Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה אתם משלמים על הHOT שלכם?


R'n'B
שימו לב! השרשור הזה בן 6656 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הוט העלו לי את הסעיף הגיע לי החודש 258 ש"ח על ממיר אחד עם 3 חבילות ואינטרנט 750K לא כולל הספק.

 

אם תוך שבוע לא באים לקחת את הממיר אני זורק להם אותו על הפרצוף של הבחורה בדוכן.

יאללה שיבואו כבר.

אז כדאי שתתחיל להתאמן על הזריקה שלך... הם לא יבואו תוך שבוע וגם לא תוך שבועיים..

 

נוהל הניתוק של הוט הוא כזה: תוך/עד 14 ימי עבודה מיום בקשת הניתוק יפנה אליך נציג מקשרי לקוחות(אפילו שכבר דיברת איתם), ינסה כמובן לשכנע אותך לא להתנתק, תגיד לא? אוקיי יגידו לך שיחזור אליך נציג ממחלקת הניתוקים.. תוך עוד מספר ימים יתקשר אליך "נציג בכיר" או "מנהל" וימליץ לך בחום על מבצעים שהוא יכול לתת לך, בתכלס אלה הנציגים שבאמת יכולים להוזיל לך את העלויות, אם תגיד לא, אז הנציג "הבכיר" יקבע לך תאריך ניתוק...ואז יגיע טכנאי לנתק אותך, יש מקרים שבהם החברה שולחת נציג שתפקידו נקרא "משמר שטח"- תפקידו לשמר אותך כלקוח שלא תתנתק אצלך בבית, אלה אנשים שבאים במסווה של טכנאי, עושים את עצמם מנתקים את הממיר, מוציאים כבלים, בסופו של דבר, אחרי כוס קפה וקצת עוגה, יתברר שהוא למד בבית הספר שלך ויש לו גם הוט וחבילה באמת באמת טובה שהוא ימליץ לך עליה, אם תגיד לא אז פה זה לא!

הוא ינתק אותך ואז מחכים שהקלדניות בחברה יסגרו את הפק"ע של הניתוק, ואז מגיע החשבון הסופי...(בחודש הבא כמובן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאמרתי לנציגה בקשרי לקוחות שאני מבטל מחר את ההו"ק היא אמרה שיומיים מיום בקשת הניתוק כבר מכינים לי חשבונית ככה שאם לטכנאי יקח מספר ימים להגיע אני משלם רק על עוד יומיים מהיום.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך להיות מחוייב רק על 5 ימי עבודה מיום תאריך הניתוק, יכול להיות שפרק זמן זה יקוצר, אבל בשום פנים ואופן לא יוארך!(החברה יכולה לחייב אותך מעל ומעבר אז עדיף וכדאי שתבדוק טוב טוב את החשבונית ואפליו תתקשר לשאול נציג שירות בנושא אם משהו לא ברור לך)

 

 

 

 

 

 

 

רוני, שראה יותר מדי אנשים מרומים ע"י חברות הכבלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...