Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז רגע לפני החלפת המנוע, אני רוצה לבדוק אופצייה לעשות אוברול (חלקי\מלא) למנוע.

 

הרכב, כרגיל, פז'ו 106XSI נפח 1.6 ליטר, הרכב עם 186K ק"מ.

 

 

 

כמה שאלות לגבי זה:

 

1.מה החלקים המוחלפים באוברול חלקי ?

 

2.מה החלקים המוחלפים באוברול מלא ?

 

3.דגשים מיוחדים בביצוע אוברול (הכוונה- האם צריך לתת לבעל המקצוע דגשים מיוחדים?)

 

4.האם באוברול מתבצע גם שיפוץ של הראש מנוע או שהטיפול רק לבלוק עצמו?

 

5.האם אוברול מלא באמת מביא את המנוע למצב כמעט חדש כמו שאומרים ?

 

6.יש המלצות לבעלי מקצוע (באיזור ת"א רצוי) שמתעסקים בזה?

 

7.מחירים פחות או יותר לביצוע אוברול חלקי\מלא?

 

 

במנועים ספורטיביים אני משער שישנם חלקים שמחוזקים, האם בעלי המקצוע לוקחים את זה בחשבון בביצוע האוברול (במילים אחרות- יכול להיות שיוציאו מהמנוע חלק מחוזק ויתקינו במקומו חלק רגיל? )

 

אשמח לתשובות רציניות כיוון שאני לא ממש מבין באוברולים ואני רוצה לבדוק את העניין לעומק, כי מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד פדנט בכל מה שקשור לרכב, ואני מעוניין להגיע לתוצאה הכי טובה שאפשר.

 

למרות שאין קשר מיוחד למה ששאלתי, הבעייה עם הרכב שהתחילו לו נקישות חזקות מכיוון הבלוק מנוע, הנושא נבדק בשטחיות במוסך (בלי להרים ראש מנוע) והבעייה היא נקישות חזקות מכיוון הבלוק מעל 2000 סל"ד, ככל הנראה מחזיר שמן סיים את חייו תו"כ נסיעה, מנוע איבד שמן במהירות (נסיעה מנהלתית ארוכה) וככל הנראה (לא בטוח) הקראנק התחיל לדפוק.

 

עידן.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תשובות -

 

1. אובראול חלקי יכול לכלול החלפת חלקים שונים - תלוי במכונאי - החל מהחלפת רינגים ושיפוץ ועד אובראול מלא.

 

2. שוב, תלוי במכונאי - אבל צריך לכלול החלפת כל המיסבים (לעיתים גם טיפול בקאמשפט), שיפוץ ראש מנוע, ניקוי יסודי של חלקי המנוע המפורקים לרבות מעברי מים, אטמים, משאבת מים+שמן.....

 

3. עדיף לבצע אובראול אצל בעל נסיון במנוע מהסוג המפורק.

 

4. גם וגם.

 

5. כמעט כמו חדש....אבל ברוב המקרים הוא מחזיק פחות ממנוע מקורי.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

ירון תודה רבה על כל האינפורמציה !

 

 

יש עוד מישהו עם נסיון באוברולים וכו' שיכול להוסיף עוד מידע ?

 

כמו כן המלצות לבעלי מקצוע במבצעים את זה וטווח מחירים פחות או יותר (התשלום יהיה במלואו במזומן).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אובראול יוצא נהדר כשיודעים לעשות אותו נכון.

בגלל שלא תמיד עושים אותו נכון הוא יוצא לרוב פחות טוב ממנוע חדש.

בחיפוש ניתן למצוא בתי מלאכה/מוסכים מומלצים לעבודות כאלו.

×
×
  • תוכן חדש...