Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עובי תיבה לL7


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי הצעה לקנות תיבה פורטד 92 ליטר בזול אבל הבעיה שלי היא שהיא 17 מ"מ האם זה מספיק או שלא לקנות?
התיבה מרופדת?

אם לא אז אתה תוכל להוסיף שם חיזוקים וזה יעזור מאוד.

כמה רוצים על תיבה.

אם תרצה אני יעזור לך.

פורסם

17 זה סביר אם כי לסאב הזה הייתי מראש משקיע ובונה 19 מה שכן מעבר ל19 זה מיותר.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני קונה אותה ב100 ש"ח ואני לא רוצה להשקיע יותר מידי כי כנראה אני עוזב בקרוב אז כל עוד אני לא יודע אני לא משקיע יותר מידי על המערכת

התיבה היא ללא ריפוד

כרגע יש לי תיבה באוטו היא אטומה 32 ליטר והיא לא מתאימה לי ..

אז 17 יספיק לי ?

ואיזה חיזוקים אני צריך לעשות? וכמה זה יעלה?

פורסם

אם אין לה חיזוקים זה לא בעיה לעשות אותם לבד,

 

לא משהו מסובך,אם תביא את התיבה דבר איתי אני יעזור לך לחזק

 

אותה אם בכלל צריך.

פורסם
אני קונה אותה ב100 ש"ח ואני לא רוצה להשקיע יותר מידי כי כנראה אני עוזב בקרוב אז כל עוד אני לא יודע אני לא משקיע יותר מידי על המערכת

התיבה היא ללא ריפוד

כרגע יש לי תיבה באוטו היא אטומה 32 ליטר והיא לא מתאימה לי ..

אז 17 יספיק לי ?

ואיזה חיזוקים אני צריך לעשות? וכמה זה יעלה?

יתכוונתי לעזור-בלי כסף.
פורסם

אהההה כנראה שלא הבנתי נכוןןןןן מצטער ...

באמת תודה...

אולי תשאיר לי את הפלא שלך בפרטי כי כנראה יום שני אני אהיה בתל אביב ואני אוכל לקפוץ אלייך (אני מחיפה במקור)

×
×
  • תוכן חדש...