טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,803 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 882 צפיות
אנשים אני חייב עזרה ממכם איך קוראים לצבע שאיתו אני צובע את החלקים של הביפנים של האוטו כלומר צביעת פנים (מה השם של הצבע שאיתו אני צובע את הפלסיטק של הדשבורד
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם !! יש ברשותי פיאט אונו שנת 93 מנוע 1000 fire המכונית אצלי כשנה והק"מ 87 אלף, השנה החלטתי לעשות לה טיפול לבד) כל מה ש אוכל( יש מ"ס שאלות: 1. בדפי יצרן של האוטו רשום שיש להחליף שמן גיר fiat zc 90gear oil השאלה היא איך אני מפרש את זה למושגים של מה שניתן לרכוש בחנות. 2. כשקניתי את האוטו לפני כשנה בבדיקה נאמר לי שהקלאץ ברבע האחרון שלו נסעתי מאז כ5 אלף ונראה לי שצריך כבר להחליף כי האוטו סוחב פחות טוב מבעבר. איך אני יודע שיש צורך בהחלפה ואם כן כמה זה אמור לעלות, מצאתי מוסך שאומר עבודה 400, והחלק 330, כאשר החלק הוא לא מקורי האם התחליף הוא טוב ? ואיך אני יודע שעוד לא עברתי את התחום שבו אני כבר משפשף את גל ההינע? 3. בדקתי בחנות לגבי רפידות בלם קי…
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב ! יש לי טויוטה יאריס סול 1300 אוטומט שנת 2002 בשנה אחרונה הרגשתי נקישות מצד שמאל קדמי במהירות מאוד איטית על כביש משובש (ביציא מהבית יש לי קטע קטן כזה). פניתי למוסך מורשה עם בעייה הזאת. אחרי בדיקות רבות וארוכות לא מצאו שום תקלה וקבעו שצריך להחליף בולם זעזועים שמאלי קידמי. אחרי החלפה אין נקישות ,אך יש בעייה חדשה : אני התחלתי להרגיש (מהיום החלפה) שאוטו מתנהג בצורה משונה : במהירות גבוה יש רעידות אם יש כביש משובש אני מרגיש כל אבן ואני מרגיש חוסר איזון קטן גם בנסעיה איטית. אוטו עבר איזון גלגלים + פרונט + צמיגים חדשים. עברתי 60000 ק"ם בנוסף אני קראתי ושמעתי שכאשר מחליפים בולמים ,אז תמיד מחליפים זוג. היתי רוצה לשמוע דעתך בנושא ז…
הודעה אחרונה מאת ivanovyu, -
- 10 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
טוב ,לאחר שברגי הראש נחתו בסוף השבוע האחרון (הקופסה צמודה אלי ,ליד המיטה ליתר בטחון) ולאחר שנרכשו גם פריטים שחלקם התברר כמיותרים לחלוטין , התחלתי לעבוד על הראש: ראשית הכוסיות (בחולם לא שורוק) ששכבו בנחת באמבט שמן מאולתר חזרו למקומן , את שאריות האטם של סעפת היניקה ריססתי בספריי מסיר אטמים שהצחיק את השאריות , ואז עברתי להשתמש בסכין גילוח שכבר פחות הצחיק , אחרי כמה וכמה מחזורים של ריסוס וגילוח עדין (כדי לא לשרוט את המתכת) השאריות הוסרו והתחלתי לעבוד על המשטח , בהתחלה עם נייר לטש עדין, אחר כך עם כרית ליטוש יהלום לליטוש 6-16 מיקרון ,בתוך הכרית יש גרגירי יהלום שלאחר השיפשוף הראשוני הם נחשפים ומתחילים לעשות את פעולתם כך לטענת המוכר בפועל:חארטה ,לא יהלום ולא נעליים רק כמה ש…
הודעה אחרונה מאת levil, -
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
טוב אני נוסע לעבודה , נגיד סתם פתאום מושך את הראשון עד הסוף אז סבבה הוא מהיר רצח אבל אני יודע בוודאות שהטורבו לא נפתח בכלל מצד שני אני יורד לאיילון נוסע בחמישי על 100 ופתאום בלי שאני עושה כלום אני מרגיש אותו נפתח ואני מוסיף קצת קצת על הגז וזה כבר 150 ולשאלה , איך אני יכול לשלוט מתי הוא יפתח ומתי לא ?. איביזה 2001 טורבו 20 V תודה מראש !
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב . בזמן האחרון לאחר קטע נסיעה ארוך מעל 50 ק"מ נשמעים רעשים ברכב בזמן היגוי בלימה והאצה והם לא מגיעם מאזור המנוע הרעש מזכיר מגע של חלקי מתכת. יש למישהו מושג מה זה או שניתקל בתופעה דומה? אשמח לקבל עצות ומידע.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
רבות דובר על החלפת שיר גיר ידני ברכבי פג'ו-סיטרואן כאן בפורום, להלן התהליך, מצולם כרגיל במקרה הספציפי הזה מדובר ב- 106 ראלי דור שני (תקף לכל משפחת פג'ו-סיטרואן, קרי: 205, 306, 106, ZX, AX, סקסו ושות'). שימו לב: לביצוע ההחלפה יש להצטייד במפתח 8ממ על 8ממ לצורך פתיחת בורג ניקוז השמן בגיר - וכמובן במשפך מתאים (רצוי עם מאריך). תהנו, איציק
הודעה אחרונה מאת danniel, -
- 25 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היום נשרף לי פיוז שקשור ככל הנראה למערכת הסטראו, פרקתי את המערכת שלי, ובטעות גרמתי לקצר, השעון זמן מעל המערכת זה שנמצא במרכז הקונסולה הפסיק לעבוד, מישהו יודע אולי איזה פיוז שרפתי ומה המשמעות שלו ?
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
קניתי מצבר חדש, "עבדתי" קצת על האוטו עד שהוא הסכים להניע (הצ'וק כנראה פגום ולכן הייתי צריך להסיר פילטר, לסתום את פתח היניקה של הקרבורטור בשביל ליצור בצורה מלאכותית תערובת עשירה), ולבסוף גיליתי שהמנוע עובד יפה מאוד ביחס למנוע שלא עבד לפחות 5 שנים. אז המנוע עובד מצויין, אבל הקרבורטור כנראה לא שרד טוב כמו המנוע. הבעיה היא כאשר נותנים לחיצה "בריאה" על דוושת הבנזין (כאשר לפני זה המנוע היה בסל"ד סרק) המנוע מתחיל להחנק, לעיתים רחוקות הוא נכבה ובד"כ הוא נחנק לשניה ואז הטורים עולים ... האם זה סימן שהגיע הזמן לשפץ את הקרבורטור ??? כי לפי דעתי נוצר מצב של תערובת עשירה או עניה מדיי, ולכן הבעיה בקרבורטור ... האם הבעיה יכולה להגיע ממקור אחר שאני לא לוקח בחשבון ?? נ.ב. איפה …
הודעה אחרונה מאת hatzkel, -
-
- 2 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אהלן חבר'ה. הבאתי באגי על בסיס חיפושית, אני מעוניין להוריד את המנוע והגיר מהשלדה ביחד. יש לי בעיה אחת, אני לא יודע איך לפרק את הציר של הגלגלים האחוריים שמחוברים לגיר, כלומר איך אני מפריד את הגלגלים האחוריים מהגיר? (אני לא יודע איך לנסח את זה יותר טוב, מצטער...). הנה תמונות....
הודעה אחרונה מאת שי .מ., -
- 0 תגובות
- 629 צפיות
יש לחבר שלי 206 XS שנת 2001 מנוע 1600 ידנית. הוא מעוניין לבטל את הממיר הקטליטי ולהחליף לדוד פתוח. שמעתי מכל מיני אנשים שניסו ברכבים אחרים להסיר את הממיר וזה גרם אצלם לאי יציבות בטורים ולעוד כל מיני בעיות . השאלה שלי היא לבעלי אותו רכב בדיוק אשר ניסו\הסירו את הממיר - האם יש תופעות לוואי - או לא? בתודה מראש לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת ymalool, -
- 0 תגובות
- 796 צפיות
מדובר בדגם שמקביל לדעתי ל MVP 625 של "רב בריח". הדגם הוא WINTEC דגם LS635. האם מישהו מכיר? למישהו יש את זה על הרכב? מרוצה מהרכישה או לחילופין אינו מרוצה? בעיות שיש למערכת? אשמח לשמוע, אלעד.
הודעה אחרונה מאת Elad 106-xsi, -
- 3 תגובות
- 929 צפיות
היי, בבעלותי פיאט בראבו 97. כאשר אני לוחץ על הכפתור של מקור האויר במזגן מבחוץ או שיעשה סירקולציה פנימית אני לא מרגיש כלל בהבדל. כלומר, בשניהם נכנסים ריחות מבחוץ כמו פליטות רכבים וכו' ואין כל הבדל בטמפ' בתא הרכב. אציין, כי בעת שאני לוחץ על המפסק הנורית כבית או נדקלת. האם ישנו איזה שהוא ממסר או משהו שאני יכול לבדוק בעצמי? המון תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 41 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
רציתי לדעת מה המחירים של מוט מייצב ואיפה אפשר לקנות... אני חיפשתי בפורומים חנויות שמתעסקות בשיפורים בסגנון ולא מצאתי (באיזור המרכז קרוב לראשון רצוי)
הודעה אחרונה מאת red soldier 205, -
-
- 15 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכם. אני רוצה להחליף קלאצ באוטו ורציתי לדעת איזה כדאי,בעיקרון אני רוצה קלאצ חזק יותר מהאורגנלי השאלה איזה חברה מומלצת,ומה ההבדל בין המחירים. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת BLUE-R, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בחלונות מותקן מנגנון המונע סגירה במקרה של הפרעה במהלך עליית החלון. החלונות אצלי מגלים רגישות יתר ונבלמים כבר בחצי הדרך ויורדים בחזרה. לפעמים אני צריך להרים חלון 4 פעמים עד שהוא מחליט לעלות עד הסוף. בספר הרכב רשום כי על מנת לאפס את המנגנון יש לפתוח את החלון עד הסוף ואז לסגור אותו עד הסוף, אך לאחר פתיחה עד הסוף, החלון מסרב לעלות עד הסוף וחוזר חלילה. אגב, מישהו יודע אם ניתן לכוון חיישן התאורה לסף רגישות נמוך יותר כדי שהאורות ידלקו מוקדם יותר?
הודעה אחרונה מאת romer-, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איפה יש משחטות (פירוקיות) למכוניות מרצדס, במיוחד של שנות ה-80 למיניהם, אם מישהו יודע זה יעזור לי מאוד ! תודה לכל מי שיעזור
הודעה אחרונה מאת Sefi, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
מאיפה ? באיזה מחיר בערך? ואם אפשר מספרי טלפון של יבואני מנועים. תודה.
הודעה אחרונה מאת לנצ'יהוליסט, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אני צריך להרכיב את הראש מנוע וצריך לשם כך ברגים חדשים (אלו ברגי TTY) , בחברה ובג'אן אין וצריך להזמין מחו"ל (נמאס כבר משרודר המנייקים והגנבים אין כמעט כלום במלאי ומחיר מפולפל ביותר) יש למישהו עוד מקור עבור מנוע הXU10J4? אין יבואן ל ARP בארץ אבל משהו ברמה טובה גם יספיק המקורי זה MAILLOR אולי יש לו יבואן נוסף? הברגים המקוריים הם עם ראש טורקס שקוע ( נקבה)
הודעה אחרונה מאת levil, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אז ככה יש לי יונדאי אקסנט 96, היום כשיצאתי מהחניה, בטעות "שיפשפתי" תדלתות (תדלתות = את הדלתות)מימין (סתכלו (סתכלו = הסתכלו בבקשה)בתמונות) אז ככה אני צריך שתעריכו לי כמה יעלה לתקן את זה?, אמרו לי שבפגיעה במקום רגיש בדלת התיקון יעלה הרבה אבל לפי דעתי זה לא כי הפגיעות לא ממש עמוקות וזה בחלק התחתון של הדלתות, אבל סתכלו (סתכלו = הסתכלו בבקשה)אתם ותגידו לי מה אתם חושבים. ואם אתם מכירים פחח טוב וזול בבאר-שבע אז תגידו לי. ובבקשה כמה שיותר מהר!!!! תודה.
הודעה אחרונה מאת אנטיזחן, -
-
- 4 תגובות
- 825 צפיות
בוולו יש הכנה אבל אין חגורות מאחור. יש לי חגורות במצב חדש- הבעייה : יש לי ראשי ברגים אבל ללא אומים. האם כל אום (בקוטר הנכון) מתאים או שיש כאן משהוא מיוחד??
הודעה אחרונה מאת Sagie Keinan, -
- 3 תגובות
- 943 צפיות
יש לי פונטו 95, ושמתי לב לאחרונה שביום חם כאשר הרכב עמד הרבה זמן בשמש יותר קשה להניע אותו מאשר בהנעת בוקר כאשר הטמפ' עוד יחסית נמוכות. בשעה 8:00 הרכב מניע תוך ממש מאיית השנייה איך שמסובבים את הסויץ'. בשעה 17:00 לוקח לו משהו כמו שנייה אולי שנייה וחצי להניע. חשוב לציין שזאת כל הבעייה ואין בעייות הנעה רציניות. ולמי שיש ספק אז אני מחכה בשני המקרים שהמשאבת דלק תכנס לפעולה (סיבוב של חצי מפתח) מאוד איטי לצערי בפונטו. תודה.
הודעה אחרונה מאת unix, -
- 1 תגובות
- 969 צפיות
חייב ממיר או לא? (איביזה 94) ומה לגבי הדודים? יש לי בנוסף לממיר עוד 2 דודים! אחד ראשי (רגיל האחורי) ואחד אמצעי... אפשר להוריד את האמצעי ולהשאיר דוד אחד?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אז טוב, בשעה טובה הייתי בטיפול 30000 לפוקוס. בנוסף לטיפול עצמו ,החליפו לי רפידות בלמים לשני הבלמים הקדמיים. הוסיפו לי עוד חריטת צלחת דיסק. הבנאדם שעשה את העבודה טוען שאלה הוראות היצרן ושבפוקוס ומאזדה כשמחליפים רפידות ודיסקיות, חובה לעשות חריטה. האם זה נכון? שאלה נוספת - בתור אחד שלא בולם בפראות אף פעם (אני תמיד מוכן לכל מיני הפתעות בכביש), ושלא לוחץ ברקס כל שני מטר, האם השחיקה היא כזאת גבוהה שצריך להחליף רפידות?
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
- 1 תגובות
- 852 צפיות
אני רוצה להחליף את הקלאץ באוטו שמעתי על חברה בשם LOUK למרות שאני יודע שבפיאט המקור זה VALEO אולי מישהו מכיר את החברה הזאת ויודע מה ההבדל ומה המחיר???
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 15 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
נכנסתי לי ענף בכרמי יוסף לרדיאטור ואני לא יודע אם איזה חומר לתקן את זה תודה!
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 5 תגובות
- 742 צפיות
אוקיי אז הלך הרדיאטור. האוטו מתחמם יותר מידי (וזה הרדיאטור עצמו, לא ונטה ולא כלום) ממה שביררתי חדש יעלה 600 ש"ח...זה יקר מידי כרגע. יש אלטרנטיבה יותר זולה ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת לנצ'יהוליסט, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מידי פעם נדלקת נורת האזהרה (נורה כתומה) של ה-ABS. הבעיה שהתקלה לא קבועה ,כיבוי ,והדלקה מחדש בדר"כ מכבה את הנורה. התקלה מופיעה בערך כל חודש וחצי. האם מישהו נתקל בבעיה ? תודה, אורן
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
1. בפורום מקביל ("P.S.I") ניקה אחד המשתמשים את "מנוע הצעדים" של רכבו (106 ראלי דור 2 [נדמה לי]) - ובכן, זו לא פעם ראשונה שאני נתקל במושג והגיע הזמן להבהיר את הנושא...מה זה? למה זה? תפקידו בכח? איפה הוא יושב?...וזה אומנם נשמע דבילי - אך האם גם ב XSI קיים הדבר? 2. מה אומר המושג "דור I" או "דור II" - הכוונה בטוח לייצור בשנים אך מאיזו שנה ועד איזו שנה גדל כל דור ודור? תודה מראש לעוזרים, אלעד.
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום איך אני מוריד את כל הג'יפה שהצטברה על המכסה מנוע מבפנים? אתם יודעים כל השחור... השמן וכל הלכלוך הזה זה לא יורד עם מים וסמרטוט וספריי קרבורטורים יהרוס את הצבע...
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
מי מחובר 78 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 592 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Paprika-Metuka
- שי
- WA_SA123
- Camaro 92
- עוזי ל
- דובצע
- דורוןמסורי
- yuvk
- Itzik-b
- ofir1000
- Nemesis
- לב טוב
- beastmodeisr
- elera
- BoazB11
- waterman
- Menro
- pooh-bear
- Shay Shd Dave
- אהרן ג
- adi89
- fishmanl
- nissan1211
- green
- לירון .ה.
- עמרי לייט
- של
- samg
- misterb
- sf8833
- רפוליי
- asz
- bigfoot7375nadav
- nadavd4
- Igalz
- amirtoar
- ik3
- אלעדיקו
- omricn
- Johnathan
- EliC25
- mei1
- amosbmw
- Ilan3
- taranta
- tan tan
- איציק נ.
- זה עולם מסובך
- MadCat_LE
- om2
- mh53
- Cycleman
- Moshe c
- elad_w
- carsgo
- Nico62
- wa11a
- Shay m3
- shai590
- Dudo
- חגאי א
- Guy M
- theRodeus
- פליקס
- mottis
- blackpolo
- David32
- Tal7
- amirgermany
- URSH
- פינדר
- natco
- RK
- Gosser1860
- Pika007
- YULI1
- ArikB
- נהוראי משה