Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצה לגבי פורד טאנדרבירד


asiz
שימו לב! השרשור הזה בן 7692 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני יודע שזה לא רכב אספנות אבל אשמח לדעת פרטים על האוטו הנ"ל:

 

פורד טאנדרבירד, מודל 76, אוטומט,V8,קופה.

 

כל פרט שיעזור לי לדעת את טיב האוטו .

 

יש מישהו שמוכר אחת כזאת והוא רוצה 19K אבל מוכן להתפשר בגדוללללל.

האוטו זקוק למעט פחחות וצבע, מצב פנימי מצויין + מנוע מקורי.

 

צרפתי תמונה של רכב זהה (לא הרכב הספציפי הזה)

 

נ.ב

 

הוא אומר שהרשיונות מופקדים, האם זה אומר שאצטרך לשלם טסט רטרו מהשנה שבה הופקדו הרשיונות והאם יש השלכות נוספות.

 

 

יום טוב חבר'ה :D

טאנדרבירד.jpg

טאנדרבירד.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה....

נתחיל מזה....אישית, הייתי מתרחק מהרכב.

 

ועכשיו, פרטים...

 

כל הרכבים מהשנה הזאת שראיתי עד היום בארץ הם עם מנועי 7.5 ליטר (460CID), הנעה קדמית(!!!) ועם כלללללללללללללל המנוע הזה יש לו הספק של בקושי 202 כ"ס ב4000 סל"ד.....צריכת דלק מטורפת, כבר אמרתי? מה שכן, יש לו מומנט מטורף של 348lb-ft, שזה בדיוק כמו לקמארו שנת 2002... אבל אל תשכח שמבודבר ברכב מאוד כבד, באורך של כמעט 5.5 מטר...

 

רוב הרכבים הגיעו עם גיר 3 הילוכים אוטומט (אם הרכב שאתה בודק הוא בצבע כחול...בדוק טוב טוב את הגיר...הוא שופץ פעמיים בשנה וחצי האחרונות...)

 

הרכב בגדול נוח, יציב, מפואר ואמריקאי לכל דבר (למעט ההנעה הקדמית...שלדעתי פוגעת בהנאה ברכבים מסוג זה)

 

מומלץ לבדוק אם הרכב הובא לארץ בתחילת או סוף 1978, הדגם שונה והוקטן מעט באמצע 1978.

 

בשנת 1978 יוצרו 333,757 רכבים בסוג זה.

 

אם אתה מחפש מכונית שרירים, שכח מזה.

 

אם אתה מחפש מכונית עם חלקים זמינים, שכח מזה.

 

אם אתה מחפש רכב שיום אחד אם תתייאש תוכל למכור בקלות, שכח מזה.

 

בקיצור, לטעמי, יש יותר שלילה מאשר חיוב לקנות את הרכב, במיוחד בתור רכב מעניין לשיפוץ, אבל, זאת דעתי...

 

 

שימו לב : אני שמח להודיע על פתיחת קטגוריה בשם הכה את המומחה בפורומים של אתר הרכב הקלאסי, בה תוכלו לשאול כל(!) שאלה בנוגע לכל(!) רכב קלאסי, והמומחה יענה!

 

http://www.classiccar.co.il

 

 

מקווה שהמידע עזר,

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המידע אכן עזר אך בכל זאת אני הולך היום לראות את הרכב.

שוב, הרכב בקושי ודורש שיפוץ והוא בא עם מנוע 5000CC(צריך לבדוק אם הוא מקורי).

לגבי המחיר נדמה לי שאפשר להשיג אותו ב 10K-13K.

מחר אמסור רשמים (למי שזה מעניין אותו).

נ.ב

ליאור, לגבי צריכת הדלק המטורפת - אפשר להיות יותר מדויק בהתחשב בכך שהוטו במצב טוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה....

נתחיל מזה....אישית, הייתי מתרחק מהרכב.

 

ועכשיו, פרטים...

 

כל הרכבים מהשנה הזאת שראיתי עד היום בארץ הם עם מנועי 7.5 ליטר (460CID), הנעה קדמית(!!!) ועם כלללללללללללללל המנוע הזה יש לו הספק של בקושי 202 כ"ס ב4000 סל"ד.....צריכת דלק מטורפת, כבר אמרתי? מה שכן, יש לו מומנט מטורף של 348lb-ft, שזה בדיוק כמו לקמארו שנת 2002... אבל אל תשכח שמבודבר ברכב מאוד כבד, באורך של כמעט 5.5 מטר...

 

רוב הרכבים הגיעו עם גיר 3 הילוכים אוטומט (אם הרכב שאתה בודק הוא בצבע כחול...בדוק טוב טוב את הגיר...הוא שופץ פעמיים בשנה וחצי האחרונות...)

 

הרכב בגדול נוח, יציב, מפואר ואמריקאי לכל דבר (למעט ההנעה הקדמית...שלדעתי פוגעת בהנאה ברכבים מסוג זה)

 

מומלץ לבדוק אם הרכב הובא לארץ בתחילת או סוף 1978, הדגם שונה והוקטן מעט באמצע 1978.

 

בשנת 1978 יוצרו 333,757 רכבים בסוג זה.

 

אם אתה מחפש מכונית שרירים, שכח מזה.

 

אם אתה מחפש מכונית עם חלקים זמינים, שכח מזה.

 

אם אתה מחפש רכב שיום אחד אם תתייאש תוכל למכור בקלות, שכח מזה.

 

 

 

 

מקווה שהמידע עזר,

 

ליאור.

 

אני לא יודע מאיפה האינפורמציה , אבל היא שגויה לדעתי. הטנדרברד בשנים אלו היה זהה ל LTD רק ברמת גימור גבוהה יותר. המנועים היו 302 (5000) 351 ו 400. ההנעה כמובן אחורית . השנים האלו היו שנות הנסיון הכושל של תעשיית הרכב האמריקאי להתמודד עם בעיות משבר הדלק , אמינות ירודה ודרישות זיהום אויר מחמירות יותר.

 

בכל מקרה לדעתי למכונית יש חן רב אך לעולם לא תהיה ממש לאספנות כי יוצרו ממנה המון.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא ציין את נפח המנוע של הרכב.

 

4 מהרכבים שאני מכיר מהסוג הזה בארץ, הם עם המנוע שציינתי, עם הנתונים שציינתי שהם כאמור, מדוייקים ( Standard Catalog of American Cars 1976-1999 3rd Edition).

 

אני לא מאלה שרושמים אם הם לא יודעים על מה הם מדברים.

 

לענייננו,

 

נתחיל מזה שהת'נדברד, להבדיל מה LTD יוצרו רק גירסאות 2 דלתות עם רמת גימור מפוארות.

 

גירסאות המנועים בת'נדרברד:

 

5000 סמ"ק ( 302CID ) - יחס דחיסה 8.4:1, 134 כ"ס ב3400 סל"ד, מומנט 248 lb-ft ב1600 סל"ד

 

5700 סמ"ק (351CID) - יחס דחיסה 8.3:1, 144 כ"ס ב3200 סל"ד, מומנט 277lb-ft ב1600 סל"ד

 

5700 סמ"ק (351CID) - גירסמא מעט יותר חזקה, נמכרה כאופציה - יחס דחיסה 8.0:1, 152 כ"ס ב3600 סל"ד, מומנט 278 lb-ft ב1800 סל"ד

 

6600 סמ"ק (400CID) - יחס דחיסה 8.0:1, 166 כ"ס ב3800 סל"ד, מומנט 319lb-ft ב1800 סל"ד

 

7500 סמ"ק (460CID) - יחס דחיסה 8.0:1, 202 כ"ס ב4000 סמ"ק, מומנט 348lb-ft ב2000 סמ"ק.

 

תיקון למה שרשמתי קודם.....הנעה אחורית.....טעות בקריאה שלי בטבלת הנתונים בספר... :lol:

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא ציין את נפח המנוע של הרכב.

 

4 מהרכבים שאני מכיר מהסוג הזה בארץ, הם עם המנוע שציינתי, עם הנתונים שציינתי שהם כאמור, מדוייקים ( Standard Catalog of American Cars 1976-1999 3rd Edition).

 

אני לא מאלה שרושמים אם הם לא יודעים על מה הם מדברים.

 

לענייננו,

 

נתחיל מזה שהת'נדברד, להבדיל מה LTD יוצרו רק גירסאות 2 דלתות עם רמת גימור מפוארות.

 

גירסאות המנועים בת'נדרברד:

 

5000 סמ"ק ( 302CID ) - יחס דחיסה 8.4:1, 134 כ"ס ב3400 סל"ד, מומנט 248 lb-ft ב1600 סל"ד

 

5700 סמ"ק (351CID) - יחס דחיסה 8.3:1, 144 כ"ס ב3200 סל"ד, מומנט 277lb-ft ב1600 סל"ד

 

5700 סמ"ק (351CID) - גירסמא מעט יותר חזקה, נמכרה כאופציה - יחס דחיסה 8.0:1, 152 כ"ס ב3600 סל"ד, מומנט 278 lb-ft ב1800 סל"ד

 

6600 סמ"ק (400CID) - יחס דחיסה 8.0:1, 166 כ"ס ב3800 סל"ד, מומנט 319lb-ft ב1800 סל"ד

 

7500 סמ"ק (460CID) - יחס דחיסה 8.0:1, 202 כ"ס ב4000 סמ"ק, מומנט 348lb-ft ב2000 סמ"ק.

 

תיקון למה שרשמתי קודם.....הנעה אחורית.....טעות בקריאה שלי בטבלת הנתונים בספר... :lol:

 

ליאור.

 

לא התכוונתי לרמוז שאתה כותב דברים לא בדוקים - אל תיפגע.

לגבי ההנעה האחורית, אני מבין שקראת לא נכון את החוברת , אבל לגבי המנוע ?

 

נסעתי מעט במכונית הזו (כשהיתה חדשה) לא זכורה לי אופציה למנוע 460 וגם בחיפוש עכשיו ברשת לא מצאתי. המנועים היחידים שמצאתי היו ה302 , 351 בשתי גירסאות ו400.

 

המנועים באותה תקופה היו די מסורסים כך שהנתונים שלך לגבי ההספק נראים לי נכונים אם כי אין לי מספרים מדויקים.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנתונים באים מספר שאני ממליץ עליו לכל חובב אמריקאיות

 

למעשה, 3 ספרים שהם למעשה קטלוג של כל(!!) רכב אמריקאי שיוצא אי פעם, כולל רכבים שיוצרו אפילו פעם אחת או חברות שייצרו רכב אחד בלבד.

 

בכל ספר יש 1000 עמודים בממוצע!

 

הספרים נקראים :

 

Standard Catalog of American Cars 1805-1942 מהדורה שלישית

 

Standard Catalog of American Cars 1946-1975 מהדורה רביעית

 

Standard Catalog of American Cars 1976-1999 מהדורה שלישית

 

אני סמוך ובטוח שכל נתון המוצג בספרים אלה, בהוצאת KP, הם אמינים...

 

אגב, לכל דגם בקטלוג יש תמונה, נתונים טכניים מקיפים, מחירים, כמויות ייצור ועוד המון מידע.

 

מומלץ מאד!

 

הספרים ניתנים לרכישה דרך Amazon .

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה....

נתחיל מזה....אישית, הייתי מתרחק מהרכב.

 

ועכשיו, פרטים...

 

[7500 סמ"ק] עם כלללללללללללללל המנוע הזה יש לו הספק של בקושי 202 כ"ס ב4000 סל"ד.....צריכת דלק מטורפת, כבר אמרתי?

 

נשמע כמו אוטו אמריקאי טיפוסי :wink:

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה לכל המגיבים!!!

אז ככה,

האוטו (ואני אומר עכשיו לפי דעתי ומתכוון לאורך כל הדרך) מדהייייייייםםםםםםםםםםם!!!!

העיצוב מאוד מיוחד וקלאסי, ישנה בעיה אחת שהאוטו פשוט אאאאאאאאארררררררווווווךךךך(ליאור, האורך באמת 5.5 מטר לפחות).

 

ועכשיו למצב האוטו:

 

1. רשיונות הרכב מוקפאים כבר שנתיים.

2. למעט כמה פעמים שהבנאדם הניע את האוטו, האוטו לא נסע(!!!).

3. המצב החיצוני של הרכב טעון שיפור, חלודה בקצה מכסה המנוע לכיוון הפנסים, חלודה

בבגז', כל מיני חלודות קטנות לאורך האוטו.

4. פנים האוטו שמור להפליא, למעט מכסה הגה שחסר.

5. לגבי המנוע (שהכי חשוב) - לא הנעתי את הרכב בגלל שאין מצבר, המוכר טוען שהרכב

מניע והמנוע במצב מצויין (?). ייבדק ביום שישי.

6. ציינתי זאת אך שוב: האוטו אאארוךךךךךךךך.

 

 

והנה כמה שאלות:

 

1. האם ניתן להשיג חלקים לרכב כזה בארץ?, אם לא, האם יבוא חלקי מנוע מחו"ל יקרים?

2. חשבתי לקנות את האוטו ולהשאירו אצלי עם הרשיונות המוקפאים ולשפצו לאט לאט (תלוי

בשאלה 2).

3. מהו התהליך של הפשרת הרשיונות והחזרת הרכב לכביש (מחירים וכו')

 

למי שהייתה הסבלנות לקרוא ומוכן להגיב, תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבנאדם יש בחצר עוד איזה 6 מכוניות ישנות בינהן 3 BMWים, עוד פורד ט'אנדירבירד מכוסה (לא מוכן לפתוח את הכיסוי),מרצדס ישנה. אני לא יודע אם הוא רוצה למכור אותם.

שמעתי את כל הדעות אבל עדיין בא לי על האוטו (תשכנעו אותי לכאן או לכאן!!!!!!!!!!)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר את הרכב הספציפי - לבן יפה ואת הבעלים המוזר אך המעניין!

 

במחיר של 13-14 יש לך רכב שפשוט כיף לנסוע עליו.

 

יצרו הרבה, אין כוח סוס זה לא מה שחשוב.

 

הוא כיפי ויפה ואתה תהנה ממנו לך :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7692 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...