Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האמר למשטרה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום..

 

אני גר בצפון. וראיתי באזור פה משוטת האמר 1 שבצבע שחור עם לוחית של משטרה.

מבירורים שלי מסתבר שהוא נקנה לצורך מרדפים אחרי טרקטרונים בשטח.

 

האם ידוע לכם עוד מקרים של האמר בשירות המשטרה?

 

מעניין גם מאיפה התקציב..

פורסם

איך בדיוק אפשר לרדוף אחרי טרקטורון בשטח? כבר הוכח כבדיחה, בייחוד שרוכב הטרקטורון משתגע, ונהג ההאמר מעולם לא נהג על האמר.

איזה שטויות

פורסם

אם זה נכון זה מקרה מביש של בזבוז כספי ציבור. (אם לפני מה שאני מבין - האמר השחור הוא חדש)

 

שייקחו האמר צבאי \ אחד מאלפי סוגי הרכבי 4X4 שלהם או אפילו טרקטורנים.

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

אני אנסה מתישהו לתפוס תמונה של האמר הזה..

 

מה שכן הוא צבא שחור GLOSS כתוב לו מאחורה בזהב HUMMER.

לוחית הרישוי שלו לבנה עם מספרים באדום, עם מ קטנה מתחת.

וההיגיון של המשטרה חח הם בטח רוצים לעלות עם ההאמר על הטרקטורון..

 

האמר נמצא רב הזמן בתחנת ראש פינה.

פורסם
אני אנסה מתישהו לתפוס תמונה של האמר הזה..

 

מה שכן הוא צבא שחור GLOSS כתוב לו מאחורה בזהב HUMMER.

לוחית הרישוי שלו לבנה עם מספרים באדום, עם מ קטנה מתחת.

וההיגיון של המשטרה חח הם בטח רוצים לעלות עם ההאמר על הטרקטורון..

 

האמר נמצא רב הזמן בתחנת ראש פינה.

לפחות לא שמו חישוקי 24 אינץ' וניאונים.
פורסם
שלום..

אני גר בצפון. וראיתי באזור פה משוטת האמר 1 שבצבע שחור עם לוחית של משטרה.

מבירורים שלי מסתבר שהוא נקנה לצורך מרדפים אחרי טרקטרונים בשטח.

האם ידוע לכם עוד מקרים של האמר בשירות המשטרה?

מעניין גם מאיפה התקציב..

לתפוס טרקטרונים ואופנועים ללא מס' יש פתרון אחד.(אצנזר אותו )אבל בטח שהאמר לא הפיתרון.

ד"א הבלשים פה בחדרה עושים עבודה לא רעה עם הטרקטרונים ואופנועי השטח פה (הם לא משתמשים בג'יפים).

 

התקציב להאמר בא להסביר את חוסר התקציב במשטרת התנועה\הסיור

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

בתור רוכב אופנוע שטח, זה הדבר הכי אידיוטי ששמעתי. אין, אין שום סיכוי לנבלה הזו שמאיצה למאה יותר לאט משעמיר פרץ אומר "בוקר טוב" באנגלית, והמהירות הסופית שלה נעה איפשהו באיזור 100-120 (תקנו אותי אם אני טועה) לתפוס משהו בשטח.

 

חוצמזה, קשה לי לראות איך אפשר לנוע מהר על שבילי עפר עם שלושה טון ברוחב השביל, אבל אולי לא ראיתי מספיק דברים בחיי.

 

אם זה נכון, מישהו צריך לפנות עם זה לעיתונות. מעניין מדוע משטרת ראש פינה מתעסקת בשטויות במקום להשליט סדר אזרחי על תושבי טובא-זנגריה החיים ליד וכמו חור שחור, שואבים אליהם את כל הרכוש מהצפון.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לי נשמע הכי הגיוני שזה היה ג'יפ צבאי שסיים את שרותו הצבאי ומאיזה שהיא סיבה הוא נתרם למשטרה או משהו כזה...

קשה לי להאמין שהמשטרה קנתה אותו...

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה ואני לא אבל בכל זאת H1 זאת הסדרה הישנה של ההאמר....

 

זה כמו ההאמרים הצבאיים שרואים בסרטים וכו'.... כמו שיש בשימוש בצבא.....

 

הסדרה החדשה האזרחית היא H2 ואין מצבבב שלמשטרה יש כזה רכב......

 

הם יעדיפו לקנול למפכל ולסגנים שלו איזה לנד קרוזר מאשר לרדוף אחרי טרקטורונים עם הרכב!!.....

פורסם

אחי לפי לוחית הרישוי שתיארת נראה לי שהאמר נמצא במבחן...

יש לוחיות כאלו של בוחני רכב שמים על האוטו רשום מבחן או מ' ואז מספר...לוחית לבנה עם מספרים באדום.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...