Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה בשביל חבר

 

איך מזהים את מנוע השני ליטר של הפורד סיירה מול 1.6 וה-1.8 ליטר? האם יש איזה שהוא זהוי

פשוט כדי להיות בטוחים איזה מנוע באמת מותקן ברכב?

 

תודה לעוזרים

 

גיא

פורסם

כן.

מנוע ה 2.0 מעט יותר גדול פיזית.

ההבדל לא גדול,אבל בעלי עיין חדה ישימו לב לכך.

בהנחה שמדובר במנוע פינטו,אין הבדל פיזי בין ה 1.6 ל 1.8.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אז אין איזה שהוא טריק כדי להיות בטוחים מה באמת מותקן ברכב? (למי שהוא לא חד עין) (מדובר בשני ליטר בהשוואה ל-1.6 ו-1.8 )

פורסם

זהו שלא.

חיצונית הם זהים לחלוטין וגם המערכות ההיקפיות זהות.

הסימן היחיד שיכול להיות בהנחה שהמנוע משנת 87' ומעלה,הוא בתוך המאייד(דיזות יותר גדולות..).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

OK.

 

תודה בכל מקרה על המידע.

 

אם יש עוד איזה שהם טיפים מה כדאי לבדוק בסיירה שני ליטר לפני קניה, אני אשמח לשמוע.

 

גיא

פורסם

GUY שלום !

אם תאסוף מאה אנשים חדיי עין לא ירגישו בהבדל,לכן אל נא תצטער אם אינך חד עין. :roll:

במנוע 1600 יש יחס דחיסה 1 ל-9.וב- 1800 1-9.3 אין הבדלים חיצוניים בינהם.

כדי לזהות, יש לפרק את המנוע ולבדוק,גובה הקרנק,אורך טלטלים,שטח תא השרפה.

או לפי קוד מנוע.

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אני דווקא חד עין, בנושאים בהם אני מבין. במנוע של סיירה - לא ממש. :wink:

 

בכל מקרה העברתי את חוסר היכולת לזהות לחבר שעבורו נשאלה השאלה, נקווה שהוא כבר ידע לבדוק בדיוק מה עשו ומה לא עשו.

 

שוב, תודה לעוזרים.

 

גיא

×
×
  • תוכן חדש...