שלום
רכב יונדאי אקסנט 2013 L1.6
בהגה חסר כפתור מחברת ואין אפשרות לשנות הגדרות בשעונים אני רואה צלליות של כיונון אופציות אבל אין כפתור ?
אם אני קונה יחידה (תמונה שמאלי) עם מחברת הגדרות יעבוד ?
תודה.
מצרף תמונות
שלום
הייתי במוסך מרכזי ובבדיקה הם קבעו שהרעש
קורה בנגיעה של ההגה לקפיץ / סליל כרית אויר בהגה
הם אומרים שמכסה הכרית התנפח ונוגע בהגה
צריך לציין שהם פרקו את המכסה שבין ההגה למחוונים כדי לראות את הנגיע בין חלקי הפלסטיק
והקביעה בהתאם לתאור הנ"ל
הם המליצו להחליף קפיץ / סליל כרית ההגה
מה דעתכם.
תודה אבל המיסב וכל מערכת ההגה תקין.
השפשוף נראה בנגיעה של ההגה בסליל כרית משהו שם התעוות או התנפח ואז יש נגיעה בנקודה חוזרת בסיבוב ההגה
איך אפשר להפריד את המפגש הנגיעה מחיכוך עם סיליקון? או גומיה ?
האם יש למישהו מקרה דומה
תודה.
שלום חברים
יונדאי אלנטרה GLS 1.6 2021
ברמזור ,ועצירה משולב D יש ויברציה לא חזקה אבל מטריד
בנסיעה אין , ובהעברה ברמזור לN או בעצירה P האוטו שקט אין ויברציה
מה עושים
תודה.
החלפנו מייצבים מקורי לא עזר.
הרעש כמו בולמים אבל במהלך היום לא מרעיש ?
הרמנו בליפט
נגענו בכל רכיב מתחת לרכב שום כלום לא חופשי או שבור מתכת ופלסטיק מתחת לאוטו
?
מה עוד יכול להיות