Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לשדרג את המערכת שלי וזקוק לעזרתכם .

 

מה שנשאר : טיוטרים מורל עיליית - mt23 מקדימה.

פולס 6x9 מאחורה

מגבר gto75.4 -jbl נתון : 4x104rms 2x280rms

מגבר red sound נתון : 2x100rms

מגבר מונו 1500d - hifonics - נתון : 1x450rms- 1x900rms - 1x1500rms

 

אני זקוק ל :

 

hu - על פי המלצתכם, pre out גבוה שיכלול קרוס לטויטרים למידים ולסאב(3waycross) - עד 2500 שח.

או פשוט יותר ואז יחידת קרוס נפרדת - הבנתי שהקרוס בהד יוניט הוא הכי טוב .

מידים לקדימה - נצילים, איכותיים עד 1500 שח.

סאב: דרושה התאמה לתיבה של 1cf, נצילות מעל 90(לא מתפשר), או אחד עצבני מאד - או שניים עצבניים, מכל מקום שיהיו סך הכל חלשים מהמגבר ב 25%-30%.

 

הכוונה :

לחבר כל אלמנט על מגבר נפרד ולבצע שליטה על החיתוכים מההד יוניט - או המלצה ליחידת קרוס נפרדת.

לחבר את הטויטרים על הרד סאונד , מידים (קדימה על הjbl ) בגישור .

פולס על ההד יוניט יש אפשרות לנתק את הטויטרים מהם - לכן אני רוצה pre out גבוה .

 

סאבים - כאן יש בעיה - אני רוצה פאנץ מהיר ( מוזיקה אלקטרונית - xmax נמוך{קצר})

ויחד עם זאת שירדו נמוך (מוזיקה שחורה, ג'ז, רגאי, ראפ- xmax גבוה {ארוך})

 

 

אני פתוח להצעות - שינויים והמלצות - ובעיקר לתגובות .

 

ממתין בכיף מקווה שזה לא כבד מידי .

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם
אתה מעדיף רק חדש?

הכל תלוי במחיר - אבל אני פתוח להכל

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

הייתי משלב את הטוויטרים שלך אם מיד באסים של פוקל יש פה מיכאל שמוכר את הסט הגבוה לשהם UTOPIA ב מחיר טוב לדעתי. שלום סבבה לגמרי. בקשר לרדיו דיסק יש את ה8600 של פיונר אם אני לא טועה יש לו אפשרות לעבוד ב3 WAY. או ש9855 של אלפיין לדעתי נוח יותר ויפה יותר.

 

סאב אולי CERVIN VEGA V MAX.

V MAX היתכוונתי ל 12 אינץ'!

אני רואה שאתה אחד הרצינים שבאמת רוצה ליבנות משהו טוב.

פורסם
הייתי משלב את הטוויטרים שלך אם מיד באסים של פוקל
אני קצת חושש - הרי גם הוא עובד עם טיטרים של מורל - למה הוא מוכר - מצד שני הם 100 rms לחיוב ושלילה.

לחיוב: ככה אני אוכל לחבר את האחוריים על המגבר ואז את הטויטרים על ההד יוניט או להיפך - לשלילה : האם הם יהיו חזקים מספיק לסך הכל המערכת ? .

 

בקשר לרדיו דיסק יש את ה8600 של פיונר אם אני לא טועה יש לו אפשרות לעבוד ב3 WAY. או ש9855 של אלפיין לדעתי נוח יותר ויפה יותר.

אכן - חשבתי באמת על האלפיין ( 9855 או 9835 ) או על הפיוניר 8600 או סידרה 8 פרמייר.

הכל שאלה של מחיר וכמובן הבדלים בניהם שאני לא יודע אותם כמובן .

 

 

סאב אולי CERVIN VEGA V MAX.

V MAX היתכוונתי ל 12 אינץ'!

סאב זקוק לנפח תיבה גדול מידי -

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם
סאבים - כאן יש בעיה - אני רוצה פאנץ מהיר ( מוזיקה אלקטרונית - xmax נמוך{קצר})

ויחד עם זאת שירדו נמוך (מוזיקה שחורה, ג'ז, רגאי, ראפ- xmax גבוה {ארוך})

.

לדעתי תיקח יש פה בנאדם שמוכר סאב של jlaudio

13w7

זה יתאים בדיוק למה שאתה מחפש... 1000 אר אמ אס

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
לדעתי תיקח יש פה בנאדם שמוכר סאב של jlaudio

13w7

זה יתאים בדיוק למה שאתה מחפש... 1000 אר אמ אס

כן סאב מדהים - זה אפילו לא מתקרב לתאר את היופי שלו, אבל היה לו בדיוק כזה מגבר בהתנגדות של הסאב - 3 אום - המגבר נותן 600 rms _ וזה לא מספיק לו, אני יודע, שמעתי אותו .

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם
כן סאב מדהים - זה אפילו לא מתקרב לתאר את היופי שלו, אבל היה לו בדיוק כזה מגבר בהתנגדות של הסאב - 3 אום - המגבר נותן 600 rms _ וזה לא מספיק לו, אני יודע, שמעתי אותו .
התנגדות של 3 אום

בחיים לא שמעתי....

איך זה?

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
התנגדות של 3 אום

בחיים לא שמעתי....

איך זה?

כן - יש לו שני סלילים של 1.5 אום - סך הכל : או 3 אום או 0.75 אום - תלוי איך תחבר .

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם
אם אתה לא מכיר את הסאב בכלל אז למה להציע?

דרך אגב CERVIN VEGA VMAX 10 אינץ' צריל תיבה של 20 ליטר!

יש לי תיבה כפולה מוכנה כבר ל 12 אינץ - מקסימום אני חותך אותה לשניים בשביל סאב אחד, אבל היא בנויה סוף ואני לא מוותר.

 

רומן אני שמח על תגובותייך - האם המידים שהצעת הם היחידים לדעתך או שיש דברים אחרים אולי של רוקופורד ?

 

לגבי הד יוניט - מה המומלץ מבחינת פיוניר שעונה על הבקשות .

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

לאור הסיבוך בתרד הזה - החלטתי לפצל את כל השאלות בתרדים עצמאיים

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

×
×
  • תוכן חדש...