Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאחר ותאורת הפנים בטווינגו על הפנים, החלפתי את הנורה הסטנדרטית בחמישה לדים על פי פרוייקט גרמני שמצאתי ברשת.

 

ברנו, יש בחלק העליון שבין מגיני השמש מעגל מודפס חשמלי ירוק ועליו ארבעה מרכיבים מרכזיים:

1. 3 פינים שקשורים לתאורה ומקשרים אותה לדלתות (תקינים לחלוטין).

2. רתמה שמחוברת למנגנון הנעילה של הדלתות (נראית תקינה).

3. לחיץ קטן שמאפשר נעילה של הדלתות.

4. שני חוטים המתחברים אל מרכז הלוח (אני חושד שאחד מהם רופף).

 

הבעיה- היום הרכבתי את בית המנורה המשופר, והנעילה החשמלית הפסיקה לעבוד. ניתקתי אותו, והיא עבדה.

חשדתי שהמעגל נוגע בחלק העליון של הרכב (יש שם שני ברגים), אז וידאתי שיש שם בידוד ושאין מגע.

חיברתי שוב- המעגל לפעמים עבד ולפעמים לא. רססתי ספריי מגעים על הרתמה ובכלל, ייבשתי- עבד. אחרי חמש דקות- הפסיק לעבוד. עכשיו- לא עובד.

 

אני חושד שאחד משני המגעים של החוטים המרכזיים רופף. אולי עלי לנתק אותו ולהלחים שוב? למישהו יש ניסיון עם הרכיב הזה ברנו?

לחלופין- האם יש לכם המלצה על חשמלאי אזעקות זול באזור הצפון, שינטרל את כל הסיפור הזה?

 

תודה מראש.

1.JPG

2.JPG

פורסם

ומה עם החישוב של המתחים?הכוונה אם צריך להוציא פיוז?אם הנעילה"לפעמים עובד לפעמים לא",אז או שיש מגע רופף באמת,או מעט מידיי מתח.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

דני זומרשטיין. או שעוד שנייה הוא יקפוץ כאן ויעזור לך או שפשוט תפנה אליו.איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני לא יודע מה בנית ומה עשית, מה שבכל אופן, הזהר, שעוד מעט הנעילה כבר לא תעבוד בכלל

 

כדי לא לגרום נזק, וזה בדיוק מה שאינך רוצה לעשות, יש להזהר מ"משחקים" ו"ניסויים".

 

אם המעגל שבנית,אמור לקבל מתח רגיל (12-14.4V ) יש לחברו לאחר היחידות האלקטרוניות, כלומר במקום החיבור של הנורה הרגילה, בחיבורי הנורה (או הפינים הישירים שלה) עצמה.

 

אפשרות שנייה, היא הזנת מתח פלוס מלא, והזנת מתח שלילי ישירות מלחצני הדלתות, בכך אינך "מתעסק" עם המעגל האלקטרוני.

 

יש לוודא התקנת נתיך בעל ערך נומינלי השווה לצריכת המעגל שייצרת (+20% תוספת לערך כמרווח נדרש),

 

דני--

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

ראשית תודה על התגובות- בפרט אני מודה לדני על האזהרה... אני עובד "לפי הספר" והפרויקט נלקח מאתר גרמני, עשיתי אותו בעזרתו של אבא שלי שהוא יקה אמיתי, עם הלחמות פלסטיקים לבידוד וכו'...

אבל כמו כל חאפר מקצועי- לא תעדנו כלום :)

 

הבעיה היתה חוט שהתרופף המגע שלו מהמעגל המודפס של יחידת השליטה.

ולפחות יצא משהו חיובי מהסיפורונצ'יק הזה- אני יודע לאן לפנות אם חלילה תהיה איזו שהיא תקלה :)

×
×
  • תוכן חדש...