Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידוע לי שלAUDI יש קורס נהיגה בשלג/קרח עם רכבים שלהם המצויידים במערכות QUATTRO..

פעם צ'מפיון הציעו לנו.. אז אתה יכול לצלצל אליהם ולבקש פרטים.

 

פרטים על הקורס של BMW תוכל לקבל בסוכנות של BMW..

וכמדומני גם למרצדס יש משהו שכזה - פרטים בסוכנות

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני חוזר על העצה שלי - תתחיל בלימוד נהיגה בסיסית. קורס נהיגת מירוץ בשלב הנוכחי ייתן לך טעימה, על קצה המזלג, של נהיגה במכונית מירוץ וזה לבדו לא ייקדם הרבה בתור נהג ולא ייקדם אותך בכלום בתור נהג מירוצים.

רוצה להתחיל להרגיש כמו במירוץ, תתחיל בהתחלה - קארטינג.

 

תראה, לקורס הראשון שעשיתי ב-GET הגיע בחור שעשה בדיוק שבוע לפני כן קורס נהיגת מירוץ בבית הספר של ג'ים ראסל. ב-GET הוא היה צריך להתחיל מהתחלה, הקורס הקודם לא נתן לו שום יתרון. בדיעבד הוא טען שקודם כל הוא היה צריך ללכת ל-GET ולאחר מכן לבית הספר למירוצים.

 

אם תלך על התנסות ברכבים לא שגרתיים זה מה שתקבל, חוויה, אבל כנהג זה לא יקדם אותך הרבה. בכל מקרה אתה יכול לפנות לראם סמואל ממסלולים ולקבל שמות של בתי ספר רלוונטים בצרפת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה לגבי קורסים בארה"ב? קיימת חיה כזאת? בפרט NORTH EAST COAST

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
falou תודה על היעוץ אבל לא מצאתי פרטים על קורסים של GET אתה יכול קצת לפרט ?

אני יכול לפרט הרבה אבל GET עצמו נסגר לפני שנים, למיטב ידיעתי. מעבר לזה, שאל ונען.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ל-Get יש שם חדש: www.objectif-maitrise.com

 

אני מסכים עם falou.. אם אתה רוצה להתחיל במשהו - קארטינג.

 

זה יקנה לך את העקרונות הבסיסים של נהיגת מסלול.

 

 

 

מה לגבי קורסים בארה"ב? קיימת חיה כזאת? בפרט NORTH EAST COAST

אולי פה תמצאי את מבוקשך: http://www.racingschools.com/rs/

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אולי פה תמצאי את מבוקשך: http://www.racingschools.com/rs/

תודה - יש שם דברים מאוד מעניינים אבל בעיה אחת - אין טווח מחירים לקורסים...

 

כמה אתם מעריכים שקורס יכול לעלות? כשמדובר במכוניות סטוק (סטייל NASCAR)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

בראש הדף יש לוגו ובו כתוב.

 

Call Us 877-463-7223

 

שזה אומר... תתקשר אלינו, לכן תרים טלפון, תשאל ותקבל תשובות

לא תוכל לדעת בהתכתבות באינטרנט כמו שלא תוכל ללמוד לנהוג כאן ...

 

תפרסם מחירים, אולי גם אני אתפתה ...:)

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

שוב תודה על התגובות אבל יש ניסיון בקארטינג והמשקל שלי לא גורם לי להיות לא תחרותי

במירוצים בהם השתתפתי בנחשונים בליגת הסניורים, כך שעם קרטינג סיימתי לבינתיים.

אולי באמת אתייעץ עם ראם סמואל במקום לחפור באתרים בגרמנית/צרפתית.

ב racing school ביה"ס האירופי היחיד הוא של ג'ים ראסל באנגליה שהמסגרות

שלו הם יומיות בלבד וכוללת נהיגה "חווייתית" יותר, מאשר הכשרה מעשית.

פורסם

טוב זה לא ממש אקטואלי לרגע זה כי אני טבה לארה"ב רק בספטמבר - אבל רציתי לעשות איזה מחקר קטן. כשיגיע הזמן - אני אעשה בירורים ואציג מסקנות :)

 

יוליה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

×
×
  • תוכן חדש...