Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רצוי לציין איזה מנוע אתה צריך, לאיזה סוג רכב, ואיזה שנה , איזה תיבת הילוכים,

 

והמתן לתשובתו של רפי לין, וחברים יודעים אחרים.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אדי שוב היתחלנו עם השריטה?

תיתקשר אליי מחר אני מכיר מישהו שרוצה למכור mit16 או משהו כזה (לא מבין בpsi)

פורסם

שמע יש מישהוא במסגר 25

ניתאי ת''א מוטרס מייבא מנועים טובים עם אחריות ל 3 חודש

יש א]שרות להרכיב את זה במוסך שלו...(שהוא עובד איתו)

יש לו הרבה מנועים של GTI...CTI 1900 ו 1600

מונעים שמיוביאים מח''ול ויש גם אפשרות לפירוק מהארץ

לך לשם תבדוק מנועים תבדוק את הבעלים לא תיתאכזב

תבקש את ראובן תגיד לו שהרב חיים רבי שלח אותך ושאתה חבר של תלמיד שלו

ייעשה לך מחיר טוב ואולי 6 חודשי אחריות כמו לפיג'ו של אחי

פורסם

אדי לפי מה שהבנתי כבר לא מאשרים מנועי 1.9 ל 205 כל עוד הרכב לא ניקנה ככה מהחברה.

במידה ואני צודק אז לפי דעתי אם כבר לא חוקי אז לפחות שיהיה חזק ואם אפשר כבר על הדרך אחד מוגדש אז למה לא?

פורסם
שמע יש מישהוא במסגר 25

ניתאי ת''א מוטרס מייבא מנועים טובים עם אחריות ל 3 חודש

יש א]שרות להרכיב את זה במוסך שלו...(שהוא עובד איתו)

יש לו הרבה מנועים של GTI...CTI 1900 ו 1600

מונעים שמיוביאים מח''ול ויש גם אפשרות לפירוק מהארץ

לך לשם תבדוק מנועים תבדוק את הבעלים לא תיתאכזב

תבקש את ראובן תגיד לו שהרב חיים רבי שלח אותך ושאתה חבר של תלמיד שלו

ייעשה לך מחיר טוב ואולי 6 חודשי אחריות כמו לפיג'ו של אחי

הייתי אצלו היום :shock: הוא זה שהציע לי את העיסקה הכי טובה , שרשמתי פה.

יש לך איזשהו קשר אליו?

המקום נראה מאוד מכובד ומסודר. לא איזה ג'נקייה עם ים מנועים.

 

אופק עזוב , יש לך הונדה.. ;) תהנה. הכל בסוף יהיה חוקי.

פורסם
אופק אני לא בקטע של MI אני מעדיף להשאר 4צילינדר קצת יותר חזק , וחוקי.

ה MI16 הוא באמת "קצת" יותר חזק ועם קצת מאמץ הוא גם 4 צילינדר.

פורסם

אדי אתה מנסה להתחיל עם הריב האצ'בק נגד 205?! בוא נסכם ככה: שלך יודעת לפנות, שלי יודעת ללחוץ :wink: . אהה כן, לי גם יש דשבורד...

×
×
  • תוכן חדש...