Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי שאלה:

 

יש לי טרנספורטר 86 , בנזין 1013 סמ"ק, קרבורטור.

 

לפעמים עף לי שמן מהנשם של המנוע, ומגיע לקרבורטור ומשבש את פעולתו.

מה הדבר הזה אומר ומה אני יכול לעשות כדי למנוע את זה והאם זה אומר משהו על המנוע שלי?

 

תודה, תודה.

פורסם
שלום,

יש לי שאלה:

 

יש לי טרנספורטר 86 , בנזין 1013 סמ"ק, קרבורטור.

 

לפעמים עף לי שמן מהנשם של המנוע, ומגיע לקרבורטור ומשבש את פעולתו.

מה הדבר הזה אומר ומה אני יכול לעשות כדי למנוע את זה והאם זה אומר משהו על המנוע שלי?

 

תודה, תודה.

אמיר שלום רב!

ראשית בדוק האם לא טעית בגודל המנוע?!

שנית בטרנספורטרים אלה אכן עף שומן ובוצה מאזור הנשם ומלכלך את הקרבורטור, ניקוי המערכת אוורור השמן( הנשם ) יכולה להפחית זאת, לא ציינת האם המנוע מעשן ו/או צורך שמן, מה שיכול להעיד על מצבו!

פליטת עשן יתר מהנשם אינה מחייבת מנוע חלש, אלא מערכת נשם סתומה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מערכת נשם?

חוץ מהנשם הרגיל שיוצא מהמכסה שסתומים לפילטר אויר, איזה עוד נשמים יש?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תומר בטרנספורטר מדובר בצינור נשם היוצא ממכסה מלוי שמן, אשר עם השנים מצטבר בו בוצה אשר

עפה יחד עם אדי השמן, ומלכלכת את הקרבורטור, ברוב הטרנספורטרים, מנותק הצינור בחיבור

למכסה מסנן האוויר, והגזים נפלטים לאטמוספרה, בגלל שהמנוע נמצא מאחור, הריח כמעט ואינו מורגש

בחלל הרכב!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה שלום,

 

נכון, התפספס לי ה-9- זה 1913 סמ"ק

 

המנוע אינו מעשן, אולם מאבד מעט שמן כנראה כתוצאה מלחץ - אולי רינגים בלויים.

במשך זמן לא רב ממש מצטבר שמן בקרבורטור ובפילטר אוויר.

 

האם לדעתך כדאי לנתק את הנשם מהמכסה של הקרבורטור? האם הוא יונק או פולט? האם יש להתאים לו מסנן נפרד?

 

איך מנקים את הנשם (הפחית השחורה)?

 

תודה

אמיר

פורסם

הנשם אכן פולט עשן , שנוצר בתהליך העבודה של השמן במנוע,ומעביר אותם לקרבורטור שיונק את הגזים, וממחזר אותם שוב בסעפת היניקה ומשם בתהליך הפליטה, מצינור הפליטה החוצה!

עד כמה שזכור לי לא ניתן לפרק את הית הנשם אך ניתו להרכיב רשת סינון בפתח הפונה לעבר הקרבורטור,

ולמנוע בכך את לכלוך הקרבורטור!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היום הייתי במוסך,

אמרו לי שניתן לנקות את הנשם בבנזין ולחץ אוויר, ושאפשר לנתק אותו מהקרבורטור - שהוא מעביר אוויר חם ולא חיוני. מה דעתך?

 

תודה

אמיר

פורסם
היום הייתי במוסך,

אמרו לי שניתן לנקות את הנשם בבנזין ולחץ אוויר, ושאפשר לנתק אותו מהקרבורטור - שהוא מעביר אוויר חם ולא חיוני. מה דעתך? חם כן וגם חיוני!

 

תודה

אמיר

אוויר חם נכון , משום שאדי השמן חמים, אך זה לא מטרתו העיקרית מטרתו העיקרית לצחזר את הגזים, הנוצרים בזמן פעולת המנוע, והתחממות השמן, ולמנוע זהום אוויר, אתה אומנם יכול לנתקו מהקרבורטור,

ונדמה לי שציינתי בפניך זאת בהודעתי הקודמת, אך בזאת אתה פוגע בסביבה, בזהום האוויר, והמנוע יתלכלך מסביב, לכן קח זאת בחשבון!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אוויר חם נכון , משום שאדי השמן חמים, אך זה לא מטרתו העיקרית מטרתו העיקרית לצחזר את הגזים, הנוצרים בזמן פעולת המנוע, והתחממות השמן, ולמנוע זהום אוויר, אתה אומנם יכול לנתקו מהקרבורטור,

ונדמה לי שציינתי בפניך זאת בהודעתי הקודמת, אך בזאת אתה פוגע בסביבה, בזהום האוויר, והמנוע יתלכלך מסביב, לכן קח זאת בחשבון!

בברכה

צביקה

 

 

איזה מין מסנן? האם מסנן לא יגרום ללחץ?

חשבתי לעשות הסתעפות T עם מעין אגן ניקוז כדי שהשמן לא יגיע לקרבורטור.

 

אני ממש מעדיף לזהם כמה שפחות (אז למה קניתי מין אוטו כזה?!), כך שאשמח לשמוע על רעיון.

פורסם

ראשיעת אני שמח שאתה חסיד איכות הסביבה, ואני שמח שאתה מעוניין לזהם כמה שפחות, ולכן קבל הצעת יעול ממני לטובתך, ולטובת כל חברי הפורום!

גש לחנות המולת השכונתית שלך, ובעלות של עד5 שקלים בלבד, בקש מהמוכר "ננס" לנקוי

סירים, שהוא סיבים דמוי מתכת, ובאים בצורת סיבים ארוכים כמו שרשרת מכסף או צבע זהב, גזור בעזרת מספרים, כמות קטנה מסיבי ה"ננס", החדר אותה בכוח היד למרכז צינור הגומי המתחבר מהנשם למסנן האוויר, והנה לך פילטר אשר ימנע משמן ומבוצה לחדור לקרבורטור!

בצע ואנא דווח על התוצאה בפורום!

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...