב אבל מהנתונים היבשים ומדד הפופולאריות של הדגם הזה - הרכב הזה לא מקבל מחירון.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...